Hyvinvointialueen kovatuloisille pomoille lähes 1 500 euron kokous
palkkiot – näin aluehallituksen puheenjohtaja selittää
8 200–13 400 euroa kuukaudessa tienaaville viranhaltijoille maksetaan 1 440 euron kokouspalkkio, kun kokous on jatkunut yli tunnin ja päättyy kello 16:n jälkeen.
8 200–13 400 euroa kuukaudessa tienaaville viranhaltijoille maksetaan 1 440 euron kokouspalkkio, kun kokous on jatkunut yli tunnin ja päättyy kello 16:n jälkeen.
Vantaalla maksetaan johtajille suuret palkkiot enenän kuin köyhät saa kuukausessa
9
219
Vastaukset
- Anonyymi
ALUEHALLITUKSEN puheenjohtaja Maria Kaisa Aula perustelee kokouspalkkioiden maksamista sillä, että ylipäätään tällaisten palkkioiden maksaminen viranhaltijoille ei ole poikkeus julkisen hallinnon puolella. Vertailua tehtiin muihin hyvinvointialueisiin ja 22:ta hyvinvointialueesta ainoastaan viisi ei maksa kokouspalkkiota viranhaltijoille.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17996660n
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Älä sinä sossupummi ruikuta, me maksetaan niistä veroja ...ehkä, joilla sun pummin toimeentulotuet maksetaan s''''na!
- Anonyymi
Yritystukimon myös sosiaalietutta jinka palkansaajat maksaa yksin eikaillemyrityksille
Ei yritykset maksa veeoja ei edes alv beroa jonka maksaa palkansaajat aina - Anonyymi
Oletko kenties monimiljonööei aito kokoomuslainen ooinem jolla ei ollut edes varaa söhkölaskuunsa ilman mreinein sosiaalietuutta viime talvena
- Anonyymi
Moni rikas kokookuslainen. sai viime vuanna sosiaaolieetuutta söhkölaskuunsa tänä yalbena urpohalliyusmtuskinmanataa,sosiaalietuutta sähköön
- Anonyymi
Uritystuki, o n myös sosaalietuutta vain. rikkaille
- Anonyymi
Eläke 1200 e ja vuokra asunnosta 950e, joo ei ruikuteta.
- Anonyymi
Vantaa sote mihtaja saa jo kokouspalkioo 1500 e tunnikta ja on 160 900e työsuhdeauto
Rahaa in kuin. Kokoomus jakaa eikkaille köyhäin rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818