Kuinka helposti sä nainen vedät turpiin?

Anonyymi-ap

Ootko miten ärhäkkä luonne?

82

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika helposti. Yksikin väärä sana riitää.🥊

• Anonyymi

Kamalaa tämä nykynaisten harjoittama väkivalta!

• Anonyymi

Onko joskus nainen niin sulle tehnyt? 😢

• Anonyymi

Ei. Heittänyt tavaroilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Heittänyt tavaroilla

Minä heitin omilla rahoillani hankkimat tavarat säpäleiksi ettei mies sukulaisineen päässeet niistä hyötymään tulevan avioeron jälkeen.
        En ollut silloin enkä nyt materiaalisti joten olin suunnitellut jo etukäteen sen niin tekeväksi oikeaan aikaan. En heittellyt summan mutikassa niitä eli kukaan ei ollut vaarassa. Leikkelin myös johdot irti. Kyllä ex :n sukua vitutti! Verenimiä loisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä heitin omilla rahoillani hankkimat tavarat säpäleiksi ettei mies sukulaisineen päässeet niistä hyötymään tulevan avioeron jälkeen.
        En ollut silloin enkä nyt materiaalisti joten olin suunnitellut jo etukäteen sen niin tekeväksi oikeaan aikaan. En heittellyt summan mutikassa niitä eli kukaan ei ollut vaarassa. Leikkelin myös johdot irti. Kyllä ex :n sukua vitutti! Verenimiä loisia.

Sulla taitaa olla ongelmia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ne ongelmat taitaa olla kun johdattelet päivät pitkät tätä naisena esiintyvää trollia ja muita sitä kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäitkö ilman tavaroita... mene töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo katsokaa mitä pillereitä syötte kannattaa katsoa sivuvaikutukset kohta tarkkaan.

• Anonyymi

Turpa on hevosella, ei ihmisellä.

• Anonyymi

En käytä väkivaltaa missään tilanteessa.

• Anonyymi

Impulsiivisuutta saattaa jonkin verran esiintyä, mutta ei silti mitään väkivaltaa eikä pettämisiä.

• Anonyymi

Onko totta

• Anonyymi

Ensin jätetään, sitte vasta uutta.

• Anonyymi

No vähän riippuu siitä kerjäätkö sä sitä.

• Anonyymi

Victim blaming much?

• Anonyymi

Tuo on hyvä. Naisen väkivaltaisuus on tabu ollut ja näköjään viekin. Ihan samalla lailla nainen käyttää ahdistettuna nurkkaan käden oikeutta mitä mieskin. Yleensä nainen käyttää sitä tosipaikan edessä,lasten puolustukseen tai itsenä puolustukseen.
        Ei se mikään ihmeellinen asia ole siis. Impulsiivisuutta ei minussa ole, itse päätän käytänkö oman käden oikeuttatoivon ettei tarvi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on hyvä. Naisen väkivaltaisuus on tabu ollut ja näköjään viekin. Ihan samalla lailla nainen käyttää ahdistettuna nurkkaan käden oikeutta mitä mieskin. Yleensä nainen käyttää sitä tosipaikan edessä,lasten puolustukseen tai itsenä puolustukseen.
        Ei se mikään ihmeellinen asia ole siis. Impulsiivisuutta ei minussa ole, itse päätän käytänkö oman käden oikeuttatoivon ettei tarvi.

Eihän sulla oo lapsia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Victim blaming much?

Juu, kyllä ne kierot ukotkin osaa esittää uhria. Monilapsisessa perheessä oppii manipuloinnin jalon taidon. Alta kulmain isoilla silmillä katsovaa ja kumarassa seisovaa miestä on helppo uskoa uhriksi... Kyllä näitä on nähty.. ja yleensä nämä pelaa omaan pussiin taloudellista hyvää saadakseen, loisäijiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sulla oo lapsia

Opettaja nainen voi puolustaa oppilastaan esim. koulupuukottajalta. Joutua käyttään äärimmäistäkin väkivaltaa hyökkääjää kohtaan, eikä pelkää käyttää sitä.Hän ei haluaisi joutua semmoiseen tilanteeseen, pakon edessä kuitenkin pystyy. On naisia jotka lamaantuu peläten joutuvansa linnaan,mikä on ihan hassu ajatus, oma henki on tärkeämpi kuin maine ja linna.

• Anonyymi

Tuohon ei taitaisi rahkeet riittää, sitä tulee sortuneeksi halpamaisuuksiin.

• Anonyymi

Kiihtyy nollasta sataan

• Anonyymi

Rakastavan ihmisen kanssa ei tarvii kiihtyä, That it.

• Anonyymi

Niinhän sinä yötä päivää tarinoit jostain pakkomielteen kohteesta, mutta saatko edes tällaista naisen kosketusta?

• Anonyymi

Miksi tekisin niin?

• Anonyymi

Olen nuorena ja hentosena ottanut turpaan pahasti mieheltä vain siksi että olen ollut hyvä suustani(en ole alistunut hiljaa olemaan). Sen jälkeen päätin ettei enään yksikään mies heittele minua vapaasti seinille. Nyt ei se ole fyysisestikkään heille helppoa, hentosuus hävinnyt maailman tuuliin. Enkä kuuntele ohjeita hätävarjelun liiotteluista... minuun kun tullaan koskeen, se loppuu lyhyeen.

• Anonyymi

Näin se on tänä päivänä, naisella voi olla miehen voimat ja siihen kun lisää naisen logiikan, jälki voi olla pahannäköistä. Mennyt voi vielä herkistää reakointeja tilanteisiin. Yllättäviä tilanteita voi syntyä. Hyvässä ja miksei pahassakin "ylireakointi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on tänä päivänä, naisella voi olla miehen voimat ja siihen kun lisää naisen logiikan, jälki voi olla pahannäköistä. Mennyt voi vielä herkistää reakointeja tilanteisiin. Yllättäviä tilanteita voi syntyä. Hyvässä ja miksei pahassakin "ylireakointi".

Oletko sinä mies traumatisoitunut äitis jäljiltä vai sen jäljiltä, että joku nainen on päihittänyt mikki hiiren?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärtänyt.Itse päätän millon reakoin ja miten.

• Anonyymi

Sitten kun mua satutetaan fyysisesti ja puolustaudun.

• Anonyymi

Tuli vain mieleen se kun minua on monesti yökerhoissa koskettu ilman lupaa. Persettä tulleet kokeilemaan. Olisi pitänyt huitasta ja pahasti.

• Anonyymi

Mieluummin otan etäisyyttä. En ikinä käy käsiksi ja toivon ettei sitä tee mieskään ♒

• Anonyymi

Aika pahasti saa asiat olla, jos turpiin vedän 😁 Ehkäpä itsepuolustuksen sen tekisin.

• Anonyymi

Tulipa toinenni naisena esiintyvä mieheke!

• Anonyymi

Ne turpiin vetäjät on ihan erilaisia ihmisiä kuin minä.

• Anonyymi

En kovin helposti, mutta en väitä etteikö näin voisi käydä tai olisi joskus käynyt. Sellainen saattaa jäädä jonkun ulkopuolisen tunteisiin vuosikausiksi kytemään, muuta selittävää syytä tietylle erikoisinnokkuudelle on vaikea keksiä.

• Anonyymi

Olen kyllä tarvittaessa äkäinen, jos jotain mun läheistä ihmistä kohdellaan väärin. Olen joskus kiusaajaani teininä lyönyt, mutta sen jälkeen olen pyrkinyt ja ratkaissut asiat puhumalla. En muista milloin olisi pitänyt huutaa, mutta joskus menee hermot, eli oma itsehillintä pettää ja korotan ääntä. Ei siinä ole kyllä mitään ylpeilemisen aihetta.

❤️

• Anonyymi

Sivallan sanoilla paremmin, mutta tarvittaessa lyönkin.

• Anonyymi

Jos mua lyödään, potkitaan, tönitään, yritetään raiskata väkisin, heitellään seinille, tönitään alas parvekkeelta, uhataan aseella, estetään avun soittaminen, estetään karkuun lähtö niin kyllä vetelen turpaan. Valitettavasti mun koko on semmonen ettei omat voimat oikein riitä mitenkään eli jos haluun pärjätä miestä vastaan on otettava apuun kättä pidempää ja sillon miesparka saa pelätä jo itse.

Eli en suosittele käymään päälleni.

Jos pitää nimittäin valita kumpi jää eloon ja selviää niin se olen sitten minä ja taistelu on sen mukasella intensiivisyydellä toteutettu.

T: Karoliina

• Anonyymi

Jahas jahas, miehen ”varjominä” ja voimakkaampi sivupersoona tuli tervehtimään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas jahas, miehen ”varjominä” ja voimakkaampi sivupersoona tuli tervehtimään

Ihquu mies tuli nokitteleen naisena naiselle kun suuttti siitä ettei nainen anna vedellä itseään turpaan vaan hakkaa sellasen ukon vaikka hengiltä!

Älä mies suutu. Sillä sä hengis selviit ettet ala naisten päälle käymään. Helppoo

• Anonyymi

Juuri näin täytyy. Eikä miettiä joutuuko siitä poseen. Liian paljon on naisia väkivallalla kontrolloitu ja laki on niiden puolella. Raiskaajat vaan nauraa.👹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihquu mies tuli nokitteleen naisena naiselle kun suuttti siitä ettei nainen anna vedellä itseään turpaan vaan hakkaa sellasen ukon vaikka hengiltä!

Älä mies suutu. Sillä sä hengis selviit ettet ala naisten päälle käymään. Helppoo

Hyvä Karoliina, periaatteita hyvä olla ja tällainen kuulostaa jopa terveeltä ajattelulta, vaikka aihe on vähemmän terve. Sitä saa mitä tilaa tietämättään, sinulta, jos on paha ihminen kyseessä. Toivon mukaan osaat lukea heitä oikein, ettei tule ylireakointeja? Mies sivusta 🧐

• Anonyymi

En ole väkivaltainen ellei perhettäni tai itseäni uhata. Pedofiliaan taipuvaisille ätmeille on myös ns. latu auki, kuten tämä eräs tuusbyyn pedo joka päivät pitkät elää jotain kuvottavaa fantasiaa pitkin nettiä naisiksi ja äideiksi tekeytyen

• Anonyymi

En ole koskaan käynyt kenenkään fyysisesti kiinni. En ole myöskään lyönyt, en potkinut, en kä mitään muutakaan sellaista.

• En mä nyt kuonoon vedä. Sanallisesti ärhäkkä enenmän ☺️

• Anonyymi

Tämä on aika karu aloitus ikäväpalstalle...

• Anonyymi

Voi toimia tunnisteena.

• Anonyymi

Miksi kysyt tälläisia?

• Anonyymi

Miksi väkivaltainen mies projisoi…?

• Oon aika ärhäkkä. En viitsi sen tarkemmin kommentoida, mutta en ole saanut pahoinpitelysyytettä. 🤪

• Anonyymi

En ole omassa elämässä kuin kerran lyönyt, omassa tietoisuudessa. Se oli kerta kun tajusin mihinkä eräs henkilö oli perheemme vetänyt. Toki mies oli tehnyt myös seksuaalista väkivaltaa, varastanut ja oli väkivaltainen. Tönäsin häntä olkapäähän ja lätkäsin. Pelkäsin henkeni puolesta, syystä. Mutta silti tuon olisi voinut jättää tekemättä. Olen aina kärsinyt väkivaltaisista vanhemmista, päätin jo lapsena ettei ikinä tule tilannetta että olisin väkivaltainen. Koskaan ei saa sanoa ei koskaan.

• Anonyymi

Ketään muuta en ikinä. Tuo exä on siis ainut. Kukaan muu ei ikinä ole aiheuttanut minussa niin suurta tunnetta, korkeintaan hänen sukunsa. En ole missään nähnyt niin kieroa porukkaa. En edes "oikeissa" rikollisissa joita olen nähnyt elämässä jonkun verran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään muuta en ikinä. Tuo exä on siis ainut. Kukaan muu ei ikinä ole aiheuttanut minussa niin suurta tunnetta, korkeintaan hänen sukunsa. En ole missään nähnyt niin kieroa porukkaa. En edes "oikeissa" rikollisissa joita olen nähnyt elämässä jonkun verran.

Kerran teki melkein mieli lyödä äitiäni, jätin tekemättä. Olen tyytyväinen.

• Anonyymi

Oletko nainen jostain henkilöstä mustasukkainen?

• Anonyymi

Miksi sinä epäilet, että tämän kirjoittaja olisi nainen joka on mustasukkainen? Saat käyttää jo suurta luovuutta yhdistääksesi tämän kirjoituksen joksikin takakieroksi mustamaalaamiseksi tai missä ajatusratasi nyt kulkeekaan koska pyrit itse toimimaan siten. Ehkä keksit kuumeisesti ihan mitä tahansa mitä osoitella sormella ja väittää, että tämä kirjoitus koskee sitä ja toinen tätä. Näin tästä jatkuvasta läyhäämisestä voisi päätellä, että oikeasti ei ole mitään mihin kohdentaa näitä tarinallisuuksia, mikä vie uskottavavuutta.

• Anonyymi

Epävarmat ja heikot kommunikoi nyrkein. Plus muut sekopäät. Mä en.

• Anonyymi

Akateemisena sanon että olen niin sivistynyt että annan ihan luvan kanssa raiskatakin itseni. En laita vastaan. Tehkää ruumiilleni ihan mitä vain. En vastustele

Tv: sivistynyt lyömätön väkivallaton akateemikko N

• Anonyymi

Tuo nyt on ihan selvä provo. Akateemisesti koulutettu ihminen tietäisi, että 'akateemikko' on arvonimi.

• Anonyymi

Lempeän tulinen chili ♡
      En lyö tietenkään. Aika pitkä on pinna.

• Anonyymi

Lyödä turpiin? Lasten kieltä.

• Anonyymi

Käytän vain sanan säilää armottomasti. Tarvittaessa puolustaudun pelottomasti. Laillisin keinoin.

• Anonyymi

En hermostu tai suutu heti. Viileä ja rauhallinen luonne.
      (Tosin jos asia koskee alaikäisiin kohdistuvaa väkivaltaa tai eläinten huonoa kohtelua
      Niin niissä mun liipasin sormi ja räjähdysherkyys on korkea koska vain)
      Minun terpperamenttin ei oo yleensä äkkisuuttuja äkkileppyjä tyyppiä.
      En oo mikää söpö vähänväliä kiukuttelija tai pikkutuhma piiskaaja…. Se ei vain riitä.
      (Ja oon eikä hiukan laiskakin kuluttamaan energiaa tunne ryöppyihin)
      Minulla on pitkä pinna mut sitte jos se jokus menee tulee pahaa jälkeä .
      Jopa semoista jota saa miettiä lopun elämän.
      Olen myös todella pitkävihainen ja kostonhimoinen sen jälkeen kun omat rajat paukkuu.
      Suotittelen ettet suututa minua olenkaan .
      Naiselta .

.

• Anonyymi

10 vuotiaana löin iso siskoani vahingossa kun opetti minua kuinka tapella kiusaajia vastaan. En ole sen jälkeen ketään lyönyt.

• No mua ei helposti saa suututettua. Saatan äkästyä helposti.
      Ja kun suutun, niin oikeastaan se näkyy sillä että toinen ei ole mulle enää mitään. 😉

Lyömään Mut voi saada vaan jos lyön takasin.

Ärhäkkä kyl oon tarvittaessa ja ehkäpä muutenkin liikaa.. 😅

• Anonyymi

En ole brutaali. Siinä väkivalta alkaa missä äly loppuu.

• Anonyymi

Pikkujuttua koristaa kärhämä.
      Asiansivusta

• Anonyymi

Mount everest. Estestest.

• Anonyymi

En ole vielä lyönyt ketään elämässäni, jos ei lasketa sitä, kun oon joutunut puolestaan itseäni veljeä vastaan lapsena/alaikäisenä, en muista löinkö silloinkaan, vai yritinkö muulla tavoin saada sen käpälät pois tukastani, että hiuksia jäis edes vähän päähän. Mutta käsikähmä tuo oli ja päänahka arka sen jälkeen, en usko että silloinkaan löin, vaan nahisteltiin/painittiin/yritin saada sen helvettii minusta.

• Anonyymi

Puolustamaan, ei puolestaan. Automaattinen sanansyöttö.

En osaa ilmeisesti puolustaa itseäni.

Koska on mua kähmitty, mutta en oo reagonut muuten kuin puhumalla tai siirtämällä kähmijän kädet pois 😭

• Anonyymi

Sulla on onnea. Toiset joutuu kadullakin väkivallan kohteeksi ryöstötilanteessa

Minä en ymmärrä ylpeilyä siitä ettei itseään puolusta. Ihme nyhveröt antaa itsensä vastaan laittamatta ryöstön ja väkivallan uhriksi

Näistä naisista ei ole sankareiksi. Te ootte elokuvien uhrit jotka kannetaan ruumispussissas pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolustamaan, ei puolestaan. Automaattinen sanansyöttö.

En osaa ilmeisesti puolustaa itseäni.

Koska on mua kähmitty, mutta en oo reagonut muuten kuin puhumalla tai siirtämällä kähmijän kädet pois 😭

Vaikka en kyllä ymmärrä, mitä lyöminen olisi ikinä auttanut.
        Jos joku luokkakamu heittää sut lapsena 100 kertaa putkeen lumihankeen, mutta heittäjä on jäänyt luokalleen ja aika paljon isompi, tuntuu, että hukut,lumeen, ja toisella silmät kiiltää kuin hullulla, ja voimia ja energiaa vaikka miten paljon jäljellä. Ja mulla ei yhtään, silti vaan nousen lumesta ylös ja yritän pelosta huolimatta puhua rauhallisesti.

Mut pelasti se, että eräs aikuinen käveli samaa polkua. Koulumme rehtori.

Kaikki jatkoi matkaa kuin ei mitään olis sattunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on onnea. Toiset joutuu kadullakin väkivallan kohteeksi ryöstötilanteessa

Minä en ymmärrä ylpeilyä siitä ettei itseään puolusta. Ihme nyhveröt antaa itsensä vastaan laittamatta ryöstön ja väkivallan uhriksi

Näistä naisista ei ole sankareiksi. Te ootte elokuvien uhrit jotka kannetaan ruumispussissas pois.

Niinkö.
        Kerropa miten itse toimit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka en kyllä ymmärrä, mitä lyöminen olisi ikinä auttanut.
        Jos joku luokkakamu heittää sut lapsena 100 kertaa putkeen lumihankeen, mutta heittäjä on jäänyt luokalleen ja aika paljon isompi, tuntuu, että hukut,lumeen, ja toisella silmät kiiltää kuin hullulla, ja voimia ja energiaa vaikka miten paljon jäljellä. Ja mulla ei yhtään, silti vaan nousen lumesta ylös ja yritän pelosta huolimatta puhua rauhallisesti.

Mut pelasti se, että eräs aikuinen käveli samaa polkua. Koulumme rehtori.

Kaikki jatkoi matkaa kuin ei mitään olis sattunut.

Nyhveröt ei pelastu. Luovuttavat kun tosipaikka tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö.
        Kerropa miten itse toimit

Mies varmaan haaveilee siitä, että pärjäisi edes naisille. Älä jaksa johdatella sitä vastaamaan jotain puutaheinää mitä revitellä

• No otan ite osumaa. En mukiloi ketään.

• Anonyymi

Nuorempana olin vähän ärhäkkä kiihtymään 😏

• Anonyymi

Aijaa..Mä en oo ollu oikeestaan koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa..Mä en oo ollu oikeestaan koskaan.

Hyvä sinulle, itselleenhän siinä yleensä hallaa tekee.

• Anonyymi

itsepuolustuksena pakon edessä. Muuten en.

• Anonyymi

Tahdon sulle olla hyvin hellä

• Anonyymi

En kannata väkivaltaa mutta kaikkien on opeteltava puolustamaan itseään.
      Ei ole mitään syytä antaa toisten pahoinpidellä sinua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4372
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      54
      2935
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      57
      1555
    Aihe