Jeesuksella ei ollut naista eikä lapsia.
Opetuslapset kaikki miehiä.
Varmaan raskas huokaus pääsee Jeesukselta jos sattuu tännepäin vilkaisemaan.
Seurataanko täällä Jeesusta laisinkaan
9
345
Vastaukset
- Anonyymi
Ei seurata.
- Anonyymi
Ei ollut Jeesuksella naista ja Jeesus rakasti yhtä miestä miestä, Johannesta, kieltäen himoitsemasta naista:
Johanneksen evankeliumi:
13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
Johanneksen evankeliumi:
19:26 Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!"
Johanneksen evankeliumi:
21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra". Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen.
Johanneksen evankeliumi:
21:20 Niin Pietari kääntyi ja näki sen opetuslapsen seuraavan, jota Jeesus rakasti ja joka myös oli aterioitaessa nojannut hänen rintaansa vasten ja sanonut: "Herra, kuka on sinun kavaltajasi?"
Tuota Jeesuksen kehoitusta/käskyä vastaan, minä ainakin olen aina rikkonut ja tulen tulevaisuudessakin rikkomaan:
Matteuksen evankeliumi:
5:27 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huorin'.
5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.- Anonyymi
Suomen kielessä on vain yksi rakkautta tarkoittava sana. Kreikan kielessä on ainakin kolme. Pitää erottaa uskonnollinen rakkaus eroottisesta rakkaudesta ja äidin rakkaudesta ja myös isän rakkaudesta lapsia kohtaa. Tästä on aiheutunut paljon väärinkäsityksiä länsimaissa ja Suomessa. Ei taida englanninkielessäkään olla kuin yksi rakkautta tarkoittava sana love.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kielessä on vain yksi rakkautta tarkoittava sana. Kreikan kielessä on ainakin kolme. Pitää erottaa uskonnollinen rakkaus eroottisesta rakkaudesta ja äidin rakkaudesta ja myös isän rakkaudesta lapsia kohtaa. Tästä on aiheutunut paljon väärinkäsityksiä länsimaissa ja Suomessa. Ei taida englanninkielessäkään olla kuin yksi rakkautta tarkoittava sana love.
"Pitää erottaa uskonnollinen rakkaus eroottisesta rakkaudesta"
Naiset olkoot seurakunnassamme takapenkeillä istuskellessaan hiljaa, meidän miesten etupenkeissä istuskellessamme toistemme syliä vasten, Jeesuksesta ja Johanneksesta mallia ottaen.
Johanneksen evankeliumi:
13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
Uskonnollista rakkautta?
Johanneksen evankeliumi:
21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra". Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen.
"ilman vaatteita" ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pitää erottaa uskonnollinen rakkaus eroottisesta rakkaudesta"
Naiset olkoot seurakunnassamme takapenkeillä istuskellessaan hiljaa, meidän miesten etupenkeissä istuskellessamme toistemme syliä vasten, Jeesuksesta ja Johanneksesta mallia ottaen.
Johanneksen evankeliumi:
Uskonnollista rakkautta?
Johanneksen evankeliumi:
"ilman vaatteita" ?Miksi Pietari säikähti Jeesusta ja lähti tätä karkuun?
Miksi Pietari oli Johanneksen kanssa (jota Jeesus rakasti) "ilman vaatteita" kahdestaan pienessä veneessä?
Matteuksen evankeliumi:
16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten"
- Anonyymi
Uskonnon nimissä on tehty hirvittäviä raakuuksia ja käyty verisiä sotia.
- Anonyymi
Aika outoa kun miettii nykyisten kristittyjen hyvinkin ahtaita pukeutumissäädöksiä, kauaksi on tultu raamatun opetuksista.
- Anonyymi
Juu kyllä Jeesus oli homppeli.
- Anonyymi
Moolok!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984