Esim. ovitarran hinta kahteen oveen meillä on 1500€/kk/auto+tarrojen teko asennus ja poisto. Mainospaikan voi ostaa kuka vain. Välitysyhtiöt voivat myös ostaa meiltä mainospaikkoja, mutta eivät ole ostaneet. Ilmaisia mainospaikkoja ei ole, joten autoissamme ei ole välitysyhtiöiden tarroja.
Kuten kaikki tiedämme, niin kukaan ei voi kieltää mitään tarroja, koska se olisi laitonta kilpailunrajoittamista. Yrittäjä päättää mitä autoillaan mainostaa. Ne tarrat laitetaan, mistä maksetaan eniten.
Kuinka paljon veloitat autojen mainostarroista
7
484
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on veloitus asiakasmäärän mukaan. Laskujen lukumäärä kuukaudessa kerrottuna mainospaikan hinnalla.
- Anonyymi
Vai oliko se kumminkin niin, että autoissanne ei ole välitysyhtiöiden tarroja koska teillä ( siis sinulla) ei ole autoa?
- Anonyymi
Kyllä mä tuossa ostin muutamilta yrityksiltä tarrat auton sivuihin.
Se pari kolme tonnia teki vitoon mutta saavatpahan näkyvyyttä - Anonyymi
Joku idiootti laittaa välitysyhtiön tarrat autoon ilmaiseksi. Tyhmiä riittää.
- Anonyymi
Uber maksaa ovitarroista 200€/kk
- Anonyymi
Viimeksi tein vaihtokaupan optikon kanssa, minä sain ilmaiset lasit ja optikko mainoksen puoleksi vuodeksi.
- Anonyymi
vaihtokauppa sopii monelle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914