Kolmas sija vaaleissa on häviö jota heidän vaikea ymmärtää.
Kolmas sija tarkoittaa sitä etteivät voi oppositiossa saavuttaa omia tavoitteitaan.
SDP on nyt ,häviäjä puolue jolla menee vuosia tilanteen korjaamiseen.
Krista Kiuru olisi ollut ehdottomasti parempi valinta.
Nasima väittää edelleen että SDP voitti vaalit !
8
278
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa väittivät persut silloin kun heidän puolueensa tuli kolmanneksi vuoden 2019 vaaleissa.
- Anonyymi
Eipä tuo kakkossiikaan ole voittaja.
Vuosia tarkoitin varmaan, niinkauvan kun tämähallitus on pystyssä. - Anonyymi
Kyllä Kiuru oli ollut parempi.
- Anonyymi
Persujen mukaan perussuomalaiset voitti eduskuntavaalit 2019 toisella sijalla kuntavaalit 2021 neljännellä sijalla.
https://www.suomenuutiset.fi/wp-content/uploads/2019/06/PS_4_2019.pdf
https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaisille-iso-vaalivoitto-halla-aholta-kiitokset-kenttavaelle-vaalityosta-en-ole-koskaan-kok - Anonyymi
Demari ei osaa laskea edes helmitaululla, vääntää solmuun pää jumissa.
- Anonyymi
Tarkoitatko, että demari on tahna-aivo? Jos et ole varma niin kysy siltä itseltään onko se tahna-aivo.
Minä kysyin. Hän vastasi, että "olen Ylen seksikäs" .
Päättele nyt siitä onko se tahna-aivo.
- Anonyymi
Niin väittää Trumpkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882