onko muita jotka pitää pehmeistä asioista kuten turkikset ja oikein pörröiset mohair neuleet? itse omistan näitä.
furman_88
turkikset ja mohair
12
599
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, täällä yksi turkiksia rakastava. Kokoelmista löytyy lähinnä supiturkis kaulureita joista isoin 2m pitkä ja todella tuuhea sekä paksu. Myös hopeakettu ja sinikettu turkit löytyy.
- Anonyymi
minulla useita turkiksia, kiinnostaako keskustella jotain muuta kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään jatkaisin juttua täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai mitä kautta sinä haluaisit keskustella?
- Anonyymi
Hehehehee spede se taas tyrkyllä.Buahahahha mikä luuseri.
- Anonyymi
Mitä turkiksia furman_88 omistat ja mistä olet ostanut?
- Anonyymi
Kiihotun mohairista itse ja joskus oon kokeillut miesten välisenäkin. Erityisesti paksut, pehmeät neuleet sekä pitkät säärystimet kiihoittaa, olen bi btm. Millaisia asuja sulla ?
- Anonyymi
jos joku saman henkinen haluaa yhteyttä ottaa niin ilm löytyy seksitreffit sivulta, ilmoitus otsikko fur fetish ja nimimerkki furman
furman_88 - Anonyymi
jos joku saman henkinen haluaa yhteyttä ottaa niin ilm löytyy seksitreffit sivulta, ilmoitus otsikko fur fetish ja nimimerkki furman
furman_88 - Anonyymi
furman_88 - Anonyymi
Turkisfetissi on. Löytyy sinikettua supia ja hopeakettua. Paksu sinikettu puuhka on parhaillaan haarojen välissä, tosi kovana sen sisällä. Spermainen alkaa olla puuhka
Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231