turkikset ja mohair

Anonyymi-ap

onko muita jotka pitää pehmeistä asioista kuten turkikset ja oikein pörröiset mohair neuleet? itse omistan näitä.

furman_88

12

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, täällä yksi turkiksia rakastava. Kokoelmista löytyy lähinnä supiturkis kaulureita joista isoin 2m pitkä ja todella tuuhea sekä paksu. Myös hopeakettu ja sinikettu turkit löytyy.

      • Anonyymi

        minulla useita turkiksia, kiinnostaako keskustella jotain muuta kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla useita turkiksia, kiinnostaako keskustella jotain muuta kautta?

        Mielellään jatkaisin juttua täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla useita turkiksia, kiinnostaako keskustella jotain muuta kautta?

        Vai mitä kautta sinä haluaisit keskustella?


      • Anonyymi

        Hehehehee spede se taas tyrkyllä.Buahahahha mikä luuseri.


    • Anonyymi

      Mitä turkiksia furman_88 omistat ja mistä olet ostanut?

    • Anonyymi

      Kiihotun mohairista itse ja joskus oon kokeillut miesten välisenäkin. Erityisesti paksut, pehmeät neuleet sekä pitkät säärystimet kiihoittaa, olen bi btm. Millaisia asuja sulla ?

    • Anonyymi

      jos joku saman henkinen haluaa yhteyttä ottaa niin ilm löytyy seksitreffit sivulta, ilmoitus otsikko fur fetish ja nimimerkki furman

      furman_88

    • Anonyymi

      jos joku saman henkinen haluaa yhteyttä ottaa niin ilm löytyy seksitreffit sivulta, ilmoitus otsikko fur fetish ja nimimerkki furman

      furman_88

    • Anonyymi

      jos joku saman henkinen haluaa yhteyttä ottaa niin ilm löytyy seksitreffit sivulta, ilmoitus otsikko fur fetish ja nimimerkki furman

      furman_88

    • Anonyymi

      Turkisfetissi on. Löytyy sinikettua supia ja hopeakettua. Paksu sinikettu puuhka on parhaillaan haarojen välissä, tosi kovana sen sisällä. Spermainen alkaa olla puuhka

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe