Kiusaaminen / Vaino tähtää aina uhrin tekemään ITSEMURHAAN!

Anonyymi-ap

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17880622/emkiusaaminenem----tahtaa--aina---u#comment-122912281

Tapa itsesi voi kuulla koulussa/työpaikkalla vaikka joka päivä tai harvemmin.

Viesti on kuitenkin selvä!
Uhria painostetaan tekemään itsemurha!

Uhrin kokema työtapaturma valehdellaan olleen ITSEMURHAN YRITYS!
Koko työpaikka / yhteisö levittää tuota valhetta, kuin muitakin valheita.
Kukaan ei pysähdy selvittämään onko jutussa yhtään perää!

30

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uhriin kohdistetaan todella rankkaa henkistä väkivaltaa ja uhria ajetaan kohti itsemurhaa

      Uhrista tehdään perättömiä rikosilmoituksia!

      Uhrista laitetaan kaikenlaista valhetta liikkeelle!

    • Anonyymi

      Kummallisia kuvitelmia sinulla.

    • Anonyymi

      Uhrille huudettiin aamulla työpaikan pihalla : AMMU ITSESI!
      Työantaja ei mitenkään puuttunut asiaan!

      Uhria oli tätä ennen jo kahdesti uhattu pahoinpidellä fyysisesti työaikana!
      Tähänkään ei työnantaja mitenkään puuttunut!

      Työnantaja ei mitenkään puuttunut Uhrista levitettyihin valheisiin!
      Muut työntekijät laittoivat Uhrin niskaan omia ongelmiaan ns, SYNTIPUKKI käytäntö.

      Työnantaja olisi saanut 2 työpaikka vainoon perehtynyttä Psykologia ILMAISEKSI pitämään Luentoja kiusaamiseta ja sen lopettamisesta!
      Henkilöstö Johtaja kieltätyi ottamasta Psykologeja vastaan!

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      itse tänään se töissä kuin kuollut n clean ... Tappa itse pois hirttä.itse että minä.hirttä itse tänään n clean ... Tappaa Petra ase ampua pää irti poltat. Äänestä.



      Suomi24 Keskustelut

      https://keskustelu.suomi24.fi › ncl...

      Nclean palkka?

      n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat

      • Anonyymi

        Olen Pentin kanssa liikkeellä


    • Anonyymi

      Hulluntailaiset ovat yhtä pahoja herjaten kiroajia kuin saatanan palvojat!
      Heillä on siis sama jumala joka heitä käskee!

      • Anonyymi

        Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.


    • Anonyymi

      Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

      • Anonyymi

        Helluntaipalstalla eivät ole voimassa Suomen lait, vaan ylläpito määrää lait, ja sen mikä on oikein. Suomi 24:n helluntailaisuuspalstalla voi täysin avoimesti rikkoa Suomen lakeja ja kiihottaa helluntailaista kansanryhmää vastaan, Helluntailaisuuspalstalla on pohjimmiltaan vain yksi tarkoitus ja päämäärä; saattaa helluntailaiset huonoon valoon ja levittää helluntailaisista niin paljon valheita kuin vain mielessään ikinä keksii, tai minkä pastorit opettavat valhettellen helluntailaisista. Helluntailaisten solvaaminen ja vainoaminen on ylhäältä johdettua!


      • Anonyymi

        Hei , miten sinä olet jaksellut, pidetään nyt yhteyttä


    • Anonyymi

      Niin varmaan täytyy lähteä

    • Anonyymi

      Homoseksualisuus oli ennen rangaistava teko josta tuomittiin vankilaan. Kaappihomot laittoivat uskonlohkoja pystyyn joiden suojassa homot pystyivät toimimaan. Helluntai seurakunnan perustaja tuomittiin homostelusta vankilaan. Joten onko kyseessä uskonlohko vai peitejärjestö kaappihomoille.

    • Anonyymi

      Arika mm. sanoi uhrille SINÄ OLET NIIN HERKKÄ!

      Uhri oli nipin napin selvinnyt elossa tapaturmasta ja oli sairauslomalla.
      Tuon tapaturman seurauksena uhri on työkyvyttömyyseläkkeellä!

    • Anonyymi

      helluntailaiset osaavat sen vainoamisen
      Mitään häipyä ei helluntailaisills ole

    • Anonyymi

      Uhrille ei anneta edes suu sanallisesti oikeutta puolustaa itseään!

      helluntailaiset toimivat samaten kuin saatanan palvojat ja käyvät kimppuun ja hänet viekoittelevat luopumaan Jeesuksen uskosta!

    • Anonyymi

      Uhrille ei anneta edes suusanallisesti oikeutta puolustaa itseään!

      Uhri saa kuulla olevansa kiusaaja kun sanoo samat sanat takaisin vainoojilleen!

      Vaimoojien mukaan uhrilla ei ole oikeutta antaa takaisin samalla mitalla kuin häntä on herjattu!

      Vanoojien mukaan uhrin pitää heti loputtaa itsensä puolustaminen kun vaino on loppunut!

      Uhrin kokemaa tuskas ei kukaan kysy eikä kuuntele!

    • Anonyymi

      oleOnko sinulla kaikki hyvin, aina voit soittaa tai laittaa viestiä minulle itse tänään se töissä kuin kuollut n clean ... Tappa itse pois hirttä.itse että minä.hirttä itse tänään n clean ... Tappaa Petra ase ampua pää irti poltat. Äänestä.



      Suomi24 Keskustelut

      https://keskustelu.suomi24.fi › ncl...

      Nclean palkka?

      n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ... Semmonen

    • Anonyymi

      Vainoajat sanovat että urhi on "HERKKÄ" ja tällä vetäytyvät vastuusta siitä miten ovat vainonneet!

      Tosi asiassa vainoajat itse EIVÄT KESTÄ MITÄÄN HEIHIN KOHDISTUVAA PILKKAA!

      Kun uhri sanoo vainoojilleen samat herjat takaisin tulevat vainoojat väkivalloin päälle!

    • Anonyymi

      Uhrille sanotaan: sinä olet niin HERKKÄ!

      Sitten kun uhri ottaa samat kiroussanat jotka hänen päälleen on heitetty ja sanoo ne vainoojilleen - tulevat vainoojat fyysisesti päälle!
      Uhri saakin kuulla olevansa kiusaaja!

      Raamattu antaa näissäkin asioissa selvät ohjeet miten toimia mutta nuo omahyväiset eivät taivu Raamatun käskyn alle!

      KAIKKI ASIAT ON SELVITETTÄVÄ saman päivän aikana ennen auringon laskua!
      Mitään poikkeusta ei tuolle RAAMATUN KÄSKYLLE OLE!

    • Anonyymi

      Kiusaaminen / vaino jättää syvät haavat jotka eivät parane koskaan!

      Vuosikymmenien jälkeen urhi on edelleen rikottuna!

      Näin urhi surmataan henkiseti!
      Ruumiillisesti uhri on elossa, mutta henkisesti hän on rikki eikä pysty kokemaan normaaleja tunteita.

    • Anonyymi

      Uhria syyllistetään kaikin tavoin!

      SINÄ OLET NIIN HERKKÄ sanotaan urhille joka kantelee hänelle tehdyistä järjettömyyksistä!

      Viimeinen Työnjohtajani entinen Raskaan sarjan Suomen Mestaruus nyrkkeilijä sanoi=

      Vittuilu ei OLE LEIKKIÄ!

      Väkivalta lopettaa vittuilun!

      • Anonyymi

        Tästä ne sodatkin alkaa. Siitä vidduilusta. Mitä se on? Juuri niin, se on sukua koulukiusaamiselle. Jotkut ihmiset eivät opi mitään muuta elämänsä aikana, kuin kiusaamaan toisia ihmisiä. Ensin koulussa, . sitten työpaikalla. Sellaisiin ihmisiin pätee vain se, ettei välitä, hymyilee vain sisään päin. Mihin kiusattu tarvitsee kiusaajia? Se on selvä, ettei "rääväsuut" lopeta, eikä siihen voi kukaan puuttua. Joten, henkisesti viisas ihminen ei välitä, tekee vain työnsä, vidduilusta huolimatta.


    • Anonyymi

      Uhrille sanotaan SINÄ OLET HERKKÄ!

      Uhria henkisesti ja fyysisesti uhkaillaan ja toisinaan myös konkreettisesti käydään fyysisesti uhrin päälle

      Uhrin elämästä tehdään HELVETTIÄ jonka tarkoitus on ajaa UHRI ITSEMURHAAN!

    • Anonyymi

      Vainoajat usein sanovat että uhri on "herkkä"
      Tuo on tietenkin VALHE

      Vainoajat eivät itse lainkaan kestä sitä että heitä samoin sanoin herjataan vaan tulevat päälle!

      Nyt K Kauppa MAINOSTAA: Kiusaamisvapaa Vyöhyke!

      En ole koskaan aijemmin nähnyt tuollaista tieto iskua!

      Mikään Hallitus ei ole tehnyt yhtäkään lakia kiusaamisen / vainon vähentämiseksi!
      Vaino / kiusaaminen tuomitaan esim. Kunnianloukkaus tai laiton uhkaus Lakien kautta mutta ei kiusaamisen takia , koska sellaista Lakia ei ole!

    • Anonyymi

      Uhrille sanotaan: SINÄ OLET NIIN HERKKÄ!
      Tai uhri ei ymmärrä leikkiä!

      Uhri ei saa edes olla rauhassa uhri, vaan kaikkea mitä hän sanoo ja tekee vähätellään!

      Uhrin puheita vääristellään ja käännetään kaikki uhrin vastaisiksi!

    • Anonyymi

      Juuri sen tähden vainotaan/kiusataan että uhri tappaa itsensä!

      Uhrin elämästä tehdään helvettiä ja toivo paremmasta viedään!

      Juuri Toivottomuus ajaa uhrin itsemurhaan!

    • Anonyymi

      On käsittämätöntä että hulluntailaiset sanovat
      Sinä olet niin HERKKÄ eli ihan sen saman kuin täysin maalliset ihmiset

      Lauri Johansson ex Kriminal on sanonut että on vain herkkiä ja erittäin herkkiä ihmisiä!

      Jeesus Kristus Herramme kohtasi kaikkia ihmisiä eikä häpäissyt ketään joka tuli häneltä apua pyytämään!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe