Koiran ulkoilutus.

Anonyymi-ap

Onko olemassa mitään suositusta koiran tai koirien hihnan pituudesta kun ulkoilutus tapahtuu yleisellä tai pyörätiellä.

7

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saisi kyllä olla metrin suositus taajamaalueella. Seurannut sitä kun koira haluaa mennä jonkun pihaan hätimään pääasiassa kuselle, niin annetaan löysiä ja se omakotiasujan kukkapuska tai pensas saa kusisuihkun salavihkaan. Pitäkää ne piskinne ryhdissä siinä tiellä älkää päästäkö niitä toisten hoidetuille tonteille hätiänsä tekemään tai menkää muualle niitä ulkoiluttamaan missä on ei kenenkään maata taluttajan mielestä.

    • Anonyymi

      " kukkapuska tai pensas saa kusisuihkun salavihkaan"

      Ilmaista lannoitetta.

      • Anonyymi

        Juo itse kasvit polttavat lannokkeet mitkä annat piskisi ruittia toisten hyötykasveihin. Ja koiran kusi muuten ruostuttaa ajan mittaan galvanoidun lyhtypylväänkin jos satut tietämään.


    • Anonyymi

      On olemassa akka joka päästää koiransa flexihihnassa paskomaan tontilleni. Olisi kiva tietää nimi niin voisin viedä palautetta postilaatikkoon.

      • Anonyymi

        Semmoisia akkoja on enemmänkin jotka antaa rakkiensa tehdä tarpeensa mielummin naapurin pihaan kuin omaansa. Sitten vielä haistatellaan jos menee asiallisesti huomauttamaan . Suurin osa koiran omistajista osaa kyllä käyttäytyä, mutta näitä häiriintyneitä on joukossa ketkä ei sovi kotieläinten omistajiksi.


    • Anonyymi

      Pitkät hihnat ovat vaarallisia pyörätiellä pyöräileville ja inhottavia koirapelkoisille.Ei auta jos omistaja huutaa jo kaukaa ei se pure.Ne juorutkin voi hoitaa turvallisemmin lyhyen remmin kannssa.

      • Anonyymi

        Taas kun illat pimenevät niin on hyvä päästää löysiä fleksistä ja päästää karvap.rseensä toisten pihalle ulostamaan ja virtsaamaan, kun ei kukaan muka huomaa, mutta minä huomasin kun takkukasa potki takakoivillaan jätöksiensä jättöpaikalle merkin pitkän siiman päässä. Kerkesivät häipymään pimeyteen ennen kuin ehdin ulos sanomaan ettei kannata tuo touhu pidemmänpäälle. Voi tulla nenä kipeäksi molemmilla jos ei se salapaskominen lopu vieraalle tontille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe