Suoraan sanottuna vituttaa elää täällä Suomessa. Mulle ei myönnetty kansalaisuutta eikä pysyvää oleskelulupaa, KOSKA olen ajan ylinopeutta töissä pakulla motarilla, ku oli kiire, enkä edes menettänyt korttia.
Luottotiedot ja kaikki muut on kunnossa, olen suorittanut toisen asteen tutkintoa ja yritin hakea 2019 poliisikouluun, mut en pääsyt ku piti olla suomenkansalainen.
2020 ryhdyin yrittäjäksi ja olen maksanut joka kk tuhansia euroja ALV ja olen pärjännyt ja seissyt omilla jaloilla tosi hyvin.
Nyt tuntuu, että elämä seisoo, eikä tapahdu mitään. Tuli hiljattain päätös maahanmuuttovirastolta, että sinulle ei myönnetty suomen kansalaisuutta. Koska olen ajanut ylinopeutta ja päätöksissä lukee, että hakija on syyllistynyt rikokseen tai on tuomittu vankeuteen.
Tekee mieli, laittaa firman seisomaan ja nostaa kaikki varaat tililtä ja mennä sossun asiakkaaksi.
Kertokaa te hyvät ihmiset, mitä te tekisitte? ??
Maahanmuuttovirasto
11
333
Vastaukset
- Anonyymi
Kohtuutonta mielrstäni noin pienen rikkeen takia olla myöntämättä toisaalta rike on melko tuore, joten on lain mukaan perusteltavissa.
- Anonyymi
Mitä jos möisit omaisuuden ja menisit kotimaahasi, siellä olet jo sen maan kansalainen. Täällä on kohta sota, Pressa ja Marin on sen jo virittäneet Naton avulla, mene sinä vain kotimaahasi turvaan.
- Anonyymi
Alkaisin noudattaa liikennenopeus rajoituksia. Mietipä, mihin sinulla on kiire. Oletko aina myöhässä? Mitä olis kehittää omaa järjestelykykyä.
- Anonyymi
Mene omaan maahasi. Jos siellä saa ajaa pää perseessä, ei haittaa. Pysy pois Suomesta, ja Suomen liikenteestä.
- Anonyymi
Lähtisin pois suomesta sinua ei tarvita
- Anonyymi
Onneks tuli lähdettyä jo Kekkosen aikaan !
:D - Anonyymi
Ehdotan muuttamista sinne, josta olet tänne kauniiseen maahamme saapunut.
- Anonyymi
Sinuna minä lähtisin heti Suomesta, ja ottaisin 5-10 kaveria mukaan takaisin kotimatkalle. Suomi on pska maa teikäläisten kaltaisille oikaisijoille. Kotona siellä jossakin, teidänlaisenne on hyvä olla. Go to: - Helsinki-Vantaa departure ja Non Schengen gate...sieltä jostakin se löytyy. Hyvää Matkaa!
- Anonyymi
Jos olisit venäläinen saisit kansalaisuuden.
- Anonyymi
Dalai-lama sanoi, että pakolaisten tulisi palata kotiin jälleenrakentamaan kotimaitaan.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6159933/Dalai-Lama-says-Europe-belongs-Europeans.html
Olen hengellisen johtajan kanssa samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456