Naiseni saa ihanasti

Anonyymi-ap

Saako teistä naisista miten moni tälleen orgasmin kuin nykyinen naisystäväni. Ensin hän alkaa ynistä ja lanteet nytkähtelee edestakaisin. Sitten kun iso o tulee hän saattaa kiljaista ja pillu tarraa kiinni. Sitten hän työntää minua päältään pois ja nytkähtelee ynisten ja heittelehtien edestakaisin. Sisällä pysyminen onnistuu parhaiten kyljellään kasvot vastakkain. Ollaan jo yli viisikymppisiä, mutta ei tällaista pakkausta ole ennen vastaan tullut. Hän saattaa ravistella minuutin ja olla muissa maailmoissa

5

2452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän samaa oli minulla aikoinaan kun oli suhde 62 vuotiaan kanssa kun olin itse 45.
      Hänen orgasminsa kestivät pari minuuttia ja pillu puristeli ihanasti . Välillä en meinannut pysyä ”kyydissä” mukana.
      Myös suulla annettu orkku kesti hänellä pitkään. Fantastista.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jännä, kun olen tällä palstalla lukenut paristakin naisesta, että työntävät miestä pois päältään saadessaan. Minä vedän ja painaudun mieheen kiinni tiukemmin. Parasta on jos mies huomaa, että laukean ja painautuu minuun syvälle, ja lopettaa liikkumisen, on vaan siinä paikallaan ja pillu sykkii kalun ympärillä.

• Anonyymi

Olen mies mutta samankaltainen kokemus minulla...
        Oli suhde itseäni huomattavasti aikuisemman naisen kanssa ja hän halusi myös juurta myöden sisään ja oikein lähekkäin syleilyyn kun oli saamassa, liikuin pientä liikettä ees taas niin että kalun tyvi hieroi sopivasti klitorista ja sitten kun pillunsa alkoi sykkiä niin jähmetyin ja nautin noin minuutin - kahden ihanasta sykkeestä kullini ympärillä. Hyvin usein häneltä pääsi myös pieniä ruiskauksia samalla, etenkin jos hän oli päällä. Siinä oli kyllä nautiskelu ja herkuttelu huipussaan. Toisinaan vielä annettiin kunnon kielisuudelmia siinä samalla... Kaiholla muistelen...

• Anonyymi

Jaa a jotenkin en usko vaikka ratahiskosta vääntäsit mu ehkä

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      3972
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2601
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1993
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1466
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1344
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      154
      1057
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe