Naiseni saa ihanasti

Anonyymi-ap

Saako teistä naisista miten moni tälleen orgasmin kuin nykyinen naisystäväni. Ensin hän alkaa ynistä ja lanteet nytkähtelee edestakaisin. Sitten kun iso o tulee hän saattaa kiljaista ja pillu tarraa kiinni. Sitten hän työntää minua päältään pois ja nytkähtelee ynisten ja heittelehtien edestakaisin. Sisällä pysyminen onnistuu parhaiten kyljellään kasvot vastakkain. Ollaan jo yli viisikymppisiä, mutta ei tällaista pakkausta ole ennen vastaan tullut. Hän saattaa ravistella minuutin ja olla muissa maailmoissa

4

2674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän samaa oli minulla aikoinaan kun oli suhde 62 vuotiaan kanssa kun olin itse 45.
      Hänen orgasminsa kestivät pari minuuttia ja pillu puristeli ihanasti . Välillä en meinannut pysyä ”kyydissä” mukana.
      Myös suulla annettu orkku kesti hänellä pitkään. Fantastista.

• Anonyymi

Jännä, kun olen tällä palstalla lukenut paristakin naisesta, että työntävät miestä pois päältään saadessaan. Minä vedän ja painaudun mieheen kiinni tiukemmin. Parasta on jos mies huomaa, että laukean ja painautuu minuun syvälle, ja lopettaa liikkumisen, on vaan siinä paikallaan ja pillu sykkii kalun ympärillä.

• Anonyymi

Olen mies mutta samankaltainen kokemus minulla...
        Oli suhde itseäni huomattavasti aikuisemman naisen kanssa ja hän halusi myös juurta myöden sisään ja oikein lähekkäin syleilyyn kun oli saamassa, liikuin pientä liikettä ees taas niin että kalun tyvi hieroi sopivasti klitorista ja sitten kun pillunsa alkoi sykkiä niin jähmetyin ja nautin noin minuutin - kahden ihanasta sykkeestä kullini ympärillä. Hyvin usein häneltä pääsi myös pieniä ruiskauksia samalla, etenkin jos hän oli päällä. Siinä oli kyllä nautiskelu ja herkuttelu huipussaan. Toisinaan vielä annettiin kunnon kielisuudelmia siinä samalla... Kaiholla muistelen...

• Anonyymi

Jaa a jotenkin en usko vaikka ratahiskosta vääntäsit mu ehkä

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      188
      4790
    2. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3670
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2572
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      157
      2247
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1548
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1308
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1151
    8. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1142
    9. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1083
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1011
    Aihe