sdp kissantappovideot j sanna marinin kännisekoilut kyllä tunnetaan. mutta onko nyt niin. että persut oli sitten kin oikeessa ja nokialla koittaa vihroinkin uus huominen
onko se niin että persut onkin suomen mestari
5
225
Vastaukset
- Anonyymi
*
*
*----------------Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen ! -------------
*
*------------------------------ Kyllä Perus On Paras ! ----------------------------
*
*
*- Anonyymi
Suomeen mahtuu kaksi asiaa ja toinen niistä ei oo vasemmisto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeen mahtuu kaksi asiaa ja toinen niistä ei oo vasemmisto
Näin se maailma muuttuu , nykyään ongelma jos omppu putoaa naapurin puolelle. Näin kirjoittaa Nokia Uutinen, silloin kun mää kölövi. Ja siitä on kauan OMENA varkaat hoiti ne hommat ne vei ylimääräiset omput ... Kun koulut alko se oli iltaisin parahinta harrastusta, sai liikuntaa ja oli jännää. Mutta ei nykyaikaan eikä nykynuorisolle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se maailma muuttuu , nykyään ongelma jos omppu putoaa naapurin puolelle. Näin kirjoittaa Nokia Uutinen, silloin kun mää kölövi. Ja siitä on kauan OMENA varkaat hoiti ne hommat ne vei ylimääräiset omput ... Kun koulut alko se oli iltaisin parahinta harrastusta, sai liikuntaa ja oli jännää. Mutta ei nykyaikaan eikä nykynuorisolle...
sun kaltaselle kommarille on ihan oma paikkansa ja tietähän täällä nokiala riittää. vanjoja kommaareita. mee sinne viherpiipertäjäkavereittes luokse valittaan kun bensa autot on ainoo vaihtoehto suurelle osalle suomalaisistamme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615