sdp kissantappovideot j sanna marinin kännisekoilut kyllä tunnetaan. mutta onko nyt niin. että persut oli sitten kin oikeessa ja nokialla koittaa vihroinkin uus huominen
Vastaukset 5
- Anonyymi
*
*
*----------------Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen ! -------------
*
*------------------------------ Kyllä Perus On Paras ! ----------------------------
*
*
*- Anonyymi
Suomeen mahtuu kaksi asiaa ja toinen niistä ei oo vasemmisto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeen mahtuu kaksi asiaa ja toinen niistä ei oo vasemmisto
Näin se maailma muuttuu , nykyään ongelma jos omppu putoaa naapurin puolelle. Näin kirjoittaa Nokia Uutinen, silloin kun mää kölövi. Ja siitä on kauan OMENA varkaat hoiti ne hommat ne vei ylimääräiset omput ... Kun koulut alko se oli iltaisin parahinta harrastusta, sai liikuntaa ja oli jännää. Mutta ei nykyaikaan eikä nykynuorisolle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se maailma muuttuu , nykyään ongelma jos omppu putoaa naapurin puolelle. Näin kirjoittaa Nokia Uutinen, silloin kun mää kölövi. Ja siitä on kauan OMENA varkaat hoiti ne hommat ne vei ylimääräiset omput ... Kun koulut alko se oli iltaisin parahinta harrastusta, sai liikuntaa ja oli jännää. Mutta ei nykyaikaan eikä nykynuorisolle...
sun kaltaselle kommarille on ihan oma paikkansa ja tietähän täällä nokiala riittää. vanjoja kommaareita. mee sinne viherpiipertäjäkavereittes luokse valittaan kun bensa autot on ainoo vaihtoehto suurelle osalle suomalaisistamme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597