kun kävin julkisella hammaslääkärillä ja todella hyvää hoitoa.
Kiitos, kiva kokemus
10
297
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä tuo nyt mikään uutinen ole.
Minä olen käynyt julkisilla hammaslääkärillä jo parisenkymmentä vuotta sekä akuuteissa että ’hoitoputkissa’. Aina on palvelu ollut hyvää.
Akuuttiin hoitoon pääsee hyvinkin nopeasti, tunnista pariin päivään vaivasta riippuen.
Kiireettömään hoitoon eli ’hoitoputkeen’ voi kestää kuukausiakin päästäkseen, mutta eihän se olekaan kiireellistä.
Kustannuksetkin ovat murto-osa yksityiseen hoitoon verrattuna. Isoissakin hoidoissa/paikkauksia liikutaan kympeissä kaikkineen. - Anonyymi
Mukle oaikattii irrronut pieni 0aikka
Ei hoidettu hybin kolotaa kokoajan ja nyt alta löyhyi reikä
Ja jouduin jurihoitoon , hammas poistetinn mylhemmin
Myyräen hoitolan aloittaja virhe- Anonyymi
Ni otos aekvööä tekatiö
- Anonyymi
Hoito onkin hyvää, sitten kun sinne pääsee.
- Anonyymi
Ja varmaa on, ettei pääse, jos ei edes yritäkään.
- Anonyymi
Näin eläkkeellä siirryin julkiseen, aiemmin kävin yksityisellä ja kylläpä oli kallista se, nyt huomaan.
- Anonyymi
Ei sitten ilmeisesti intoutunut tekemään muita, kuin asiaan kuuluvia diagnooseja tai murjonut huulia tahallaan?
- Anonyymi
Mitäpä muita diagnooseja kuin asiaan kuuluvia sitten pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä muita diagnooseja kuin asiaan kuuluvia sitten pitäisi tehdä?
Ei pitäisikään, mutta tekevät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818