Voinko enään ratsastaa poneilla?'painan siis noin 60~65kg. Ja mulleon kuukauden päästä tulossa poni(tai no ehkä tulee..), säkä videoitten perusteella noin.140~148cm ja ei mikään roteva mutta ei laihakaan. Oon kyllä kotona menny 138cm ponillakin ja sillä menny muakin VÄHÄN painavammat...Mua ketuttaa jos oisin 45kg kuten muutkin mun ikäset nii voidin vie mennä mun shettiksellä mut en oo ny menny puolee vuotee ku ei ois kivaa sille..Ja vinkkejä myös kuinka voisin pudottaa painoo noin 2kk.sisällä joku helppo kikka mikä toimis varmasti ja pudottas ainki 10kg 2kk sisällä. Ku oon nii YLIPAINOINEN ku oon 11.v täytän kaksitoista tänä vuonna ja oon jotai 60~65kg...Tarviin jelppiä koska en haluu käyttää koko elämääni isoja huppareita ja laihistella uinneissa....
Oonko ylipainoinen!
Anonyymi-ap
1
329
Vastaukset
- Anonyymi
Isommalla ponilla voit mennä 65 kiloisenakin jos se on terve ja hyväkuntoinen. Mitään helppoa pikalaihista ei oo olemassakaan, mutta kannattaa varmaan ylipäätään kattoo ruokailujen terveellisyyttä, eli syödä paljon kasviksia ja täysjyvätuotteita + lisäksi tietty jättää herkuttelut vähemmälle. Eli keskittyä siihen ettei paino nousis. Muuten tulee raja vastaan, ettei kohta pysty ratsastamaan isollakaan ponilla enää. Omaa liikuntaakin kannattaa lisätä ja ponin kanssa työskennellä välillä maastakäsin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373012Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452244- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481374
- 321200