Fb-ryhmässä ehdotus seuraavaksi liittohallitukseksi

7

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimilista sinänsä ei liene kiinnostava, mutta tämä ehkä jotenkin:

Päätökset tekee liittokokous, joka pidetään 4.--5.11. Lisäksi varapuheenjohtajan ja pääsihteerin valitsee hallitus keskuudestaan ja voi vaihtaakin henkilöä kesken kauden. Käytännössä on aika todennäköistä, että tämä joukko valitaan. Ehdokkaita on kysytty sekä suoraan henkilöltä, yhdistysten kautta että myös fb-ryhmässä ja sähköpostilistalla. Kun listassa on jo kymmenestä yhdistyksestä nimi, ja mm. Kemin ja Luoteis-Lapin yhdistykset eivät ole esittäneet hallitukseen ketään (valtuustoon kylläkin), olisi kummallista jos lista ainakaan olennaisesti muuttuisi.

Oikeaa eroa varsinaisen ja varajäsenen välillä ei ole, kun kokouksiin kutsutaan varajäsenetkin eikä ole juuri äänestelty. Periaatteen vuoksi kuitenkin järjestys on tässä sellainen, että kun olen pj, on toinen tamperelainen viimeinen varajäsen, Tanjan ollessa vpj on toinen satakuntalainen toiseksi viimeinen varajäsen jne.

Näillä valinnoilla liitossa on muodollinen naisvalta ehkä ensimmäistä kertaa koskaan, varsinaisista naisia on 5/9. Varajäsenet ovat toisaalta kaikki miehiä. Nuorin joukosta on ehtinyt vasta täyttää 30, vanhin on 70 ylittänyt.

Listasta 8 on tälläkin kaudella liiton hallituksessa tai valtuustossa. 3 on kokonaan uusia ja 2 ollut joskus aiemmin mutta ei nyt liiton johdossa.

• Ei kommentteja näistä? Pitänee ajatella onnistuneensa, jos edes tässä ryhnmässä ei valittamisen aihetta löydy.

• jori.mantysalo kirjoitti:

Ei kommentteja näistä? Pitänee ajatella onnistuneensa, jos edes tässä ryhnmässä ei valittamisen aihetta löydy.

Saa noita periaatteita ja valintoja kehuakin... Se on tällä palstalla harvinaista.

• Anonyymi

Eikö Bro pitäis panna boikottiin, kun rupesi huseeraamaan oppositiojärjestössä?

• Ei minusta. Ja kuten toisesta ketjusta olet lukenut, "huseeraaminen" ei ehkä aivan kuvaa tilannetta.

• Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

Ei minusta. Ja kuten toisesta ketjusta olet lukenut, "huseeraaminen" ei ehkä aivan kuvaa tilannetta.

Antanut tukensa sille, että tällainen riidankylväjäyhdistys perustetaan. Brolle on tapahtunut jotain eikä se ole hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3047
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2664
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      913
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      829
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe