Samassa suhteessa, mutta eri puolilla
https://yle.fi/a/74-20048413
Perusuomalainen on iljettävin deitti kumppani
28
796
Vastaukset
- Anonyymi
KoIehtivarasta voinee juhlia kuitenkin.
- Anonyymi
Jokaisella kansalaisella on kansalaisoikeus varastaa kirkkohopeat?
- Anonyymi
Sanna on ihana. t. keke
- Anonyymi
Yllättävän korkeakin toi prosentti kun voisi ajatella että persu ei tule toimeen kun toisen persun kanssa
- Anonyymi
Jos et äänestä persua ammut omia jalkoja ymmärtäkää se.
- Anonyymi
Nyt vaan kävi niin että moni peruja äänestänyt ampui itseään jalkaa
- Anonyymi
Rasismia 📢 en mä vaan tiedä missä, mutta päätin nyt vain sitä huutaa, kun sitä nähdään nykyään joka paikassa. RASISMIA📣 panokset kovenee, minä en luovuta, RASISMIA!📢
- Anonyymi
Paras ehkäisykeino naiselle on ilmoittaa olevansa Vihervasemmiston kannattaja, takuulla karsii 95% miehistä ja niitä loppuja 5% ei voi kyllä miehiksi edes kutsua.
- Anonyymi
Sä et tainnut osata lukea kyseistä tilastoa 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tainnut osata lukea kyseistä tilastoa 😂😂
Osaan lukea, siinähän se onkin, kun monet ei osaa, varsinkaan vanhemmat ihmiset, mitkä uskoo kaiken sonnan, mitä media maailmalle lykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan lukea, siinähän se onkin, kun monet ei osaa, varsinkaan vanhemmat ihmiset, mitkä uskoo kaiken sonnan, mitä media maailmalle lykkää.
Persu uskoo vain omia valemedioita
- Anonyymi
Kepuemännillä on hehton vetoinen leivinuuni.
- Anonyymi
Mukava siellä on paistella mokkaruutuja, ne suorastaan sulaa suussa.
- Anonyymi
En voisi koskaan seurustella kyseisen ajatusmaailman omaavan ihmisen kanssa
- Anonyymi
Käyvätköhän edes suihkussa öyhöttämisien välissä
- Anonyymi
Kyllä käy mutta hanaa ei avata.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Persu = Yökö yök osetus yök
- Anonyymi
Oksettavia tyyppejä kuka voi edes olla samanmielinen ja ymmärrän ettei deittiä löydy
- Anonyymi
Käyttävätkö dödöä?
- Anonyymi
Kerran Tinder-treffeillä selvisi, että mies äänestää Vasemmistoliittoa. Värit huoneessa haalistuivat hetkessä. Entisen Neuvostoliiton kasvattina minulle se tarkoittaa paluuta sosialismiin: varakkailta kaikki pois, ollaan köyhiä yhdessä -idealismia. Ei kiitos.
- Anonyymi
Kuulut ilmeisesti vähemmistön yökötyksiin
- Anonyymi
Kepu pettää aina, niin heidän vaimonsakin. Harvalta saa silti hyvät kyydit, sen verran ovat emäntä ainesta.
- Anonyymi
Kommarit parhaita sängyssä.
- Anonyymi
Persut haisee hieltä ja viinalta. Ei jatkoon
- Anonyymi
Ónko hannulla naista tai lapsia. Epäilen ?
- Anonyymi
Tuskin pitää tytöistä.
- Anonyymi
En ikinä voisi seurstella jonku natsin kanssa. Onko persujen pakko haastaa riitaa jatkuvasti ihmisten kanssa jotka eivät ole samaa mieltä asioista kun he.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559