Perusuomalainen on iljettävin deitti kumppani

Anonyymi-ap

28

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KoIehtivarasta voinee juhlia kuitenkin.

• Anonyymi

Jokaisella kansalaisella on kansalaisoikeus varastaa kirkkohopeat?

• Anonyymi

Sanna on ihana. t. keke

• Anonyymi

Yllättävän korkeakin toi prosentti kun voisi ajatella että persu ei tule toimeen kun toisen persun kanssa

• Anonyymi

Jos et äänestä persua ammut omia jalkoja ymmärtäkää se.

• Anonyymi

Nyt vaan kävi niin että moni peruja äänestänyt ampui itseään jalkaa

• Anonyymi

Rasismia 📢 en mä vaan tiedä missä, mutta päätin nyt vain sitä huutaa, kun sitä nähdään nykyään joka paikassa. RASISMIA📣 panokset kovenee, minä en luovuta, RASISMIA!📢

• Anonyymi

Paras ehkäisykeino naiselle on ilmoittaa olevansa Vihervasemmiston kannattaja, takuulla karsii 95% miehistä ja niitä loppuja 5% ei voi kyllä miehiksi edes kutsua.

• Anonyymi

Sä et tainnut osata lukea kyseistä tilastoa 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et tainnut osata lukea kyseistä tilastoa 😂😂

Osaan lukea, siinähän se onkin, kun monet ei osaa, varsinkaan vanhemmat ihmiset, mitkä uskoo kaiken sonnan, mitä media maailmalle lykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan lukea, siinähän se onkin, kun monet ei osaa, varsinkaan vanhemmat ihmiset, mitkä uskoo kaiken sonnan, mitä media maailmalle lykkää.

Persu uskoo vain omia valemedioita

• Anonyymi

Kepuemännillä on hehton vetoinen leivinuuni.

• Anonyymi

Mukava siellä on paistella mokkaruutuja, ne suorastaan sulaa suussa.

• Anonyymi

En voisi koskaan seurustella kyseisen ajatusmaailman omaavan ihmisen kanssa

• Anonyymi

Käyvätköhän edes suihkussa öyhöttämisien välissä

• Anonyymi

Kyllä käy mutta hanaa ei avata.

• Anonyymi

Niin on.

• Anonyymi

Persu = Yökö yök osetus yök

• Anonyymi

Oksettavia tyyppejä kuka voi edes olla samanmielinen ja ymmärrän ettei deittiä löydy

• Anonyymi

Käyttävätkö dödöä?

• Anonyymi

Kerran Tinder-treffeillä selvisi, että mies äänestää Vasemmistoliittoa. Värit huoneessa haalistuivat hetkessä. Entisen Neuvostoliiton kasvattina minulle se tarkoittaa paluuta sosialismiin: varakkailta kaikki pois, ollaan köyhiä yhdessä -idealismia. Ei kiitos.

• Anonyymi

Kuulut ilmeisesti vähemmistön yökötyksiin

• Anonyymi

Kepu pettää aina, niin heidän vaimonsakin. Harvalta saa silti hyvät kyydit, sen verran ovat emäntä ainesta.

• Anonyymi

Kommarit parhaita sängyssä.

• Anonyymi

Persut haisee hieltä ja viinalta. Ei jatkoon

• Anonyymi

Ónko hannulla naista tai lapsia. Epäilen ?

• Anonyymi

Tuskin pitää tytöistä.

• Anonyymi

En ikinä voisi seurstella jonku natsin kanssa. Onko persujen pakko haastaa riitaa jatkuvasti ihmisten kanssa jotka eivät ole samaa mieltä asioista kun he.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe