vetää huumeita ja on psykoosissa siitä? Siksi jutut on niin sekavia ja jankutatte jotain samaa koko ajan?
Moniko teistä palstatroIIeista
26
321
Vastaukset
- Anonyymi
Aloita vaikka sinä kertomalla oman dosettisi sisältö
- Anonyymi
En ole edes kokeillut koskaan huumeita. Alkoholia toki. Mutta minä en jankuta täällä jonkun 20 vuotta sitten minua nussineen ukon perään katkerana kuten sinä mieheksiIuuIija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole edes kokeillut koskaan huumeita. Alkoholia toki. Mutta minä en jankuta täällä jonkun 20 vuotta sitten minua nussineen ukon perään katkerana kuten sinä mieheksiIuuIija.
No oletpa iäkäs jos jo silloin oot nussinut. Vähintään 50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä mies olet jankuttanut täällä naisia esittäen sen kaksikymmentä vuotta ja muutama muutaman vuoden ihan omiaan sinun ihanien tekstien lomassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä mies olet jankuttanut täällä naisia esittäen sen kaksikymmentä vuotta ja muutama muutaman vuoden ihan omiaan sinun ihanien tekstien lomassa
Tarkalleen minä olen ollut täällä v:sta 2021
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkalleen minä olen ollut täällä v:sta 2021
Eli 1999
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli 1999
Netti tuli meille kotiin vasta 2011
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hiukan hoono suome kiele taito mitä hä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hiukan hoono suome kiele taito mitä hä!
No mutta kai se nyt vähän kiinnostaa kun mies huutaa nussimisesta, siitä puhe mistä pula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nythän se sarka sulla on ohitse.
- Anonyymi
Suurin osa ilmeisesti eikä ne nuku ollenkaan öisin
- Anonyymi
Mistä sen tiedät? Valvotko yöt ja seuraat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuten sinä. Näkeehän tuon tyhmempikin kun aamulla avaa palstan ja lukasee hieman että millaisista jutuista palsta on taas täyttynyt ja sinua ilmeisesti asia koskettanee koska menit heti defenssi moodiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuten sinä. Näkeehän tuon tyhmempikin kun aamulla avaa palstan ja lukasee hieman että millaisista jutuista palsta on taas täyttynyt ja sinua ilmeisesti asia koskettanee koska menit heti defenssi moodiin.
Hän ei edes ollut aloittaja vaan joku sivusta. Ethän sinä edes sitä erottanut, mutta hänet väität tunnistavasi. En ehtinyt tuohon mitään vielä kommentoida. 💜al.ja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehen pakene defensseihin. Pistin 5 tai 6 aloitusta tulemaan. Minä olen se trolli joka sanoo oman osuuden suoraan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehen pakene defensseihin. Pistin 5 tai 6 aloitusta tulemaan. Minä olen se trolli joka sanoo oman osuuden suoraan
Ole vaikka pekka haavisto ketään ei kiinnosta röörinrassausjuttusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kiinnostuksesta ole kiinni.
Vain vastausten määrä ratkaisee.
Sinä pystyt helposti ne ohittamaan olemalla lukematta. Ei tämmöset vaikuta minun osaltani siihen, että lakkaisin tekemästä aloituksia.
Päinvastoin se lisää intoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nuo miehen jutut voi tietysti jättää myös omaan arvoonsa, kyllä sä pystyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nuo miehen jutut voi tietysti jättää myös omaan arvoonsa, kyllä sä pystyt
Sinä vämmainen et edes tajunnut kun kirjoittaja vaihtui. Luetko sinä puppugeneraattori koskaan noita kommentteja mihin vastaat? Et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vämmainen et edes tajunnut kun kirjoittaja vaihtui. Luetko sinä puppugeneraattori koskaan noita kommentteja mihin vastaat? Et.
Niin sinun palstan trollimiehen jutuissa keskustelee myös muut aina välillä, ja sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikee seurata kun kellon ajat näkyvillä*huoh
- Anonyymi
Kaikki avopuolen ihmiset näyttää istuvan täällä päivät pitkät. Ei ihme ettei suomi kehity. Aivot on mössöä
- Anonyymi
No nii on
Oon ihan varma, että osa täällä on alkoholisteja ja/tai huumeiden käyttäjiä. Välillä näkee niin erikoisia ja järjettömän sekavia tekstejä, että ei takuulla ole selvinpäin kirjoitettu. Psykoosi voi olla yksi selitys myös.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632