Olen syntynyt Suomessa, vanhempani olivat suomalaisia, eikä kummankaan
vanhemman suvussa ollut yhtään ulkomaalaista, ei sitten yhtään, vaikka mentäisi sukupuussa miten pitkälle tahansa. Silti, siitä huoimatta sain mm.aurinkoa kestävä ihon. Koko elämäni olen joutunut kokemaan myös jossain mielessä suoranaista
rasismia. On haukuttu milloin miksikin. 90-luku oli vaikeaa aikaa, kun tuntui että
piti ajan todistella olevansa suomalainen ja tuntuu että pitää jotenkin kulkea kyyryssä seiän vierustaa, ettey vaan nyt taas ärsyttäisi jota kuta. Nyt 2020- luvulla tuntuu vähitellen helpommalta. Minun ei tarvitse enää kyyristellä, Myös lastani oli aikoinaan haukuttu. Huom! Lapset eivät ole luonnostaan rasisteja,, vaan he oppivat kaiken vanhemmiltaan! Mutta nyt voin lopultakin olla ylpeästi se mikä olen. Kerran joku poika tässä ihan hiljatten sanoi yhden sanan ja olin heti, että mitä sä sanoit, mitä en olisi voinut tehdä 90-luvulla tai ei vielä 2000-luvun alussakaan. Nyt älähdän kyllä heti, jos joku sanoisi jotain ikävää. ETTÄ NYT RIITTÄÄ! SAATTE RASISTIT IHAN
VAPAASTI SANOA TÖRKEYKSIÄNNE, NE EIvät TEHOA MUHUN ENÄÄ!
ELI LOPETTAKAA JO!. OLEN SAANUT TARPEEKSENI RASISMISTA.
Olen kyllästynyt rasismiin
Anonyymi-ap
1
167
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180015961
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038