Aina vaan ajellaan kilvettömällä ruohonleikkurilla yleisillä teillä ja mahtaako kuskilla ollaT- KORTTI eikä ymmärrä liikennemerkkejä läpiajo kielletty ja moottoriajoneuvolla ajo kielletty.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Soita kyylä poliisit..
- Anonyymi
olen laittanut poliisille valvontapyynnön kyllä hymy hyytyy kuskilta kun jää kiinni,
- Anonyymi
Täytyy sanoa että olet melkoinen lahja yhteiskunnalle kun jaksat vaahdota tälläisestä leikkuri jutusta jatkuvasti. Kokeile vaikka lykätä hk sininen sinne mihin aurinko ei paista, jos se auttaisi.
- Anonyymi
kerrotko mihin ei aurinko paista,älykääpiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerrotko mihin ei aurinko paista,älykääpiö.
Hauska tutustua
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Clint Eastwoodilla oli kilpi rinnassa ja luodit pysähtyi siihen,että kyllä kilpi on hyvä olla.
- Anonyymi
Ja sitten laulaa todella HOOKOO.
- Anonyymi
Minä se olen! Siinä matkan varrella asuu yksi hullu ja on niin kiva kiusata sitä. Nyt se oli kyllä kesällä pitkät hoitojaksot niemessä.
- Anonyymi
Vieläkö siellä Mouhijärvellä nurmikkoa leikataan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455