Romania myönsi venäjän droonin putoamisen alueelleen – Asiantuntija: Voi pakottaa Naton määrätietoisiin toimiin
Please NATO, hävittäkää venäjän mustanmeren laivasto. nyt siihen on aito syy!
10
159
Vastaukset
- Anonyymi
UKRAINA WAR TODAY YOUTUBE JA UKRAINA WAR LIVE YOUTUBE JA UKRAINA WAR YOUTUBE SIELTÄ LÖYTYY MITEN PUTEN ÖRKIT SAA TURPAANSA JA PÄIVÄN RINTAMALINJAT TÄNÄÄN
- Anonyymi
Nato on voimaton Venäjää vastaan. Samoin USA. Siksi Venäjä tulee voittamaan sodan.
- Anonyymi
Krylof oli aloittelija sinun sadunkertojakykysi rinnalla. Jatka samaan tyyliin.
- Anonyymi
just niin varmaan onkin
- Anonyymi
Oletko tyhmempi kuin saapas? Miksi et rukoile rikollisten hallitsemaa ukrainaa naton tuhottavaksi korkojen kera samlla logiikalla kun ukrainahan on todistetusti OHJUKSELLA TAPPANUT PUOLALAISIA!
mieti sitä ja samaan aikaan zele jatkaa veroparatiisiin varojen siirtoa sukulaisten lukaali eloon ympäri maailmaa, pandora paprujen top -3 tämä hehe - Anonyymi
Venäjä, pistäkää koko Ukraina kerralla matalaksi!
Tähän on hyvä syy!
Rauha Eurooppaan ja koko maailmaan!- Anonyymi
Se kiikuttaa koko Suomen kansan Siperiaan.
- Anonyymi
Venäjä on roistovaltio, joka ei kaihda siviilien joukkomurhaamista:
https://www.verkkouutiset.fi/a/venajan-isku-ostoskeskukseen-videolla-ainakin-16-kuollut/#d504ab9b
Romanian puolelle tehtyyn iskuun voidaan mielestäni Naton toimesta vastata. Koska iskussa Romanian puolelle ei loukkaantunut ketään, on myös Naton syytä valita venäläiskohde, jossa ei kuolonuhreja tulisi.
Yksi olisi Ukrainan (ei Venäjän!) maaperällä sijaitseva, miehityshallinnon rakentama ja sotilaalliseen käyttöön tarkoittama Kertshinsalmen silta. Natolla - jos ei Ukrainalla - on kalusto, johon tällaiseen vastaiskuun kykenee.- Anonyymi
Kannatan tuota kohdetta. Eikun toimeen.
- Anonyymi
Jossain vaiheessa USA muistaakseni lupasi tuhota Venäjän Mustanmeren laivaston, jos Venäjä käyttää Ukrainan sodassa ydinasetta. Venäjä ei ole ydinpommia käyttänyt ja silti Ukraina on upottanut noin kolmanneksen Venäjän Mustanmeren laivaston sota-aluksista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295