Kuinka moni Espoon, Helsingin ja ym teattereista oli "Me emme vaikene mielenosoituksessa" ja vieläpä täydellä palkalla.
Eikä teatterin johto vähennä palkasta poissa oloa, niinkuin yksityisellä sektorilla.
Kuinka pitkään kansan selkänahka kestää näiden laitosteattereiden loisimista, euroakaan ei hankita itse vaan raha tulee veronmaksajilta.
Yhteiskunnan raha jos sitä yleensä jaetaan, tulisi suunnata harrastajateattereihin, koska niillä on työhönsä motivoituneita tekijöitä, eikä he ole räksyttämässä politikoille, niinkuin täydellä palkalla olevat taiteilijat.
Työaikana mielenosoituksessa, vai kuinka ?
Anonyymi-ap
3
171
Vastaukset
- Anonyymi
teattereilta tuet pois , jos joku haluaa nähdä niin maksakoon omasta pussistaan !!!
- Anonyymi
Nämä laitokset on enemmän elämäntapaoleilua kuin työpaikkoja. Sama ilmiö on yhteiskunnan työpaikoilla etenkin toimistohommissa kun jo ennen yhdeksää kokoonnutaan kahvimmukit kädessä odottamaan kahvihuoneeseen menoa ja yli puoleen tuntiin ketään ei näy työpaikalla. Tämä kehitys mahdollistetaan kun aina valitaan sopivin ja pätevät syrjäytetään, tosin onnistuneita vahinkoja pääsee sielläkin välillä tapahtumaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779