Herra, älä ota minulta pois Sinun taivaallisia lahjojasi.
Herra, päästä minut ikuisista vaivoista.
Herra, jos olen ymmärrykselläni tai ajatuksillani, sanoillani tai teoillani tehnyt syntiä, anna minulle anteeksi.
Herra, vapahda minut kaikesta tietämättömyydestä, velttoudesta ja paatuneesta tunnottomuudesta.
Herra, päästä minut kaikesta kiusauksesta.
Herra, valaise minun sydämeni, jonka ovat pahat himot sokaisseet.
Herra, minä ihmisenä olen syntiä tehnyt, mutta Sinä laupiaana Jumalana armahda minua, koska Sinä näet minun sieluni heikkouden.
Herra, auta minua armollasi, jotta ylistäisin Sinun pyhää nimeäsi.
Herra Jeesus Kristus, kirjoita minut, Sinun palvelijasi, elämän kirjaan ja anna elämälleni hyvä loppu.
Herra, minun Jumalani, vaikken olisikaan mitään hyvää Sinun edessäsi tehnyt, niin auta armostasi minua panemaan alku hyville teoilleni.
Herra, vihmo minun sydämeeni armosi kaste.
Taivaan ja maan Herra, muista minua, syntistä palvelijaasi, kelvotonta ja epäpuhdasta, Sinun valtakunnassasi.
Herra, ota minut vastaan, kun minä syntejäni kadun.
Herra, älä hylkää minua.
Herra, älä saata minua kiusaukseen.
Herra, anna minulle hyvä mielenlaatu.
Herra, anna minulle kyyneleitä. Anna minun aina muistaa kuolemaa ja pane synnin murhe sydämeeni.
Herra, taivuta mieleni syntejäni tunnustamaan.
Herra, anna minulle nöyryyttä, sielun puhtautta ja kuuliaisuutta.
Herra, anna minulle kärsivällisyyttä, jalomielisyyttä ja sydämen hellyyttä.
Herra, istuta minuun hyvyyden juuri ja pane Sinun pelkosi minun sydämeeni.
Herra, suo minun rakastaa Sinua kaikesta sielustani ja kaikesta mielestäni sekä täyttää kaikessa Sinun tahtosi.
Herra, varjele minua pahentavista ihmisistä, pahoista hengistä ja himoistani sekä kaikista sopimattomista asioista.
Herra, Sinä tiedät, mitä teet, ja niin kuin Sinä käsket, niin tapahtukoon tahtosi minussakin, syntisessä, sillä ylistetty olet Sinä iankaikkisesta iankaikkiseen.
Aamen.
Johannes Krysostomoksen (347-407) rukoushuokaukset
0
268
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2099741Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen414505Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1244037Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1113927- 2193609
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik403014Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1561567Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its891502- 1101287
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151221