Anopin himo

Anonyymi-ap

Onko kukaan päässyt anopin kanssa oikein kunnolla intiimiin touhuun❓Mulla on jörjetön himo anoppiin,suuret rinnat ja järjettömät nännit kun muutaman kerran anoppi saunassa vilautellut,kun vävyn edessä täytyy rintoja kuivailla,mun on tehnyt mieli näyttää kyrpäni anopille.

94

6547

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen rakastunut 71v anoppiini. Rehevä perse ja isot rinnat. Tuijotan aina kun käydään kylässä ja haluaisin saada sen perseen kasvoilleni nuoltavaksi. Tulee ajateltua anoppia usein runkatessa.

      • Anonyymi

        Samat sanat,ne isot rinnat ja järkyttävät nännit,vilaukselta oon pillunkin nähnyt


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­u­s­i s­ek­si­tea­tteri ava­utu­u Su­ome­en! Ku­tsu­mme kai­kk­i­. Il­mo­it­tau­tum­ine­n ry­hmä­ämm­e tä­äl­l­ä 👉 www.ryhmaseksi.pics/H/4gf5e

    • Anonyymi

      U­u­s­i s­ek­si­tea­tteri ava­utu­u Su­ome­en! Ku­tsu­mme kai­kk­i­. Il­mo­it­tau­tum­ine­n ry­hmä­ämm­e tä­äl­l­ä 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/4gf5e

    • Anonyymi

      Tiedän tunteesi. Harvoin tuli käytyä alkuvuosina anoppilassa. Anoppi on 68v ja niin tavallisen näköinen että ei muista miltä näyttää koti olo vatteissa kun vuosia sitten ensimmäisen kerran näin. MUTTA kun kesä tuli ja jokunen vuosi siihen meni että vaimo sai houkuteltua mukaansa ja pitkin hampain reissuun mukaan kun appiukkokin oli semmoinen jörö jäyhä vanhempi anoppia oleva pieni mies. Se kesä yllätti täysin. Kuumakesä ja siellä anoppi ruskeana pienissä kolmiobikineissä puutarhassa puuhasteli! Ei tiennyt mihin olisi silmänsä laittanut aivan upea muotoilu olin täysin mykkä ihastuksesta. Miten ihmeessä oli tuommoinen muoto voinut kätkeytyä niihin tylsiin kotivaatteisiin. Appea ei onneksi juuri ikinä näkynytkään. Tuli sen jälkeen oikein mielellään lähdettyä vaimon mukaan anoppilaan. Joku vuosi meni ja appiukko kuoli äkkiarvaamatta. Surullistahan se oli kuitenkin. Hetki aikaa meni ja anoppi oli taas hymyilevä kiva ihminen. Anopin vaatetus muuttui naisellisemmaksi tyyliltään ja muodot oli esillä hyvin ja ikäänkuin tuli tunne että oikein kiusoitteli minua tyttärensä nuorempaa miestä! En pannut pahakseni ollenkaan tälläistä kohtelua. Kerran kuumana kesäpäivänä oltiin taas käymässä ohimennessä lomareissua piipahdettiin anoppilaan ja sama näky odotti taas. Anoppi bikineissä siellä lieri hellehattu päässä puuhastelemassa. Jo aiemmin olin huomannut miten suuret huulet pullisteli bikineissä ja nyt oli puuhailun lomassa todella ulkona toiselta puolen huuli pitkällä eikä anoppia se vaivannut yhtään nam miten sexyn näköistä. Nyt tuli pommi! Vaimo sanoi että lähtee käymään kaupassa asioilla anopille kun oltiin täällä sopivasti eli jäätiin ekaa kertaa kahden. Vaimo lähti ja anoppi siinä pimpan huuli ulkona entistä enemmän bikinistä ja minä tuijotin nyt ihan suoraan vierestä ja anoppi näki katseeni suunnan pysähtyi ja hitaasti ruskettuneella kädellään liuutti bikiniä entistä enemmän sivuun liikauttaen lannettaan vain ja siirsi bikinien haara osan täysin pois paikoiltaan. Nyt pullisteli koko pimpsukka ulkona bikineistä. Virnisti vain ja en voinut kuin katsoa tuota sexyä näkyä. En oikein tiennyt mitä tehdä mutta onneksi anoppi tiesi. Kysyi hiljaisella äänellä että miltä näyttää ja sain sanottua vain että oikeen hyvältä näyttää. Anoppi otti askeleen likemmäs viereeni ja sanoi että kosketa niitä. Jähmetyin hieman yllättävästä tilanteesta mutta käteni meni huuliin kiinni ja sormet tietysti tottuneesti huultenväliin ja yllättävästi olikin liukasta ja sormet lisahtikin heti syvälle. Käsi oli siis täysin jalkovälissä 2sormea syvällä ja lipsuttelin klitorista joka oli kova ja pitkällä paljon. Anoppi hiljaa voihki ja astui vain jalkoja enemmän auki ja otti tukea hartiastani hokien vain hiljaa jatka jatka jatka jatka lisää.. tein työtä käskettyä ja kokeneena tietysti jatkoin parhaani mukaan tasaista sormi työtäni. Anoppi nytkytteli lannettaan pikenellä liikkeellä vastaan ja yhteinen tahti löytyi ja sitä jatkettiin pitkäänkin kun sujui niin miellyttävästi ja anopin hengitys muuttui kiihkeämmäksi pikkuhiljaa ja anoppi puristi hartiastani jo aika lujaa. Litinä oli kiihottavaa kuunneltavaa ja ei puhettakaan kuivasta naisesta. Ei mennyt enää kauaa kun anopin hengitys katkoi ja huohottava voihkinta ja lantion voimakkaat nykimiset paljasti että anoppi sai orgasmin ja pitkään nytkyi. Pidin kättä vain paikoillani enää ja siihen anoppi kosketteli huulillaan enää varovasti herkkä kun oli. Anoppi laittoi kätensä samassa shortsieni etuosaan jossa seisoi puristuksessa kalu jäykkänä. Anoppi sanaakaan sanomatta vei kätensä joustavan resorin välistä sisälle puristellen kaluani ja minä seisoin liikkumatta ja nautin. Anoppi veti minua kalusta perässään pariaskelta kohti rappua ja kokoajan puristi lujaa kalustani etten varmasti päässyt irti ja astuin perässä. Anoppi pudotti shortsini alas ja kääntyi selinpäin sanomatta sanaakaan ja piti lujaa kiinni kalusta kokoajan. Eikä ollut epäilystäkään että minun oli suorastaan pakko hieman kumartuneen anopin takana astua kiinni anoppiin kun veto oli sinnepäin. Pyllistyvä anoppi veti kaluni kiinni itseensä ja kumarui ottamaan tukea rapuista ja nyt koko pylly oli esillä bikinit oli pudonneet alemmas ja näytti oikein kiihottavalta anus kauniin ja suuret turpeat huulet pullisteli ja äkkiä työnnyn anoppiin ensi kertaa mutta hitaasti maltan liikutella kun vähän jo on sisässä ja nyt puristan anopin lanteilta otteella kiinni ja edestakas syvemmälle tunnustellen miltä anoppi tuntuu,hyvältä hyvältä! Anoppi hokee iso on iso ja tottahan se onkin 18cm on jo kohtalainen. Pohjaan menee helposti liukuen ja työntelen nauttien hitaasti pitkiä vetoja ettei heti vaan lennä ja anoppi korvin kuullen tykkäsi myös. Nautin hitaasti ja yritän hidastaa sillä tuntuu erittäin hyvältä ja liuku on mahtava. Anoppi huokailee kiihottavasti ja työntelee vastaankin ottaen tökäten pohjaan asti ja vingahtaa aina samalla. Hidastan lisää kun ei meinaa millään pystyä enää pidättelemään ja pysähdyn jo pinnistellen että ei ihan vielä mutta anoppi tekee i

      • Anonyymi

        Kyllä sun kelpaa,kiihottavaa


      • Anonyymi

        hmeellistä liikettä pillullansa jotain joka tuntuu kalussani puristeluna ihmeenkin kovaa ja kokoajan pukkii itseään kiinni etumukseeni. Ei vaimo noin osaa puristelua tehdä. Pinnistelen ettei tulisi sillä tämä hetki oli niin upean tuntuinen ja kiihottava en liikuttanut yhtään ja hetken kestin ja sitten anoppi huokaisi että tulee ja aloitti ylös alas liikkeen joka oli ihan uusi kokemus mutta mitään en saanut ja orgasmi alkoi tulla. Anoppi tunsi tahattomat nykimiset kalussani ennen minua ja siksi tulee sanoi,kokenut nainen tietää kuten vaimonikin milloin lähtee. Nyt vaan anopin tekniikka oli parempaa kuin vaimolla. Puristin anopin lanteita ja pussit hakkasi anopin vatsaa kun panin. Anoppi piti kiihottavaa ääntä ja aloin itse rauhoittua ja kimahuuma hieman laantua mutta pidin anoppia lanteilta tiukasti ja hyvin hitaasti lykin koko kalun matkalta ja ei anopillakaan kiire ollut vaan nojasi rappuun käsillään kuin puutarhatöitä tehden josta onkin kokemusta eli helppo asento olla. Kaluni ei pehmennyt yhtään ja muuten tunnelma alkoi rauhoittua mutta kun teki kuitenkin niin hyvää ja uusi tilanne kiihotti kuitenkin. Ei takaapäin olisi uskonut millään muodoista ikää sen verran hyvänmuotoista oli ja anus siinä oli kauniin pyöreä reunat koholla ja tapani mukaan kuten vaimollekkin peukalo alkoi pyöriä anuksen reunoilla ottaen liukastetta huulilta ja taisi olla jo spermaaakin mukana ja käytin mahdollisuuden hyväkseni ja peukalo alkoi upota anopin anukseen yhtä liukua kaikki mitä peukusta lähti mittaa. Vähän kävi mielessä miten suhtautuu tämmöiseen mutta vain anopin huuuu ääni kuului ja jatkoin hidasta panemista samalla. Taas kului hetki ja jotenkin kiihottavuus taas alkoi lisääntyä eikä anoppi kiirehtinyt minnekkään vaan kumartuneena oli edessäni pantavana vain. Kalu oli tuntui olevan turvoksissa ja anopin huokailut mielihyvästä oli täysin varmoja ja olo oli oikein mukava. Oma vaimo antaa anaalia harvoin parikolme kertaa vuodessa vain ja itseäni hieman useammin tekisi mieli myös anusta ja nyt oli peukaloni selvästi avannut anopin anuksen löysäksi ja päätin kysyä varovasti kun näin oltiin jo puuhissa että saisinko koettaa hyvin varovasti kaluni päällä anukseen? Varovainen ääneni kyllä oli himokkaan tärisevää mutta mitä mies tilanteelleen voi. Anopin vastaus oli varma ja houkuttelevan myönteinen ja olinkin jo peukkuni ottanut pois anopista ja aukihan anus jäi oikein houkuttavasti ja äkkiä vetäisin kaluni pois pillusta ja heti perään anuksen päälle ja aloin työntää painetta aukkoon mutta turvonnut terska lupsahti samassa pyöreän kiristysrenkaan läpi ja auksessa olin! Anoppi vain nytkähti pikkuisen ja työnsi itseään samalla vasten minua! Siis kireä anusrengas tuntui puristavan kaluani kun anoppi seivästi itsensä koko kaluni mittaan ja samassa melkein veti ulos ja taas kokomatka sisään ja en ikinä ole tuntenut semmoista puristusta kalussani ja miten pysähtyi kiristys juuri terskan stoppariin ja taas kalun juureen rengas liikkui. Teki tajuttoman hyvää ja nyt aloin itse panna anopin anusta vauhdilla sillä himo oli kasvanut julmetuksi. Vähän kuin jossain huumassa olin joka tuntui oudoltakin mutta panin ja anopin joka on kevyt pienehkö ihminen jalat kävi ilmassa hetkittäin kun nussin huumassa anopin anusta ja anoppi uikutti mutta himokkaalla äänellä ja tunsin välilihan läpi jotain liikettä kaluani vasten ja anopin toinen käsi olikin pillussaan ties miten paljon mutta jotain tunsin ja paneminen jatkui vielä ja yllätyin itsekkin mutta aloin tuntea että saan toisen orgasmin joka on harvinaisempaa ollut enää ja anoppin käsi täytyi olla pillussaan jotenkin kun tunsin niin syvällä kaluani vasten liikettä ja anoppi alkoin nykiä taas ja alkoin saada toista orgasmiaan! Mitä ihmettä vanhempi nainen jo ja kuin nuoret pimut panee! Itse aloin laueta heti perään ja nyt oli kyllä mehut minusta vähissä ja kiiman taso laskea nopeaa. Pysähdyttiin ja hengitystä tasattiin kumpikin lyhyt hetki ja anoppi alkoi suoristua kaluni luistaessa pois anaalista ja samalla tunsin kun anopin käsi vetäytyi pois pillustaan ei vaimo noin tee koskaan ja katsoin miltä näyttää onko kaluni puhdas vai ei mutta onneksi täysin puhdas liukkaan märkä vain. Anoppi nosti bikininsä ylös käsi liukkaana ja kääntyi minuun päin ja halasi ja suuteli suoraan suulle kieli pyörien villisti suussani. Liukas kaluni painui vasten anoppi ja taas anoppi puristi kalua lujaa ja kehui miten iso kalu teki hyvää. Olin jotenkin hämmentynyt ja onnellinen ja täysin pehmeän raukea mitä nyt kalu oli turvoksissa vielä ja aloin anopin irtauduttua nostamaan shortsit äkkiä ylöspäin kun tuli jo mieleen että milloinhan vaimo tulee mutta onneksi meni vielä tovi ja punat hälveni kasvoilta ja ehti hieman peseytymäänkin. Anoppi oli vitsipäällä ja kuului pierua muistuttava ääni mutta jotenkin märempi ja veti bikininsä vakoonsa kiinni ja näytti anuksen kohdalla olevaa kohtaa jossa oli märkä läntti spermaani,hymyili vain ja lähti vaihtamaan toiset bikinit hieman suuremmat peittävemmät kait oli tyydytetty hetkeksi


      • Anonyymi

        Hieno tilanne ...mutta olikohan tuo totta.


      • Anonyymi

        samoin mutta anoppi opetellut käyttämään lihaksiaan puristeluun nopee laukeaminen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minun jo yli 80v anoppi tuli viikonlopuksi kylään, iltaa vietettiin syöden ja jutellen menneitä, anoppi avautui vaimolleni ja minulle monessa asiassa, sanoi hän että kun siittä on nyt jo reilu 5v kun jäi leskeksi niin miestä aina välillä viereen kaipaisi, anoppi meni jo aikaisemmin nukkumaan meidän makuuhuoneeseen ja mekin menimme lopuksi nukkumaan, aamuyöstä heräsin vessaan ja sieltä pois tullessani kurkistin nukkuuko anoppini, hiivin hiljaa pimeässä ja kesti hetken kun silmäni tottuivat pimeään ja näin kuinka anoppi nukkui alasti selällään ihanat isot rinnat roikkuivat sivulle kääntyneenä ja karvainen pillu jonka josta helposti erottuivat huulet ja klitoris, nam! mikä näky, kullini jo seisoi sykkien näystä ja oli pakko alkaa fantasoida anopista, menin niin lähelle kuin uskalsin että näen paremmin ja samalla runkkasin isoa kovaa kulliani josta kiimatippaa alkoi jo valumaan, oli todella kiihoittaavaa ja jännittävää runkata ja samalla katsoa anoppiani josta olen monesti jo fantasoinut, kullini jo sykki ja käsi kävi jo tosi nopeaan, kunnes yhtä äkkiä näin että anoppini olikin herännyt ja katsoi minua kiimaisena...... jatkuu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla muodokas 66v anoppi. Hänellä nuorempi mies ystävä 50v.satuin mökillä näkemään kun anoppi kontallaan saunalla mekko nostettu ylös. Mies pani rajusti takaa. Äänekkäästi laukesi anopin sisään. Aivan mielettömän iso kyrpä kun otti ulos. Vaimoni sai sen jälkeen munaa. Ihmetteli miten olin niin halukas.

      • Anonyymi

        Eikö ollut kiihottavaa katsella❓Ymmärrän kyllä himokkaan halusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ollut kiihottavaa katsella❓Ymmärrän kyllä himokkaan halusi

        Oli todella kiihottava katsella. Mulla seisoi ihan kovana. Monesti on anoppi mielessä kun panen vaimoa. Vaimonikin pitäisi sellaisesta jätti kullista mitä anoppi saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella kiihottava katsella. Mulla seisoi ihan kovana. Monesti on anoppi mielessä kun panen vaimoa. Vaimonikin pitäisi sellaisesta jätti kullista mitä anoppi saa.

        Ymmärrän himosi,eikö ollut kiva olla ja katsella kun suurella kyrvällä annetaan anopille kunnolla kyrpää❓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella kiihottava katsella. Mulla seisoi ihan kovana. Monesti on anoppi mielessä kun panen vaimoa. Vaimonikin pitäisi sellaisesta jätti kullista mitä anoppi saa.

        Sähän voisi kiusata vaimoa ja kertoa mitä näit,mahtikyrvän panemassa anoppia🤔Naiset yleensä tykkää kun kertoo suuresta kyrvästä Oma vaimo näki sedän suuren kyrvän saunassa,oli meinaan pikkasen kiimainen pano illalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän voisi kiusata vaimoa ja kertoa mitä näit,mahtikyrvän panemassa anoppia🤔Naiset yleensä tykkää kun kertoo suuresta kyrvästä Oma vaimo näki sedän suuren kyrvän saunassa,oli meinaan pikkasen kiimainen pano illalla...

        Olen vaimolle kertonut et tällä miehellä todella iso löysänä,kun ollaan saunottu. Ehkä pitäis kertoa et katselin kun anoppi sai yli 20cm jätti kyrpää. Vaimo vois kyllä siitä kiihottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vaimolle kertonut et tällä miehellä todella iso löysänä,kun ollaan saunottu. Ehkä pitäis kertoa et katselin kun anoppi sai yli 20cm jätti kyrpää. Vaimo vois kyllä siitä kiihottua.

        Kyllä kiihottuu,niinkuin sanoin sedällä on oikein mahti kyrpä,vaimo tuli tuomaan meille lisää olutta kun saunottiin,setä halasi vaimoa,ja silloin vaimo näki kyrvän,silmät suureni ja jäi juttelemaan,siis katsomaan jättikyrpää...illalla sängyssä vaimo uteli kuinka iso kyrpä on sedällä,mun piti kysyä,tekikö mieli... mutta sen jälkeen oli kiimainen nussiminen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiihottuu,niinkuin sanoin sedällä on oikein mahti kyrpä,vaimo tuli tuomaan meille lisää olutta kun saunottiin,setä halasi vaimoa,ja silloin vaimo näki kyrvän,silmät suureni ja jäi juttelemaan,siis katsomaan jättikyrpää...illalla sängyssä vaimo uteli kuinka iso kyrpä on sedällä,mun piti kysyä,tekikö mieli... mutta sen jälkeen oli kiimainen nussiminen...

        Vaimoni on kertonut saaneensa isoa kyrpää ja nauttineensa siitä. Tiedä vaikka vaimo tahtois tän miehen jätti kyrpää. Itse kyllä kiihotun muodokkaasta anopistani ja vaimokin sen huomannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni on kertonut saaneensa isoa kyrpää ja nauttineensa siitä. Tiedä vaikka vaimo tahtois tän miehen jätti kyrpää. Itse kyllä kiihotun muodokkaasta anopistani ja vaimokin sen huomannut

        Uskon että haluaisi. Tällä kokemuksella olen huomannut että naiset on tosi kiinnostuneita suurista kyrvistä. Sun täytyy järjestää vaikka saunailta,vähän konjakkia oloa keventämään. Siinä sitten vaan illan kulkua odottamaan,ja kaikkea kiihottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että haluaisi. Tällä kokemuksella olen huomannut että naiset on tosi kiinnostuneita suurista kyrvistä. Sun täytyy järjestää vaikka saunailta,vähän konjakkia oloa keventämään. Siinä sitten vaan illan kulkua odottamaan,ja kaikkea kiihottavaa

        Vois käydä niin et mulla varmaan ois kalu kovana koko ajan jos anoppi ois saunas yhtä aikaa. Upea muodokas nainen. Vaimo toki näkis samalla tän miehen jätti kyrvän. Mökillä oon pari kertaa puoli vahingossa päässyt näyttämään puoli kovan kaluni anopille. Aika pitkään katsoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois käydä niin et mulla varmaan ois kalu kovana koko ajan jos anoppi ois saunas yhtä aikaa. Upea muodokas nainen. Vaimo toki näkis samalla tän miehen jätti kyrvän. Mökillä oon pari kertaa puoli vahingossa päässyt näyttämään puoli kovan kaluni anopille. Aika pitkään katsoi.

        Siittä vaan,vois vaimo olla kiinnostunut jättikyrvästä... vai oot näytellyt kyrpää anopille,kiihottavaa🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siittä vaan,vois vaimo olla kiinnostunut jättikyrvästä... vai oot näytellyt kyrpää anopille,kiihottavaa🥰

        Uskon et vaimo vois jopa kiihottua kun näkis valtavan kokoisen lepo kalun. En edes yrittänyt peitellä puoli kovaa kaluani kun anoppi näki. Jos ois vielä hetken katsellut niin olisi nähnyt täyden seisokin. Anoppini pitää nuoremmista miehistä. Eilen oli taas anoppi mielessä kun pantiin vaimon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois käydä niin et mulla varmaan ois kalu kovana koko ajan jos anoppi ois saunas yhtä aikaa. Upea muodokas nainen. Vaimo toki näkis samalla tän miehen jätti kyrvän. Mökillä oon pari kertaa puoli vahingossa päässyt näyttämään puoli kovan kaluni anopille. Aika pitkään katsoi.

        Mulla anoppi kun vähän konjakkia tarjoilee,kikattelee ja pyyhe unohtuu päältä,isot rinnat ja järkyttävät nännit pystyssä🥰Kerran kuivattelin itseäni,anoppi sanoi että ai tollasella kalulla sä tytärtäni hoitelet,vähän yllätyin,sit vielä sanoi näytäs vähän vanhalle mummolle kalua,kyrpähän jäykistyi,anoppi kikatti ja sanoi komia kalu,ja jalat aukes ja näytti pillun mulle,huulet auki,pillu auki,sit tuli pommi,anoppi sanoi,annas kun mummo koittaa kalua,menin kuin sumussa anopin eteen,anoppi toi käden kyrvälle ja taas kikatti,tiedätkö kuinka paljon on aikaa kun oon kalua silittänyt,anopin silmät loistivat kun puristi kovaa mun kyrpää.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon et vaimo vois jopa kiihottua kun näkis valtavan kokoisen lepo kalun. En edes yrittänyt peitellä puoli kovaa kaluani kun anoppi näki. Jos ois vielä hetken katsellut niin olisi nähnyt täyden seisokin. Anoppini pitää nuoremmista miehistä. Eilen oli taas anoppi mielessä kun pantiin vaimon kanssa.

        Oon ihan varma että vaimosi kiihottuu suuresta kyrvästä,on kokemusta oman vaimon kanssa. Tytärpuoleni poikaystävällä on ihan järjettömän kokoinen kyrpä,tytär oli näyttänyt äidille kuvan siitä,pikku hönössä vaimo selosti mulle kuinka järkyttävän kokoinen se on,vähän annoin vettä myllyyn vaimolle,huomasin kuinka kyrpä kiinnosti,eikö oo ihana että on tollanen anoppi ja suuri kyrpäinen poikaystävä,kiihottavaa😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihan varma että vaimosi kiihottuu suuresta kyrvästä,on kokemusta oman vaimon kanssa. Tytärpuoleni poikaystävällä on ihan järjettömän kokoinen kyrpä,tytär oli näyttänyt äidille kuvan siitä,pikku hönössä vaimo selosti mulle kuinka järkyttävän kokoinen se on,vähän annoin vettä myllyyn vaimolle,huomasin kuinka kyrpä kiinnosti,eikö oo ihana että on tollanen anoppi ja suuri kyrpäinen poikaystävä,kiihottavaa😍

        Olisipas itselläkin yhtä pitkä ja paksu kun anopin mies ystävällä. Monesti miettinyt kun olen vaimoa pannut takaa et millainen vittu mahtaa anopilla olla. Onkohan löysä kun isolla kyrvällä nussittu. Vaimolla aika löysä mut jotenkin se iso pillu kiihottaa. Toisinaan pyydän tekemään sen loppuun kädellä ja suulla kun en saa tulemaan toista kertaa spermaiseen vittuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipas itselläkin yhtä pitkä ja paksu kun anopin mies ystävällä. Monesti miettinyt kun olen vaimoa pannut takaa et millainen vittu mahtaa anopilla olla. Onkohan löysä kun isolla kyrvällä nussittu. Vaimolla aika löysä mut jotenkin se iso pillu kiihottaa. Toisinaan pyydän tekemään sen loppuun kädellä ja suulla kun en saa tulemaan toista kertaa spermaiseen vittuun.

        Aika kiihottavaa,siinä kun katselin oman anopin pillua,huulet auki ja punainen pillu loisti,eipä ollut ihme että kyrpä heräs. Mietippä vaimosi kun näkisi mahtikyrvän,ja sinä anopin pillun,kiva sessio odottais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kiihottavaa,siinä kun katselin oman anopin pillua,huulet auki ja punainen pillu loisti,eipä ollut ihme että kyrpä heräs. Mietippä vaimosi kun näkisi mahtikyrvän,ja sinä anopin pillun,kiva sessio odottais

        Kerroin vaimolle nähneeni kun anoppi sai miesystävältään jätti kullia takaa. Vaimo sanoi tietävänsä et miehellä on tosi iso kalu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin vaimolle nähneeni kun anoppi sai miesystävältään jätti kullia takaa. Vaimo sanoi tietävänsä et miehellä on tosi iso kalu..

        Eli äiti ja tytär on jutelleet kyrvästä,vai onko vaimo peräti nähnyt ison kyrvän❓Sun täytyy vähän haastatella vaimoa,millä mielellä on🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli äiti ja tytär on jutelleet kyrvästä,vai onko vaimo peräti nähnyt ison kyrvän❓Sun täytyy vähän haastatella vaimoa,millä mielellä on🤔

        Olivat jutelleet miehen isosta kyrvästä. Anoppi oli kertoillut kaikenlaista. Vaimo sanoi et tahtoisi nähdä kalun vaikka saunassa joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivat jutelleet miehen isosta kyrvästä. Anoppi oli kertoillut kaikenlaista. Vaimo sanoi et tahtoisi nähdä kalun vaikka saunassa joskus.

        Mähän sanoin sulle että vaimoja kiinnostaa suuri kyrpä🥰 Saunomaan sitten ja nauttimaan. Kun se tilanne tulee,seuraa vaimon reaktioita,tulet yllättymään positiivisesti🥰🥰Kiima nousee...Anoppi kun kertonut jo valmiiksi suuresta kyrvästä,miltä tuntuu ja miltä näyttää,minkä kokoinen terska ym...kiihottavaa🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän sanoin sulle että vaimoja kiinnostaa suuri kyrpä🥰 Saunomaan sitten ja nauttimaan. Kun se tilanne tulee,seuraa vaimon reaktioita,tulet yllättymään positiivisesti🥰🥰Kiima nousee...Anoppi kun kertonut jo valmiiksi suuresta kyrvästä,miltä tuntuu ja miltä näyttää,minkä kokoinen terska ym...kiihottavaa🥰

        Huomasin miten vaimo kiihottui kun siitä puhui. Äiti ja tytär pitävät isosta kyrvästä. Vaimo lähti mökille ystävättärensä kans mulla anoppi nyt mielessä ja kalu kovana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin miten vaimo kiihottui kun siitä puhui. Äiti ja tytär pitävät isosta kyrvästä. Vaimo lähti mökille ystävättärensä kans mulla anoppi nyt mielessä ja kalu kovana.

        Sulla on nyt asiat hyvin uunissa🥰Olen ihan varma että vaimosi on ihan kiimassa kun kyrvän näkee,koitahan johdatella varovasti puhe isoon kyrpään,oma vaimo ainankin tulee kiimaiseksi kun juttelen suurista kyrvistä🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on nyt asiat hyvin uunissa🥰Olen ihan varma että vaimosi on ihan kiimassa kun kyrvän näkee,koitahan johdatella varovasti puhe isoon kyrpään,oma vaimo ainankin tulee kiimaiseksi kun juttelen suurista kyrvistä🥰

        Nyt kiusaan sua,mietippä kun tytöt siellä juttelee suurista kyrvistä...millanen suuri kyrpä äitiä panee,voit saada kiimaisen vaimon kotiin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on nyt asiat hyvin uunissa🥰Olen ihan varma että vaimosi on ihan kiimassa kun kyrvän näkee,koitahan johdatella varovasti puhe isoon kyrpään,oma vaimo ainankin tulee kiimaiseksi kun juttelen suurista kyrvistä🥰

        Eilen illalla poikkesin anopin luona. Mulla seisoi ihan kovana. Huomas varmaan kun pullotti housussa. Anopin isot ja pitkät nännit näkyi paidan läpi selvästi. Nyt tekee mieli. Otin kalun käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen illalla poikkesin anopin luona. Mulla seisoi ihan kovana. Huomas varmaan kun pullotti housussa. Anopin isot ja pitkät nännit näkyi paidan läpi selvästi. Nyt tekee mieli. Otin kalun käteen.

        Suuret nännit...niin kiihottavaa ajatella🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret nännit...niin kiihottavaa ajatella🥰

        Tänään anopin luo iltaa istumaan. Sen miesystävä jossain kaveriensa kanssa ja vaimoni tulee huomenna. Anoppi pyysi lasilliselle. Pitäisköhän runkata ennemmin kun menee ettei pullota koko ajan housuissa. Äidillä ja tyttärellä samanlaiset nännit. Paksut ja pitkät näkyvät heti paidan läpi kun nöpöttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään anopin luo iltaa istumaan. Sen miesystävä jossain kaveriensa kanssa ja vaimoni tulee huomenna. Anoppi pyysi lasilliselle. Pitäisköhän runkata ennemmin kun menee ettei pullota koko ajan housuissa. Äidillä ja tyttärellä samanlaiset nännit. Paksut ja pitkät näkyvät heti paidan läpi kun nöpöttävät.

        Aaaahh🥰Älä runkkaa,anna anopin tehdä se....suuret nännit on niin kiihottavia,tykkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaaahh🥰Älä runkkaa,anna anopin tehdä se....suuret nännit on niin kiihottavia,tykkään

        Anoppi oli eilen päivällä saanut isoa kyrpää. Pyykkikorissa oli spermasta tahmaiset pikkarit. Miesystävä oli laskenut siemenet sisään. Mulla just kulli kovana kädessä. Ajattelen anoppia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoppi oli eilen päivällä saanut isoa kyrpää. Pyykkikorissa oli spermasta tahmaiset pikkarit. Miesystävä oli laskenut siemenet sisään. Mulla just kulli kovana kädessä. Ajattelen anoppia

        Kiihottavaa ajatella miten iso kyrpä uppoo anopin pilluun,eikö ookin,kun oot kerran jo nähnyt ison kyrvän pumppaavan pillua🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa ajatella miten iso kyrpä uppoo anopin pilluun,eikö ookin,kun oot kerran jo nähnyt ison kyrvän pumppaavan pillua🥰

        Olispa saanut katsella lähempää ja painaa oman kalun anopin avoimeen ja spermaiseen vittuun. Vielä kun näkisi vaimon nauttivan tästä jätti kyrvästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa saanut katsella lähempää ja painaa oman kalun anopin avoimeen ja spermaiseen vittuun. Vielä kun näkisi vaimon nauttivan tästä jätti kyrvästä.

        Mulla kyrpä kovana ajatuksesta,leikitään ajatuksella,sinä panet anoppia ja vieressä pääset katselemaan kun hirviökyrpä uppoaa vaimon pilluun,kuinka vaimosi nauttii kyrvästä ja sinä anopin suurista nänneistä ja kiimaisesta pillusta🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kyrpä kovana ajatuksesta,leikitään ajatuksella,sinä panet anoppia ja vieressä pääset katselemaan kun hirviökyrpä uppoaa vaimon pilluun,kuinka vaimosi nauttii kyrvästä ja sinä anopin suurista nänneistä ja kiimaisesta pillusta🥰

        Ois kiihottava nähdä ja kuulla kun vaimo saa isoa. Ja samalla panna anoppia. Mulla ihan kovana nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiihottava nähdä ja kuulla kun vaimo saa isoa. Ja samalla panna anoppia. Mulla ihan kovana nyt

        Samoin...rivoa ja kiihottavaa olis katsella kun iso kyrpä avaa vaimoasi...ja katsella anopin pillua kun oma kyrpä uppoaa pilluun,kunka häpyhuulet on auki,klitta pystyssä...kuinka vaimo vaikeroi kun hirviö kyrpä painuu vaimon pilluun,märkä kyrpä tulee näkyyviin koko ajan🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin...rivoa ja kiihottavaa olis katsella kun iso kyrpä avaa vaimoasi...ja katsella anopin pillua kun oma kyrpä uppoaa pilluun,kunka häpyhuulet on auki,klitta pystyssä...kuinka vaimo vaikeroi kun hirviö kyrpä painuu vaimon pilluun,märkä kyrpä tulee näkyyviin koko ajan🥰

        Mulla tulee pian. Mietin miltä anopin vanha vittu tuntuis kun panis takaa. Upea vanha kiimainen nainen. Nyt tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tulee pian. Mietin miltä anopin vanha vittu tuntuis kun panis takaa. Upea vanha kiimainen nainen. Nyt tulee

        Kiihottavalta tuntuis,kun oman anopin vittua päässyt tiirailemaan...kerran kun anoppi vilautti tahallaan,samalla kun katselisit kun vaimon pilluun uppoo hirviökyrpä🥰Vanhan naisen pillun huulet kyrpäsi ympärillä,vetäisit ulos ja katselisit pillun huulia takaa,sormesi kävisi anopin pyllyreijällä,anoppi kiljaisi...ruiskuttaisit spermat pilluun,rivoa katseltavaa. Sitten siirtyisit vaimon viereen katsomaan kun suuri märk kyrpä vaimosi pillussa,kuinka helposti uppoaa pilluun,häpyhuulet aivan auki,suuret nännit kovina,klitta aivan pystyssä,mies lähtisi laukeemaan,vetäisi suuren kyrvän ulos,spermaa lähtisi pulppumaan paljon,mies suttaisi vaimosi täysin,anoppi tulisi auttamaan miehen kyrpää,hivelisit anopin pyllyä🥰Runkkaan suurta terskaani🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavalta tuntuis,kun oman anopin vittua päässyt tiirailemaan...kerran kun anoppi vilautti tahallaan,samalla kun katselisit kun vaimon pilluun uppoo hirviökyrpä🥰Vanhan naisen pillun huulet kyrpäsi ympärillä,vetäisit ulos ja katselisit pillun huulia takaa,sormesi kävisi anopin pyllyreijällä,anoppi kiljaisi...ruiskuttaisit spermat pilluun,rivoa katseltavaa. Sitten siirtyisit vaimon viereen katsomaan kun suuri märk kyrpä vaimosi pillussa,kuinka helposti uppoaa pilluun,häpyhuulet aivan auki,suuret nännit kovina,klitta aivan pystyssä,mies lähtisi laukeemaan,vetäisi suuren kyrvän ulos,spermaa lähtisi pulppumaan paljon,mies suttaisi vaimosi täysin,anoppi tulisi auttamaan miehen kyrpää,hivelisit anopin pyllyä🥰Runkkaan suurta terskaani🥰

        Olis kiihottavaa nähdä läheltä kun jätti kyrpä laukeaa vaimon vatsan päälle. Voisin jopa imaista sitä. Saada viimeiset sperma tipat suuhuni. Anoppi vois jatkaa ison kyrvän imemistä samalla panisin häntä takaa. Vaimo näkis miten nautin vanhasta kiimaisesta naisesta. Voisin vaikka lopuksi työntyä anopin tiukkaan pyllyreikään. Sais spermat sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiihottavaa nähdä läheltä kun jätti kyrpä laukeaa vaimon vatsan päälle. Voisin jopa imaista sitä. Saada viimeiset sperma tipat suuhuni. Anoppi vois jatkaa ison kyrvän imemistä samalla panisin häntä takaa. Vaimo näkis miten nautin vanhasta kiimaisesta naisesta. Voisin vaikka lopuksi työntyä anopin tiukkaan pyllyreikään. Sais spermat sinne.

        Juurikin näin🥰Ihan samoilla linjoilla olen...Mulla kerran ollut kännisekoilu vaimon ja kaverin kanssa....Katselin vierestä kun vaimoa nussittiin,niin rivoa,ja sen sperman lentämisen pääsin näkemään,kiihotti ihan saatanasti,kyrpä ruiski pitkin vaimon vartaloa,rinnat valui spermaa ja anteeksi,vaimo komensi mun nuolemaan spermat ja mun kyrpä kivikova,vaimo oli niin kiimainen🥰Mietippä kun saisit painaa kyrpäsi anopin pyllyyn ja anoppi ja vaimo ottaisivat suihin mahtikyrpää🥰🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin🥰Ihan samoilla linjoilla olen...Mulla kerran ollut kännisekoilu vaimon ja kaverin kanssa....Katselin vierestä kun vaimoa nussittiin,niin rivoa,ja sen sperman lentämisen pääsin näkemään,kiihotti ihan saatanasti,kyrpä ruiski pitkin vaimon vartaloa,rinnat valui spermaa ja anteeksi,vaimo komensi mun nuolemaan spermat ja mun kyrpä kivikova,vaimo oli niin kiimainen🥰Mietippä kun saisit painaa kyrpäsi anopin pyllyyn ja anoppi ja vaimo ottaisivat suihin mahtikyrpää🥰🥰

        Tajuttoman kun kiihottava ketju. Anoppia olen muutaman kerran saanut kutsusta naida ja appiukko on ensimmäisellä kerralla nainut spermat ensin anopin pilluun ja sitten kun pääsin nussimaan, appiukko veti käteen ja kun sai seisomaan, tuli taakseni ja sovitti kyrpänsä minun perseeseen. Anoppi pussaili huulet, kaulan ja naaman aivan helvetillisessä kiimassa ja ensin appiukon nussiessa tuntui että erektio lähtee, mutta kohta alkoi tuntemaan ettei pysty pidättelemään ja appiuppo melkein kuin pakolla nussi minulle orgasmin ja spermat lensi anopin pilluun appiukon entisten sekaan. Viinalla oli osuutta sen verran että vaimoni oli jo siinä vaiheessa sammunut. Anoppi oli nuollut väsähtäneen vaimoni pillusta minun spermat appiukon nussiessa spermat samalla anoppiin ennenkuin olin päässyt anopin syliin.

        Seuraavana jouluna viina virtasi jo siihen tahtiin että vaimoni pyysi appiukkoa naimaan kun minä nain anoppia ja se oli heillä jo neljäs kerta sinä syksynä ja talvena. Sitten vaihdettiin paitsi että anoppi ilmoitti etten saa koskea vaimoani koska hän haluaa nuolla hänen pillun. Anoppi ja appiukko jatkoivat panemista kun me vaimon kanssa odotettiin ja katsottiin vierestä. Kohta appiukko vaihtoi taas vaimooni ja antoi hetken päästä tulla kunnolla tuutista. Anoppi siirtyi vaimoni jalkoväliin ja alkoi lipittää kun vedin heidän vierellään käteen. Vähän ajan päästä vaimo innostui ja pyysi appiukolta että haluaako hän tulla vielä kerran pilluun ja appiukkohan oli valmis. Anoppi ei muuta tehnyt kuin nuoli minun kullin puhtaaksi ja sitten siirtyi minun kanssa katselemaan vaikka ehdotin seksiä.

        Samana yönä kun vielä yritin ehdottaa vaimolle että haluaisin naida kun en ollut tullut kuin kerran hän valitti että paikat on liian kipeät appiukkoni jäljiltä ja totesi ettenkö kuitenkin saanut tarpeeksi anopilta. Totesin että sain kai ja vaimoni taasen totesi vielä ettei vaimoni pitäisi ahmia makeaa mahan täydeltä kun oli jo kolme kertaa saanut.

        Seinän takaa kuului samalla kun appiukko nai anoppia mutta me menimme nukkumaan.

        Kolmannella kerralla anoppi ja appiukko tulivat meillä käymään ja lahjapullo upposi nopeasti napsuviin suihin ja kohta anoppi taas vinkkasi minulle että mentäisiinkö katsomaan kun vaimoni oli pyytänyt appiukkoani nussimaan. Ehdotin anopille seksiä mutta hän kieltäytyi kun oli jo matkalla saanut että appiukko kestäisi paremmin. Anoppi auttoi kädellä kun katsoimme sitä oven raosta. Käsihommat eivät sujuneet vaikka seisoikin ja vaimoni heilautti kättään että laittaisimme oven kiini ja niin lähdimme siitä pois. Vielä ehdotin että anoppi näyttäisi jotain että voisin edes runkata mutta anoppi mietti että säästäisi mieluummin itseään illaksi appiukolle ja seksihommat joutuisivat odottamaan. Niinpä me sitten odotimme että makuuhuoneessa appiukkoni ja vaimoni saivat työn valmiiksi ja aika pian siitä kun appiukko ovelta huudahti että pitääkö käydä huuhtelemassa munansa, anoppi silmät kirkkaina totesi ettei tarvitse ja ampaisi appiukon luokse. Anoppi ja appiukko katosivat vierashuoneeseen patjoille ja aloittivat panemisen. Vaimoni hehkui kuin naantalin aurinko kun istuimme juttelemaan ja totesi kun kysyin että haluaisiko hän katsoa heitä ovenraosta ja että voisimme sitten sormeilla, ettei hän tarvitse kun hän jo sai niin hyvin seksiä appiukoltani ja että meidän kannattaisi tehdä mieluummin iltapalaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samat on tunteet. Kerrankin kun oltiin anopin mökillä, vaimo oli toista kertaa viimeisillään raskaana, helteinen kesäpäivä, ja sen koko päivän vietimme mökillä ilkialastomina, vaimo, anoppi, pikku poikamme ja minä. Kyllä siinä herkistyin, ja uskallan epäillä että anoppikin nautti tästä yhdessä luottamuksellisesta ja intiimistä yhdessäolostamme. Ilman tätä moraalipiruamme olisi ollut mitä luonnollisinta tutustua anopin karvaiseen pulskaan pilluun ja naida napsauttaa sinne kuumat ärhäkät siemennesteet.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo en kyllä minäkään osaa sanoa,mutta jokin siinä anopissa kiihottaa .hän on muutamia kertoja hieronut mun hartiat ja aina lopussa puristaa ja painaa rinnat kiinni mun selkään.tekis ihan vitusti mieli kokeilla,mitä tapahtuu jos käännyn ja kokeilen .en vaan mitenkään uskalla sitten millään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En anoppia ole saanut mutta hänen identtistä kaksois 51 v siskoaan olen päässyt naimaan , olivat vaimoni , anoppini ja hänen siskonsa kuulemma erään saunaillan aikana puhuneet viinipäissään miehistä ja miesten varustuksista ja vaimo oli liioilletusti kehunut minua ja varustustani , hieman ehkä horahtava anopin sisko oli kai tuolloin päättänyt tarkistaa siskon tyttönsä puheiden paikkaansa pitävyyden , melkoista keimailua oli kun oltiin porukalla anopin mökillä ja lopputulemana panin anopin siskoa puuliiterissä yöllä toisten nukkuessa , vaimoni ja anoppini ei tiedä asiasta tänä päivänäkään mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ex anoppini oli vähän huorahtava. Kerran se alkoi kännissä vihjailla kaikenlaista, ja päädyin puristelemaan sen rintoja. Muutamaa kuukautta myöhemmin meillä alkoi seksisuhde, jota kesti yli vuoden.

      • Anonyymi

        minua ihmetyttää että anoppi nauttii myös anaali seksistä vaimo ei osaako homman paremmin vai onko enemmän haluja


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei mutta lieneekö se että on kiellettyä ja väärin ja voisi olla tosi erilaista niin himottaa vaikka ulkoisesti ei lainkaan viehättävä.

    • Anonyymi

      Mulla 70 kymppinen anoppi ja vähän rivo🥰Saunassa kun ollaan aina juttelee rivoja. Itse kun olen posliini kyrpäinen,kerran sanoi että on toi karvaton kyrpä kaunis,sit kun mentiin jäähylle,veti pyyhkeen pois ja sanoi,posliini oon minäkin🥰

    • Anonyymi

      Eilen kävin vanhaa leski anoppiani auttamassa, kävin kaupassa ja apteekissa, tullessani takaisin keitti kahvit ja kysyi sen jälkeen voisinko auttaa sen verran vielä että auttaisin levittämään apteekista tuotua kipu voidetta niskaan ja selkään, sanoin että tietenkin ja menimme sohvalle, anoppi nosti paitaansa ja yritin työntää käsiäni paidan sisään ja sanoin että pitäisi varmaan ottaa paita pois, anoppi riisui paidan ja ihanat isot rinnat näyttivät upeilta liiveissään, otin voidetta ja aloin hieroa jolloin anoppini ensin hätkähti sanoen että tuntuihan kätesi kylmältä, jolloin puhalsin samaan kohtaan hellästi ja sanoin että lämmitän käsiäni hieroen niitä yhteen, aloin sitten uudestaan hieromaan kysyen että miltä nyt tuntuu niin anoppi sanoi nyt tuntuu hyvältä, jatkoin voiteen levittämistä ja anoppi sanoi että avaatko rintaliivin hakaset niin ottaa liivin pois kun ne painaa tässä asennossa, avasin hakasen ja samalla sain nähdä ensimmäistä kertaa läheltä anoppini upeat rinnat, kuinka isot nännit nöpöttivät ihanasti, jatkoin voiteen levittämistä selkään ja välillä vähän niin kuin vahingossa meni kylkien kautta rinnoille, hetken päästä jo rohkenin ottaa hieroa rintoja johon anoppi sanoi että tuntuuhan pitkästä aikaa tosi hyvältä, otin jo ison nännin sormieni väliin ja aloin toista kättä laskea alas päin anopin aarretta kohti.......

      • Anonyymi

        Anopin suuret nännit,kuinka ne voi olla niin suuret. Ihaillut oman anopin nännejä saunareissulla,kyrpä nousee aina. Kerran konjakki hiprakassa kysyi,taidat poika tykätä mun suurista rinnoista ja nänneistä,nosti rintoja ja hieroi nännejä,kyrpä oli kovana heti..


      • Anonyymi

        Kyllä sun kelpaa,anopin rinnat ja käsi kohti anopin pillua...aikuisen mamman pillu niin kiihottava,kerran nähnyt anopin pillun,tuli sauna terassilla väsy,anopilla ihme kyllä posliini,mietin vähän kukahan päässyt ajamaan🤔Anopilla vähän lesbotaipumuksia,jopa omaa tytärtään katselee sillä silmällä. Anopin pillun huulet auki,ja järkyttävän kokoinen klitta pystyssä,katselin pitkään ja vähän runnkkasin kyrpääni


    • Anonyymi

      U­­­u­­s­i s­­­ek­­si­­tea­tteri ava­­­utu­­­u Su­­­omeen! Kutsu­­mme kai­­kk­­­i­­­. Il­mo­­­it­tau­­­tum­­­ine­­n ryhmä­­­ämm­­e tä­­­äl­­­l­­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/K9z0P5

    • Anonyymi

      yhen kerran sain anopilta niin hyvän syväkurkku suihin-oton etten koskaan osas homman just oikeen vielä orkun hetkellä 2sormee peppuun huusin oli mahtavaa

      • Anonyymi

        Aaaah,anopit on niin pornoja. Mäkin aina katselen anoppia saunassa,konjakkii tarjoilen,se avittaa estot pois🥰Anoppi näyttelee pillua mielellään ja katselee mun kyrpää🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaaah,anopit on niin pornoja. Mäkin aina katselen anoppia saunassa,konjakkii tarjoilen,se avittaa estot pois🥰Anoppi näyttelee pillua mielellään ja katselee mun kyrpää🥰

        Tänään saunaan vaimon, anopin sekä hänen mies ystävän kanssa. Vaimo saa katsella äitinsä viiskymppisen miesystävän jätti kyrpää ja kiihottua. Tahtoisin päästä pesemään anopin selän. Upea vanha nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään saunaan vaimon, anopin sekä hänen mies ystävän kanssa. Vaimo saa katsella äitinsä viiskymppisen miesystävän jätti kyrpää ja kiihottua. Tahtoisin päästä pesemään anopin selän. Upea vanha nainen.

        No nyt sun kelpaa,kiihottavaa ajatella sun ja vaimon iltaa🥰Sieluni silmin nään. Kerrohan miten ilta eteni🥂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt sun kelpaa,kiihottavaa ajatella sun ja vaimon iltaa🥰Sieluni silmin nään. Kerrohan miten ilta eteni🥂

        Kerron huomenna. Nyt sauna lämmin ja vaimokin jo kosteana. Oli ihan märkä kun koitin sormella. Toivottavasti anoppikin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron huomenna. Nyt sauna lämmin ja vaimokin jo kosteana. Oli ihan märkä kun koitin sormella. Toivottavasti anoppikin on

        Vaimosi näkee jättikyrvän,ja sinä anopin,kiihottavaa iltaa🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimosi näkee jättikyrvän,ja sinä anopin,kiihottavaa iltaa🥰

        Vaimo ihan kiimassa kun sai saunassa katsella tätä jätti kyrpää. Panon aikana puhui koko ajan tästä kullista. Sanoi tahtovansa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo ihan kiimassa kun sai saunassa katsella tätä jätti kyrpää. Panon aikana puhui koko ajan tästä kullista. Sanoi tahtovansa sitä.

        Ihanan kiihottavaa,eli kyrpä herätti kiiman👍Mites anoppi saunassa,näitkö kaiken❓Kiihottaa kuulla🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan kiihottavaa,eli kyrpä herätti kiiman👍Mites anoppi saunassa,näitkö kaiken❓Kiihottaa kuulla🤔

        Upea muodokas nainen. Isot paksut nännit. Tumma siistitty vitun karvoitus. Illan aikana kävin nuuhkimassa hänen pikkareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea muodokas nainen. Isot paksut nännit. Tumma siistitty vitun karvoitus. Illan aikana kävin nuuhkimassa hänen pikkareita.

        Ne nännit on niin kiihottavia🥰Saiko vaimo silmiä irti jättikyrvästä,näit varmaan että himo paistoi silmistä❓Olen omasta vaimosta huomannut että kun vaan suuren kyrvän näkee,kiima nousee. Niinkuin sanoin,tytärpuolen poikakaverilla on järkyttävän kokoinen kyrpä,ja tytär nykytyyliin oli näyttänyt kuvan äidille. Huomasin että jutusta ei tullut loppua,kuinka pitkä kyrpä sai kiiman nousemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne nännit on niin kiihottavia🥰Saiko vaimo silmiä irti jättikyrvästä,näit varmaan että himo paistoi silmistä❓Olen omasta vaimosta huomannut että kun vaan suuren kyrvän näkee,kiima nousee. Niinkuin sanoin,tytärpuolen poikakaverilla on järkyttävän kokoinen kyrpä,ja tytär nykytyyliin oli näyttänyt kuvan äidille. Huomasin että jutusta ei tullut loppua,kuinka pitkä kyrpä sai kiiman nousemaan

        Vaimo katseli aika estoitta tätä komeaa jätti kyrpää. Aivan mielettömän iso löysänäkin. Iso terska puoliksi paljaana. Vaimo sanoi et näytti paremmalta terska ihan paljaana. Oli nähnyt kun jäivät kahdestaan saunomaan. Sanoin vaimolle et kun tulee tilaisuus niin voi panna tän miehen kanssa. Vaimolla saunas nännit ihan kovina. Yhtä isot kun äidillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo katseli aika estoitta tätä komeaa jätti kyrpää. Aivan mielettömän iso löysänäkin. Iso terska puoliksi paljaana. Vaimo sanoi et näytti paremmalta terska ihan paljaana. Oli nähnyt kun jäivät kahdestaan saunomaan. Sanoin vaimolle et kun tulee tilaisuus niin voi panna tän miehen kanssa. Vaimolla saunas nännit ihan kovina. Yhtä isot kun äidillään.

        Kyllä vaimot vaan heräävät kun jättikyrvän näkevät,oma vaimokin kun tyttären poikakaverin kyrvästä puhuu,innostuu aina,kädellä näyttämään,näin iso,ja miltä tyttärestä tuntuu kun panevat. Huippu oli kun hyvin tarkkaan kuvaili kuinka suuri terska on🥰Taitaa olla vaimosi nähnyt saunassa jättikyrvän seisomassa kun terska paljastunut kokonaan🤔Aika kiihottavaa.vielä nännit kovina,sulla aikas kiihottavaa,rivoa touhua tulossa🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaimot vaan heräävät kun jättikyrvän näkevät,oma vaimokin kun tyttären poikakaverin kyrvästä puhuu,innostuu aina,kädellä näyttämään,näin iso,ja miltä tyttärestä tuntuu kun panevat. Huippu oli kun hyvin tarkkaan kuvaili kuinka suuri terska on🥰Taitaa olla vaimosi nähnyt saunassa jättikyrvän seisomassa kun terska paljastunut kokonaan🤔Aika kiihottavaa.vielä nännit kovina,sulla aikas kiihottavaa,rivoa touhua tulossa🥰

        Tekis mieli panna anoppia. Vanha vittu tuntuis varmaan hyvältä. Lopuksi runkata spermat hänen kiihottavan pullealle vatsalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekis mieli panna anoppia. Vanha vittu tuntuis varmaan hyvältä. Lopuksi runkata spermat hänen kiihottavan pullealle vatsalle.

        Juuri näin.Katsella suuria rintoja ja nännejä,ja anoppi katsoisi kun runnkaisi spermat masulle🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.Katsella suuria rintoja ja nännejä,ja anoppi katsoisi kun runnkaisi spermat masulle🥰

        Eilen olin auttelemassa anoppia. Mulla seisoi koko ajan. Pyykkikorin päällä oli hyvin näkyvillä pikkarit joita nuuhkaisin. Pois lähtiessäni halattiin pitkään ja painoin hellästi anoppia vasteni niin et varmaan tunsi kovan kaluni vatsaansa vasten. Hymyili ja sanoi pyytävänsä taas kun tarvii apua. Ajoin auton rauhalliselle paikalle ja otin kiimalimaisen kullin käteen. Muutama veto ja roiskin spermat. Tuli paljon ja kalu sykki pitkään kun ajattelin anoppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaimot vaan heräävät kun jättikyrvän näkevät,oma vaimokin kun tyttären poikakaverin kyrvästä puhuu,innostuu aina,kädellä näyttämään,näin iso,ja miltä tyttärestä tuntuu kun panevat. Huippu oli kun hyvin tarkkaan kuvaili kuinka suuri terska on🥰Taitaa olla vaimosi nähnyt saunassa jättikyrvän seisomassa kun terska paljastunut kokonaan🤔Aika kiihottavaa.vielä nännit kovina,sulla aikas kiihottavaa,rivoa touhua tulossa🥰

        Millimunan höpinöitä 😁


    • Anonyymi

      Joskus nuorempana hellustelin tyttären kanssa, jonka äiti käytti mun jatkuvaa kiimaa hyväksi

    • Anonyymi

      Appiukon mokoma rajoittaa lähentelyä

    • Anonyymi

      Ap, ota vain asia puheeksi rohkeasti. Voit vauhdittaa hiplaamalla, puristelemalla jne.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mutta jos kunnolla pääsis touhuu vois ottaa vanhaa anoppia pumpusta.

      T:Perintöäkö hankkimassa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämä ei aivan aiheeseen kuuluu, mutta mieleen muistui kun sain kunnian olla opetus välineenä. Nimittäin äiti opetti tytärtään ottamaan suihin. Todella upea muisto ja kokemus vuosien takaa

      • Anonyymi

        Tää vaan vahvistaa sen,anopit on niin kiimaisia🥰


    • Anonyymi

      Lähellä on ollut seksi annoin kanssa. Anoppi on nähnyt kaksi kertaa minun seisovan kalun ja kerran olen päässyt anoppia puristamaan rinnoista.

      • Anonyymi

        Mä en oo kans uskaltanut vielä tehä aloitetta,vaikka anoppi nähnyt kyrpäni kun seisoo,ja tiputti pyyhkeen pois,näin suuret rinnat ja pillun,ja ne järkyttävät nännit


    • Anonyymi

      Olin anopin muona pilkkomassa kesälomalla klapeja. Astuin pyöreän pölkyn päälle ja nyrjäytin nilkkani.
      Anopin uus miesystävä lähti käymään kotimaan.
      Otimme muutaman oluen ja menin saunaan.
      Saunassa haaveilin anopista ja kaluni alkoi seisoa.
      Kävin suihkussa ja pyyhe vyötärölläni menin olohuoneeseen, anoppi nautti punaviiniä ja oli selvästi jo humaltunut. Istuin sohvatuolissa ja anoppini hakusi katsoa nilkkaani. Anoppi polvistui sohvatuolin eteen ja otti jalkani käsiinsä.
      Reiden mukana nousi pyyhkeeni, tunsin kuinka kaluni oli lähes kova ja näin anopin katseen kuinka se nauliutui pyyhkeeni ale ja sekös minua kiihotti ja kaluni kovettuu entisestään. Anoppi tutki ja siveli hellästi nilkkaani ja katse kävi usein pyyhkeen alla, itsekin näin että kaluni kohotti jo pyyhettä. Anopin sana takelteli😊
      Jälkeen päin harmitti kun en rohkeasti vaan ottanut pyyhettä pois ja tarjonnut kovaa iakuani anopille. Olen ihan varma että anoppi olisi tarttunut kaluuni ja ottanut sen suuhunsa.

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      186
      1839
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      61
      1265
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1033
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      147
      918
    5. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      44
      883
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      77
      741
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      719
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe