-Olen elämäni aikana paljonkin joutunut muuttamaan ja se on jättänyt jonkinmoisen turvattomuuden,mikä ilmenee eri tilanteissa.Ehkä nyt ymmärrän paremmin asunnottomia ja niitä,joilla ei ole vakituista asuntoa tai omaa(=omistusasuntoa)kotia.-Liekö tällä palstalla saman kokeneita ja miten "kodittomuus" on vaikuttanut elämäänne?
Täällä
2
191
Vastaukset
ehkä on minulla, en tunne kuuluvani minnekään, mutta ei se ole turvattomuutta.
Nyt asun 28. osoitteessa tähän astisessa elämässäni. - Paras turva itselleni olen minä itse!
Pidän melkein positiivisena asiana että olen tottunut sopeutumaan uusiin olosuhteisiin, uusiin ihmisiin ja kun reissaamiseni on kohta loppu niin ei ole varmaankaan suuri ongelma muuttaa vanhusten talolle asumaan.
Moni, joka on asunut koko ikänsä samoilla seuduilla, samoissa ympyröissä, kokee varmaankin mahdollisen muuton vanhusten talolle stressaavana ja järkyttävänä kokemuksena.- Pohjantähden alla
-Niin.Tuo on aika mielenkiintoinen näkökulma.Juurettomuus.-Voi olla,että kokemus onkin jokaiselle hyvin persoonallisen yksilöllinen, johtuen siitäkin,ovatko lukuisat asunnonmuutot olleet valittavissa vai pakon sanelemia.-Omat painajaisuneni liittyvät useimmiten muuttoihin,joita on takana 33.-Usein koen kodittomuuteni menetyksenä ja tuo "prosessi" on kertautunut liian monesti jättäen "jäljet".-Siinä ovat myöskin vammautuneet tavalla tai toisella jo aikuisiksi ja keski-ikäisiksi varttuneet lapseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1475514Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1363598"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263339Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363213Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432714Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.512304- 242240
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292176prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111924Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk931826