Tämä Markus Takaluoman keissi on ollut poliisin häpeä. Samaa häpeää kuin hilkka Myllymäen tutkinta aikoinaan. Takaluomaa ei alusta alkaenkaan alettu tutkija kunnolla. Paikallinen poliisi on itse kytköksessä asiaan, joten viivyteltiin kuukausia, ennen kuin pyydettiin painostuksesta KRP mukaan. Vieläkin KRP pitkittää materiaalin käsittelyä ja osa on kuulemma (oma sisäpiirini tieto) jotenkin kadonnut.
Mahdollinen henkirikoksen tekijä on saanut jo kuukausien etumatkan ja nyt ei oikeudessa kenenkään "tarvitse muistaa" enää mitään -ei poliisinkaan.
Paikallinen poliisi on itse kytköksessä asiaan, joten viivyteltiin kuukausia,
10
713
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaavia perin outoja tutkimista " on maa täynänsä. ja samoista syistä. saas nähdä kenestä koitetaan tai tehdään sijais kärsijä.
- Anonyymi
Pitää olla Rasmus - ei Markus
- Anonyymi
Outo on tämä takaluoman "katoaminen"!! Poliisi sössi tutkinnan, Möhli oikeen huolella.. Käykääs muuten lukemassa tuota Lapuan-palstaa. Siellä on aiheesta monta mielenkiintoista juttua !
- Anonyymi
Onneksi se poika nyt viimein löyty..
- Anonyymi
Perin outoa koko homma.
- Anonyymi
Hyväveli hoitelee hauskasti ja poliisi pöräyttää ylitte. Kumpikaan juttu ei koskaan selviä koska pojat on samassa kerhossa syytäjkin on kerholaisii.. asianajat kuuluvat kerhoon ainoastaa rasmus tällä kertaa ei ollut kerhon jäsen mutta sekään ei auta sillä valan rikkonutta odotta sama kohtalo kerhon jäsenenä siksi juttu ei tule selviämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväveli hoitelee hauskasti ja poliisi pöräyttää ylitte. Kumpikaan juttu ei koskaan selviä koska pojat on samassa kerhossa syytäjkin on kerholaisii.. asianajat kuuluvat kerhoon ainoastaa rasmus tällä kertaa ei ollut kerhon jäsen mutta sekään ei auta sillä valan rikkonutta odotta sama kohtalo kerhon jäsenenä siksi juttu ei tule selviämään.
Lapualaiset maksakaa joku tunnustamaan. Niin tehtiin Hilkka Myllymäen tapauksessa vuonna -71
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualaiset maksakaa joku tunnustamaan. Niin tehtiin Hilkka Myllymäen tapauksessa vuonna -71
Mitäs jos tehtäis nyt toisin ? jos mahdollista? nimittäin maksetaan kunnon palkkio vihjeestä jolla rasmuksen kohtalo selviää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos tehtäis nyt toisin ? jos mahdollista? nimittäin maksetaan kunnon palkkio vihjeestä jolla rasmuksen kohtalo selviää...
Valealibit on paha. Ne sotkee tutkintaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014