Olen miettimyt juutalaiseen seurakuntaan liitymisestä onko se mahdollista jos ei ole oikea juutalainen siis. uskonto kiinostaa minua ja olisi kiva olla jäsen esim. Pitääkö käydä millainen prossi läpi jos juutalaisuuteen kääntyy suomessa? olisin valmis siihen . Tällä hetkellä en kuulu kirkkoon ollenkaan
Kääntyminen juutalaiseksi miehellä .
11
393
Vastaukset
- Anonyymi
Ala kristityksi.
- Anonyymi
Jeesus sentään rakastaa kun rikot kaikkia käskyjä ei tarvi elää vihassa.
- Anonyymi
Ei juutalalaisuuteen voi kääntya. Se olisi sama kuin jos kansakoulun käynyt roskisdyykkari sanoisi olevansa lääketieteen tohtori.
- Anonyymi
Juutalaisuuteen on aina voinut kääntyä. Mutta kymmentä käskyä voi noudattaa kääntymättäkin.
- Anonyymi
Judet on itsekin arabeja Egyptistä ja lopunajan Sodoman.
- Anonyymi
Eli pystyy jos haluaa
- Anonyymi
Miksi haluat alkaa juutalaiseksi, kun voit tulla kristityksi?
Avaaja: Jos kiinnostaa suosittelen että menet paikalliseen synagoogaan puhumaan asiasta Rabbin kanssa.
Mutta pienenä varoituksena, juutalaisuuteen kääntymisessä ei kyse ole tyyliin jonkin litanian lausumisesta tai kasteesta jonka jälkeen olet jäsen, vaan kyseessä on pitkä prosessi jossa sinun pitää mm. todistaa sekä motivaatiosi että uskosi, että olet perehtynyt tarpeeksi syvästi juutalaisiin pyhiin kirjoituksiin.
Eli prosessi on lähempänä tyyliin ylppäreihin valmistelua, kuin muihin uskontoihin kääntymistä.- Anonyymi
Avaaja: suosittelen, että tulet järkiisi ja lopetat juutalaisuudesta haihattelun. Lue Raamattua, rukoile ja elä kristityn vapautta.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/@2628342/videos
Juutalaisia on usempaa eri leiriä. Yhtälailla, kun sanoa kääntyvänsä juutalaiseksi, voisi kysyä kääntymystä kristityksi. Miksikä niistä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737