Subilla on tehtävä: leluleikit

Anonyymi-ap

Olen hyvin uudessa isäntä+narttu-suhteessa. Isäntä antoi minulle tehtäväksi miettiä miten voisin käyttää leluja parhaiten miellyttääkseni isäntääni ja tuottaakseni hänelle nautintoa.

Ajatus on vähän vieras, kuten sanoin tilanne on todella uusi minulle ja olen asennoitunut leikkiimme niin, että isäntä vie - minä vikisen. Ja hän tekee minulle, mitä haluan.

Mutta olisiko jollain ideoita millaisia asioita narttu voi leluilla tehdä miellyttääkseen isäntää?

14

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asenteesi on ainakin kohdillaan ;)
      Isäntä vie ja sinä vikiset... Isäntä käyttää narttuaan kuten haluaa...

      Yhteisten hetkienne leluja voisivat olla esim.
      - suun levitin/auki pitäjä/suurengas
      - anaalitappi kun isäntä nai pilluun
      - suriseva dildo kun isäntä nai peppuun

      Tuossa nyt ensialkuun jotain mahdollisia leluja hetkiinne ;)

    • Anonyymi

      ITSEÄNI NAINEN TYYDYTTÄÄ KAIKILLA LELUILLA HUMAAN KUINKA KOVENEN HELPOMMIN UUDESTAAN KUN LAITTAA VIBRAN PEPPUUN VÄRÄHTELEVÄN RENKAAN KULLIN JUUREEN NYT HOMMAS STRAPONIN NUSSI TUNNIN PEPPUA TULIN MONTA KERTAA SANOI ITSE SAAVANSA JONKINLAISEN HENKISEN ORKUN KUN SAA KÄYTTÄÄ LELUJAAN MINUUN

    • Huomenta narttu, hienoa että haet ideoita leikkeihin. Se kertoo omistautumisesta ja aidosta halusta palvella parhaalla mahdollisella tavalla, terveellä pohjalla suhde siis.

      Tällaisia tuli äkkiseltään mieleen:
      - imukupillisia dildoja, myös normaalia isompi jolla vittu venyy kunnolla. Näillä leikitellen joko niin, että dildo pystyssä ruokapöydällä (jos on tukeva pöytä) tai lattialla. Ratsastat ja esittelet omistajallesi vitun venymistä, tai samalla imuttelet kalua syvälle kurkkuusi. Isäntä voi tuossa myös antaa piiskalla vauhtia, naida tuplana anaaliasi, painella perseestäsi vauhtia dildolla ratsasteluun
      - anaalitappeja, eri kokoisia. Minulle hyvä narttu osaa käyttää anaalitappia aina kun tapaamme, toki myös muulloinkin käskystä/ ohjeistettuna (esim kaupassakäynnin aikana, työpäivän aikana jne)
      - tekopillullinen anaalitappi, painat sen perseeseesi ja tarjoat isännälle kahta pillua naitavaksi.
      - pillun ja perseen venyttelyt pumpattavalla dildolla, kerrot isännällesi samalla, että venyttelet reikiäsi fistattavaksi
      - tissi ja pillupumput, pumppailet isäntäsi valvovien silmien alla esim vitun aivan turpeaksi ennen nainteja

      Mukavia ja turvallisia leikkihetkiä teille !

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Isännän nukkena eli pukeutuminen tapahtuu isännän mieltymyksien mukaan ja vaatetus muuttuu hänen mielensä mukaan. Jos hän ei ole paikalla pidät hänet ajan tasalla päälläsi olevista vaatteista jolloin hän voi tehdä niihin tarvittaessa muutoksia.

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­i s­­ek­­­si­­tea­­­tteri ava­utuu Su­ome­en! Ku­­tsu­mme kai­kk­­­i­. Ilmo­ittau­­­tum­ine­­­n ryhmä­ämm­­­e tä­­­äl­­lä 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/Y7z4P0

    • Anonyymi

      Isännän aamulla töihin lähtiessä pyydät häneltä esimerkiksi seuraavat tiedot videotervehdystä varten. Videon yhtäjaksoinen kesto, Kuvaus paikka, vaatetus, käytettävät välineet, yllätys tietenkin hänen toiveitaan ja lähetettävä hänelle ruokatuntiin mennessä. Puutteista seuraa rangaistus hänen töistä palattuaan. Hän voi jo muutaman mainita motivoimaan suoritusta.

      • Hmm... tämäpä ei ole laisinkaan huono ehdotelma ;)


      • Anonyymi
        Tre74 kirjoitti:

        Hmm... tämäpä ei ole laisinkaan huono ehdotelma ;)

        Suorittanut kuvitteellisen isännän tehtäviä mutta niistä jää yllätys puuttumaan vaikka oman toiminnan seuraaminen videolta jälkeenpäin herättääkin tunteita. Julkisella paikalla videota tarkistaessa jäin ohikulkijan yllättämäksi. Mahtoiko nähdä jotain?


    • Anonyymi

      Olisko teillä ideoita miten poju voisi miellyttää isäntää leluilla yms?

      • Anonyymi

        Ota anaalitappi ja penisrengas mukaan kaupungille. Kerrot siellä että hän odottaa kun käyt "asioilla' jos on mukanasi. Soitat kaupungilta videopuhelun jossa esittelet välineet ja alastomana asennuksen paikoilleen niin ettei hänelle jää epäselväksi mitä teet ja ettet pukeutumisen jälkeen ole pystynyt niitä poistamaan. Eli puhelun lopetat vasta isäntäsi luvalla ja sama koskee välineiden poistamista.
        Hänen ei siis välttämättä tarvitse olla paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota anaalitappi ja penisrengas mukaan kaupungille. Kerrot siellä että hän odottaa kun käyt "asioilla' jos on mukanasi. Soitat kaupungilta videopuhelun jossa esittelet välineet ja alastomana asennuksen paikoilleen niin ettei hänelle jää epäselväksi mitä teet ja ettet pukeutumisen jälkeen ole pystynyt niitä poistamaan. Eli puhelun lopetat vasta isäntäsi luvalla ja sama koskee välineiden poistamista.
        Hänen ei siis välttämättä tarvitse olla paikalla.

        Penisrengasta ei ole kun pippelini on penishäkissä, mutta anaalitappi kyllä löytyy niin voisi kokeilla


    • Anonyymi

      Onko isäntäsi fetissit/fantasiat tiedossa?
      Löytyisikö niistä jokin toteuttamaton?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe