Kenen idea ottaa matuja Suomeen.

Anonyymi-ap

Nyt tulee satojen vuosien vääntö rasismista, kun rodut kilvoittelevat toistensa kanssa.

34

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se on vasemmisto joka taas tekee yhteiskunnallisia kokeiluja

      viime vuosisadalla vasemmisto sosialistien yhteiskunta kokeiluissa tapettiin n 100 miljoonaa ihmistä

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­N­y­­­m­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Persujen ideahan se oli ottaa yli 30 000 maahantulijaa vastaan ja järjestää majoitus valtion piikkiin.

      • Anonyymi

        jabba hutt ei ole luotettava henkilö 🤣


    • Anonyymi

      Taas persujen syyttelyä. Eiköhän siinä 2015 hallituksessa ollut muitakin puolueita asioista päättämässä. Ja jos ne 30000 olisi käännytetty heti rajalla, niin siitähän vasta meteli olisi noussut.

      • Anonyymi

        Olihan siinä.
        Vassarit tarkoituksella unohtavat muut.
        Soinin sinisiin loikanneet olivat pääpukareita kepulaisten ja kokkareiden kera.


      • Anonyymi

        Mutta Persut oli hallituksessa ja hyväksyi mamut ilomielin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siinä.
        Vassarit tarkoituksella unohtavat muut.
        Soinin sinisiin loikanneet olivat pääpukareita kepulaisten ja kokkareiden kera.

        Yksikään halla-aholainenkaan kansanedustaja ei pannut eduskunnassa hanttiin tulijoitten päästämistä maahamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Persut oli hallituksessa ja hyväksyi mamut ilomielin.

        Ai ai kun koetat kovasti vassari vängätä...oletko rasisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään halla-aholainenkaan kansanedustaja ei pannut eduskunnassa hanttiin tulijoitten päästämistä maahamme.

        Miksi uliset
        https://valtioneuvosto.fi/-/74-sipila-hallitusohjelma
        Valitat Sipilän ajoista ja sen jälkeen vihervassarit eivät ole tahtoneen yhtään mamua ulos Suomesta, vaan lisää haalineet moninverroin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään halla-aholainenkaan kansanedustaja ei pannut eduskunnassa hanttiin tulijoitten päästämistä maahamme.

        Jaa se onkin ainoastaan ja vain Halla-ahon vika, ei Soinilaisten, juu..no sitten. Voi perse mikä pölvästi olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uliset
        https://valtioneuvosto.fi/-/74-sipila-hallitusohjelma
        Valitat Sipilän ajoista ja sen jälkeen vihervassarit eivät ole tahtoneen yhtään mamua ulos Suomesta, vaan lisää haalineet moninverroin.

        En minä mitään valita.

        Minä vain kerroin esimerkin siitä, kuinka kaksinaamaista persujen matuvastaisuus on.

        Propagandassa pannaan hanttiin niin maan perusteellisesti, mutta tosipaikan tullen pidetään naama ummessa.


      • Anonyymi

        Perussuomalisten syyttely asiasta on tosiaan turhaa ja tarkoitushakuisuudessaan jopa varsin typerä, koska se matujen kutsu oli Sipilä.
        Kun ne tulijat olisi heti rajalta käännytetty niin toki siitä vihreät ja vasemmisto olisi jotain purputtanut, mutta kokonaisuudessaan oltaisiin nyt huomattavasti paremmassa tilanteessa kun näitä 30000 loista, potentiaalista raiskaajaa ja terroristia ei oli veronmaksajien elätettävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään valita.

        Minä vain kerroin esimerkin siitä, kuinka kaksinaamaista persujen matuvastaisuus on.

        Propagandassa pannaan hanttiin niin maan perusteellisesti, mutta tosipaikan tullen pidetään naama ummessa.

        Et sinä mitään esimerkkiä kerro, vaan ainoastaan tarkoitushakuisen kieroutuneen oman sairaan vääristellyn, asianyhteydestään irrotetun kyseistä ajankohtaa ymmärtämättömän mielipiteesi.


    • Anonyymi

      Tarvitsemme uuden "alemman kastin" joka tekee halpaduunit, kun suomalaiset istuu kapakassa kaljalla.

      Sitten näistä tulee selliasia, kuin Ruotsissakin, he alkavat vihata yhteiskuntaa ja seuraukset voimme nähdä nyt jo siellä Ruotsissa.

      • Anonyymi

        Ne "halpaduunit" tekisi mieluusti ne puolimiljoonaa työtöntä kantasuomalaista jos vain niistä maksettaisiin sen verran jolla tule toimeen
        Nyt kyseiset duunit tekee matut, työnantajan maksamasta palkasta riippumatta, koska matuille elanto turvataan verovaroista, jota etua ei kantasuomalaisilla ei ole.
        Se miten ja mitä matut tekee tilanteesta riippumatta on se, ettei heidän kulttuuriin kuulu "vääräuskoisia" kohtaan muu kuin viha, raiskaukset ja terrori, kuten Ruotsista nähdään.


    • Anonyymi

      Ruotsissa on 53 no go aluetta
      Ranskassa 1500

    • Anonyymi

      Et ole huomannut, että niitä on ollut vuosikymmeniä ja maailman avauduttua niitä tulee ihan itsellään aina vaan lisää.

    • Anonyymi

      Rasismista ei tule mitään vääntöä, kun persutkin irtisanoutuivat kaikenlaisesta rasismista.

      • Anonyymi

        Eihän rasismista mitään vääntöä ole saatavissa kun moista ei ole, eikä ole edes ollut suomessa edes olemassa.


    • Anonyymi

      Ma sano ma tappa kaikki nekeri mun kotimaa Suomista. Kalsanikov laulaa, ja ma on kuninkas.

      Vittu joo

      Abdul bin Kyrvannuppi 19v amispudokas

      • Anonyymi

        Jos minulle annettaisi ase, niin ruumiita tulisi lähijunissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulle annettaisi ase, niin ruumiita tulisi lähijunissakin.

        bäng bäng sanoi se somalipoika ja näytti purraa tekstin perusteella 🤔


    • Anonyymi

      Miksei kukana puhu Sinimustasta liikkeestä yhtään mitään?

      • Anonyymi

        ne sai niin huonon kannatuksen minä äänestin ainoana tällä alueella 🤣
        ne on muuten minun mittapuulla ihan demareita


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tarja Halosen aikana somalien rajat aukenivat Suomeen. Preisidentti joka ei ollut
      Suomen asialla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jospa ei olisi otettu, kaduilla olisi tylsistyttävän rauhallista ja Pekkaa ja Pätkää voisi esittää televisiossa kaikkine jaksoineen. Oi niitä aikoja niitä koskaan ei takaisin saa.

    • Entä kenen idea oli päästää suomalaisia ulkomaille?

      • Anonyymi

        Yksi suomalaisnainen haki turvapaikkaa Venäjältä. Eipä päässyt vaan laitettiin Suomessa mielisairaalaan.


    • Anonyymi

      Vasemmistolla on idea tuoda matuja maahan heidän puolelleen , näin he voivat vaatia rikkaammilta varoja ja valtaa itselleen 🤔

      Kilpailu on leikkimielistä ja säyseää , kun ihmiset ovat lähes samanlaisia .
      Ihmisten suuret erot tekevät kilpailusta raakaa ja keinoja kaihtamatonta 😠

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe