Antikristus on kristinuskon sisällä, vihdoin paljastettu!

Anonyymi-ap

9

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä tyttö tuo.

    • Anonyymi

      Antikristukset tuli jo kauan sitten...

      1. Joh. 2:18

      Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

      Kristuksen terveen opin kieltäjät, kuten lahkolaiset, on niitä antikristuksia.

      • Anonyymi

        Antikristukset kieltää, että Jumalan lait ja käksyt olisi enää voimassa.

        Antikristukset opettaa: Nyt vain uskon voimasta hurmostellaan ja rakastellaan toimiamme, niin se korvaa lakien noudattamisen.

        Jeesuksen selvät sanat puhuvat ihan muuta:

        Matt. 5:18

        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

        Luuk. 16:17

        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.


      • Anonyymi

        "antikristus" = antievankeliumin julistajat, > helluntailaisuus suurimpana eksytyksenä.


    • Anonyymi

      Kun Kristus ja anti-Kristus kättelevät, kumpikin häviää siinä silmänräpäyksessä.

    • Anonyymi

      Muistaakseni antikristus menee Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala voimakkaiden ihmeiden saattamana.

      Sellaista on suvaittu mm. Paaville, teisteille ja islamin Suufilaisille. Mutta tavallaan muut paitsi Paavi heistä on ajettu temppelin ulkopuolelle.

      Antikristus on Jumalan lähettämä Haureuden ja valojen noudattamisen laiminlyönnin tähden.
      Itse pidän sitä Ramajana teoksen 10 päisenä Ravana hirviönä. Oman kokemukseni mukaan päitä on ainakin Yhdysvallat, Britannia, Italian Mafia, Venäjä, Kiina yms.

      Viime aikoina jos on eksynyt moraalittomuuteen valansa laiminlyöden ovat juuri nuo vallat käyneet kostamaan eksyneen viattomille sukulaisille ankaralla kädellä niin kuin Raamattu sanoo. Selvä antikristuksen toimenkuva heillä.

      Ravana peto pyrkii salaa tuhoamaan vanhurskaat ja pyhät ja onnistuukin siinä. Mutta 2500 tienoilla viimeistään tulee Rama Kuningas joka kukistaa Ravanan.

      Itse lapsena vannoin kolme valaa: Ei itsetyydytystä, ei varastelua ei spiritistisiä pelejä. Mutta onaniasta en päässyt eroon. Jos eksyn siihen niin tuo Ravana peto aina uhkaa viattomia läheisiäni. Siitä on minulla kokemusta.

      Antikristus on kymmenpäinen ja kymmenen sarvinen peto. Päistä kolme luopuu ja sen jälkeen on seitsemän päätä vain.

      Raamattu ja oma kokemukseni osoittaa että antikristuksia on useita.

      • Anonyymi

        Saatana meni Antikristuksena sinne temppelin kaikkein pyhimpään osaan jo 2000 v. sitten kun Jeesus kuoli ja Pyhä Henki poistui sieltä. Jeesus huusi, Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit.

        Tämän maailman ruhtinas on sama asia kuin Antikristus.

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana meni Antikristuksena sinne temppelin kaikkein pyhimpään osaan jo 2000 v. sitten kun Jeesus kuoli ja Pyhä Henki poistui sieltä. Jeesus huusi, Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit.

        Tämän maailman ruhtinas on sama asia kuin Antikristus.

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

        Jeesus näki kun Saatana tuli ja meni jo sinne temppelin katolle kyttäämään vuoroaan päästä valtaan. Sieltä se sitten heti hyökkäsi sisälle temppeliin ja repäisi esiripun pois edestään, että kaikki voisivat nähdä sen loiston ja kauneuden. Kaikki kumartavat sinne temppeliin päin.

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus näki kun Saatana tuli ja meni jo sinne temppelin katolle kyttäämään vuoroaan päästä valtaan. Sieltä se sitten heti hyökkäsi sisälle temppeliin ja repäisi esiripun pois edestään, että kaikki voisivat nähdä sen loiston ja kauneuden. Kaikki kumartavat sinne temppeliin päin.

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama. "

        Saatana sen apulaiset 1/3 taivaan entisiä enkeleitä on vapaana täällä maan päällä.

        Ne asuu ja viihtyy uskonlahkoissa, missä palvotaan Tämän maailman ruhtinasta "Jeesuksena".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe