Olen 28-vuotias rouva 167cm 56kg.
Tänään olemme Tampereella ja haluan löytää miehen kolmanneksi vr-aseman vieressä olevaan hotelliin yökylään.
Miestä kolmanneksi
11
1134
Vastaukset
- Anonyymi
M33 OLISI KIINNOSTUNUT SIIS PARI OLEN BI
- Anonyymi
Olemme heteropari ja seksiä vain miehet naisen kanssa.
- Anonyymi
Ok. Sopii miten yhteyttä
- Anonyymi
Me käymme paikallisissa kunnes löydämme halukkaan ja mielekkään miehen.
Voihan meille jättää s-posti osoitteen niin pyritään ottamaan yhteyttä.
Paikallisissa ollaan esillä luonnollisena minihameessa ja kokeilla saa miltä tuntuu mitä tarjolla olisi
T. 28-vuotias rouva- Anonyymi
Kelpaako pari?
- Anonyymi
Miksi miehet kertoo olevansa sinkkuja ja panon jälkeen paljastuu että ovat aviossa.
Eilinen mies lähti vaimon luo niin haetaan yöelämästä toinen mies yöksi.
28-vuotias rouva hakee seksiseuraa Tampereelta- Anonyymi
Ja miten yhteyttä
Voi harmi, kun en pääse Hesasta. Pitäkää hauskaa ❤️
- Anonyymi
29.9.2023 ollaan Vantaan (Tikkurilan) yöelämässä ollaan hakemassa miestä yöksi.
T. 28-vuotias rouva - Anonyymi
En ole sulle mitään antamassa eli ole ihan rauhassa.
Omaani annan halukkaille ja testattu on pelimme.
Me nautimme kimppaseksistä ja on paljon miehiä jotka haluaa olla mukana.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899