A katsastuksen uusi nuori kaveri antaa aika helpolla hylyn autolle. Innnokas kaveri tonkimaan autoa……(Ennen siellä oli edes vähän joustoa…)
Hylkyhalmeelle ei edes uskalla viedä autoa.
Onko kokemuksia sastamalan autokatsastuksesta!?
Auton katsastus sastamala
25
1539
Vastaukset
- Anonyymi
Jarruttomat, rikkinäiset ja romut autot ei kuulu kaduille ollenkaan. Katsastusmies raakkaa romut pois liikenteestä.
- Anonyymi
Vie romusi muualle...
- Anonyymi
Kumma juttu olen käynyt yli 50 kertaa katsastuksella ei koskaan ole hylätty sellaisesta viasta jota ei ole.
- Anonyymi
Kangasalan A-katsastusasemalla hylättiin auto. Sille ei tehty mitään ja vietiin toiselle katsastusasemalle näyttöön. Tälle katsastusasemalle ei kerrottu että autolle ei tehty mitään. Siellä sanottiin että auto oli täysin liikennekelpoinen ja leima tuli heti.
A-katsastusta ei sen jälkeen ole käytetty.
Hyvä että liikennekelvottomat autot hylätään, mutta asiakkaan silmään kuseminen ja tarpeettomien kustannusten lisääminen on rikos. - Anonyymi
Minä olen käynyt myös uli 50 kertaa katsastamassa auton ja aiheettomat hylyt on tullut aina A-katsastuksen pisteillä.
- Anonyymi
Vialliset autot eivät kuulu liikenteeseen vaikka remontti harmittaakin.
- Anonyymi
Kyrpiintyneet ja valtaansa väärin käyttävät katsastusmiehet eivät kuulu katsastusasemille vaikka jonkin muun keinon oman pahan olonsa purkamisen viattomiin ihmisiin muualtakin löytävät.
Katsastusasemat ovat liikeyrityksiä ja epäasiallinen käytös ajaa asiakkaat toisile asemille.
Kukaan ei ole sanonut että vialliset autot tulee hyväksyä, ei tarvitse vääristellä asioita.
- Anonyymi
Armaalla 1970-luvulla yksi suurimpia syitä auton katsastuhylkäyksiin olivat ruostumisen aiheuttamat reijät auton alustassa. Jarrut ja muut sai korjattua ja pidettyä kunnossa uusia jarrupaloja asentamalla, ja ohjauksen kumipuslia vaihtamalla.
Tuohon aikaan pohjapeltinä oli tehtaalla maalattu tavallinen musta rautapelti, joka nopeasti ruostui meidän suolatuilla teillä. Joku 6...7 vuotiaskin Toyota Corolla alkoi olla jo pohjistaan todella heikollla.
Noita reikiä on tullut hitsailtiua ja pellillä paikkailtua yhden jos toisenkin kerran. Siihen aikaan innokas katsastusmies törkki pohjia ruuvimeisselillä tai piikillä todella innokkaasti. Tuntui että se hakkasi tervettäkin peltiä niin kauan, että sai piikkinsä menemään läpi.
Niitä alustan reikiä kytättiin niin tarkkaan siksi, että sanottiin auton pohjan olevan niin tärkeä osa auton kantavaa rakennetta, että siellä ei saa olla pienintäkää nreikää. Nykyisten täysgalvanoitujen ja ruostesuojattujen pohjapeltien aikaan tuota vanhan ajan pohjavaivaa ei ole ollut enää kymmeniin vuosiin.
Nykyisten katsastusmiesten kanssa selviää todella vähällä, kunhan valot, jarrut ja ohjausnivelet, renkaat jne ovat kunnossa. Vanhaan aikaan verrattuna katsastuksesta pääsee läpi aika vaivatta.- Anonyymi
1970 luvulla hylkyyn riitti pärstäkerroin.
Katsastusmiehet olivat virkamiehiä, joita ei voitu erottaa.
Enää ei niin ole ja onneksi tämän aikakauden pikkuhitlerit ovat jo eläkkeellä.
- Anonyymi
Hyvä kokemus, varsinkin tästä nuoresta katsastusmiehestä. Tutkii huolellisesti ja tarkasti. On turvallista ajella kunnossa olevalla autolla.
- Anonyymi
Juu, ei toi avausviestin kirjoittajakaan viitsinyt tai kehdannut sanallakaan kertoa, mistä syystä hänen rottelonsa oli raakattu.
Olen itse kokenut hylkyjä varmaan kymmenen kertaa vähintään, joku nivel liian kulunut ja huljuu tai jarru puoltaa tms. Onhan noi aika hyvä saada kuntoon kuitenkin. Talvikelillä tielle jäänti minkään vian takia on todella viheliäistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei toi avausviestin kirjoittajakaan viitsinyt tai kehdannut sanallakaan kertoa, mistä syystä hänen rottelonsa oli raakattu.
Olen itse kokenut hylkyjä varmaan kymmenen kertaa vähintään, joku nivel liian kulunut ja huljuu tai jarru puoltaa tms. Onhan noi aika hyvä saada kuntoon kuitenkin. Talvikelillä tielle jäänti minkään vian takia on todella viheliäistä.On rotteloita ja ökyautoja.
On köyhempiä ja varakkaampia.
On ylimielisiä ja empaattisia.
- Anonyymi
Vittumainen katsastusmies täytyy koputella sen pirtin oveen kuonahakulla.
- Anonyymi
Aiheesta saa valittaa ja antaa hylkyä, mutta pilkunnussija ei saa olla.
- Anonyymi
Kerro nyt jo lopulta se sun esimerkkis, että minkä syyn takia sun autos tällä kertaa hylättiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt jo lopulta se sun esimerkkis, että minkä syyn takia sun autos tällä kertaa hylättiin.
Valitti mulle ainakin kun oli bensa vähissä syttyi tankin valo .no ei hylännyt t.ford
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tässä henkilökemiat vai autonkatsastus kyseessä ?
Rottelo ? Tällä kertaa ? Jarruttomat, rikkinäiset romut ?
- Anonyymi
Ei ne corollat voi olla ehjiä 10 vuoden jälkeen vieläkään kun näillä kinttupoluilla kaartelee kuluu alusta ja pehmenee pellit,,,eli mitä uutta?
- Anonyymi
Katsastus toimii Sastamalassa kuten pitääkin.
- Anonyymi
Ei ehjää autoa hylätä, tyhmää puhua jostain hylky Halmeesta.
- Anonyymi
A katsastuksen tuo nuori jannu kyllä tosiaan asiallinen. Munkin auton hylkäsi mutta ihan syystä, jarrut ihan kuluneet ja vikaa löytyi.
Muutkin katsastusasemat ihan jees mitä käyttänyt. - Anonyymi
Vammalan tiet nii paskassa kunnossa että auto hajoaa kun niillä ajaa. Reikiä ja monttuja piisaa eikä kaupunki tee asialle mitään.
- Anonyymi
Niin Vammalan kuin muuallakin tiet on tosi karmeessa kunnossa eikä Ely ota mitään vastuuta. Menee renkaita ja olkatappeja sun muuta.
- Anonyymi
Karmeessa kunnossa on tiet. Monella pienemmällä tiellä ei omalla kaistalla voi ajaa.
On se hyvä ettei Turun tunnin junarataa saatu Orpolle.
- Anonyymi
Katsuri on aika kuuma poju. Tietääkö ketään nimeä? En ole kehdannu kysyä kun siellä pari kertaa auton hällä käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379