Oletteko valmiita allekirjoittamaan adressin tuosta asiasta?
Vanhat metsäkuuset suojeltava heti
6
246
Vastaukset
- Anonyymi
Emme ole. Yksittäisten kuusten suojeleminen ei tuo mitään lisäarvoa tähän maahan eikä sen enempää luonnolle. Sen sijaan kuusivaltaisten alueiden suojelu voi olla parhaimmillaan hyvinkin kannatettavaa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18005161E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tietenkin vanhan kuusivaltaisenkin metsän suojelu on tärkeää, mutta yksittäistenkin satavuotiaitten kuusien säästäminen on suotavaa mikäli asemalaavat sallivat.
Kaupunkien rakennusvirastosta on saatava lupa pihapuiden kaatamiseen. Minäkin olen hakenut ja saanut luvan lehtikuusen kaatamiseen sen oksien ulottumisen naapurin puolelle ja katualueelle. - Anonyymi
Eikös se maanomistaja omista sen kuusenkin? Hänen oikeutensa,ellei hallinta ole eri taholla,on saada hyödyntää tuotto,eli esim käyttää puuta,myydä puuta.
Adressin sijaan jos sopii että vanha kuusi saa olla,ja maanomistaja saa käyvän korvauksen,on parempi. - Anonyymi
Metsäkuuset on syytä suojella halkopinoon ennenkuin ne turhanpäiten lahoavat metsään ja tuottavat hiilidioksidia.
- Anonyymi
Kirjanpainajalle pitää olla syömistä, jotta ei taas rikota eläinsuojelulakia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984