Oletteko valmiita allekirjoittamaan adressin tuosta asiasta?
Vanhat metsäkuuset suojeltava heti
6
256
Vastaukset
- Anonyymi
Emme ole. Yksittäisten kuusten suojeleminen ei tuo mitään lisäarvoa tähän maahan eikä sen enempää luonnolle. Sen sijaan kuusivaltaisten alueiden suojelu voi olla parhaimmillaan hyvinkin kannatettavaa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18005161E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tietenkin vanhan kuusivaltaisenkin metsän suojelu on tärkeää, mutta yksittäistenkin satavuotiaitten kuusien säästäminen on suotavaa mikäli asemalaavat sallivat.
Kaupunkien rakennusvirastosta on saatava lupa pihapuiden kaatamiseen. Minäkin olen hakenut ja saanut luvan lehtikuusen kaatamiseen sen oksien ulottumisen naapurin puolelle ja katualueelle. - Anonyymi
Eikös se maanomistaja omista sen kuusenkin? Hänen oikeutensa,ellei hallinta ole eri taholla,on saada hyödyntää tuotto,eli esim käyttää puuta,myydä puuta.
Adressin sijaan jos sopii että vanha kuusi saa olla,ja maanomistaja saa käyvän korvauksen,on parempi. - Anonyymi
Metsäkuuset on syytä suojella halkopinoon ennenkuin ne turhanpäiten lahoavat metsään ja tuottavat hiilidioksidia.
- Anonyymi
Kirjanpainajalle pitää olla syömistä, jotta ei taas rikota eläinsuojelulakia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214350Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611928Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61493Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611177Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96875- 63755
- 30737
- 176730