Kävin kuoleman rajalla sairauskohtauksen vuoksi joitain vuosia sitten. Tunsin tajuntani lähtevän ja minut kiskaistiin ikäänkuin seinän läpi.
Tajuntani harhaili pimeässä huoneessa ensin, kunnes aloin saada selkeitä näkyjä, näin oman päättömän ruumiini makaavan maassa, kurkkutorvi repsotti verta valuvana. Näin myös erään huoneen yläviistosta, mutta hetkeä myöhemmin lähelleni syttyi todella kirkas valo. Katselin valoa epäuskoisena, "ei tuo ainakaan minun yöpöytäni valo ole", muistan ajatelleeni. Hetken päästä kuulin kahden miesoletetun keskustelevan, suurin osa oli epäselvää muminaa, mutta sitten kuulin selvästi: Ei hän vielä tule.
Kirkas valo katosi ja tunsin leijuvani takaisin kohti omaa sänkyäni. Silmänräpäyksessä olin takaisin kehossani ja voimakkaasti löin yöpöytäni valon katkaisijaa. Näyt ja kokemukset olivat ohi, mutta jäivät mieleeni varmasti loppuelämän ajaksi.
Olen tutkinut tässä vuosien aikana erilaisia kirjoja kuolemanrajakokemuksista ja jälleensyntymisistä. Olen saanut käsityksen, että minut tapettiin giljotiinilla edellisessä elämässäni, ehkä vuosisatoja sitten.
Kuolemanrajakokemukseni
Anonyymi-ap
2
314
Vastaukset
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18368310/itamaisesta-filosofiasta-kiinnostuneille
Kaikkea kiinnostavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764