Lidl alkaa olla jo niin äppinen liike, että rupean kiertämään sen liikkeen kaukaa.
Ei tiedä aina minkä tarjouksen ja alennuksen saa ilman äppiä ja mihinkä pitää olla äppi?
Sekavaa...
Pitäkää äppinne...!!
Äppi Lidli
123
3479
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sitä ole pakko käyttää...,,,?
- Anonyymi
SYRJIVÄÄ että oikeaa hintaa ei saa ilman älykännyä ja sovellusta.
Olen vähentänyt siellä asiointia kymmenesosaan aikaisemmasta.
Pitäisi olla vaihtoehto, vaikka hankalampikin.
Meillä senioreilla on kärsivällisyyttä. - Anonyymi
Joo.. äänestää voi jaloillaan. Koko liikkeessä ei ole pakko käydä. Mainoslehtisen voi työntää suoraan paperikeräykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYRJIVÄÄ että oikeaa hintaa ei saa ilman älykännyä ja sovellusta.
Olen vähentänyt siellä asiointia kymmenesosaan aikaisemmasta.
Pitäisi olla vaihtoehto, vaikka hankalampikin.
Meillä senioreilla on kärsivällisyyttä.Tyhmyydestä sakotetaan...😀
- Anonyymi
En minäkään enää käy, kun vaarivat appeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan...😀
Paljonko sakot on äpillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.. äänestää voi jaloillaan. Koko liikkeessä ei ole pakko käydä. Mainoslehtisen voi työntää suoraan paperikeräykseen.
Ostan muutaman määrätyn tuotteen, mutta suosin kyllä yleensä kotimaista firmaa. Käyn Lidlissä ehkä kerran kuussa, mutta se sitten riittääkin.
- Anonyymi
Äppiä tarvitaan jotta sinua voidaan seurata ja myydä mainostajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Himoavat vain puh:numeroa? En tule käytämään puhelinta Lidlissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äppiä tarvitaan jotta sinua voidaan seurata ja myydä mainostajille.
Totta se on tärkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tein juuri samoin en käy .
- Anonyymi
PERSUT on tyhmiä eivät osaa kuin loisia
- Anonyymi
Eikö sillä enää käteinen kelpaakaan siis?
- Anonyymi
Jos ei kelpaa niin on kyllä roistokauppa.
- Anonyymi
Sekava koko kauppa.
- Anonyymi
Hintalappuja myöten koko kauppa on sekaisin!
- Anonyymi
Kyllä k-kaupat ovat vielä sekavampia plussakortteineen. Ei voi tietää millään oikeaa hintaa, kun plussahinta on isolla, ja se normaali hyvin pienellä hyllyn reunassa. Se pitäisi olla täysin toisin päin, että normaalihinta olisi näkyvästi, ja alennushinta pienemmällä.
- Anonyymi
Lidlissä ne hintalaput sekaisin on!
- Anonyymi
Lidlissä käyn joka vuosi kun kaupungilla osuu käsiin vain Lidliin kelpaavia palautuspulloja.
- Anonyymi
Käyn ainoastaan S-kaupoissa, joista saa boonusta. Niissä ei ole ikinä mitään korttitarjouksia.
- Anonyymi
Mitäs hyötyä siitä sitten muka on?
- Anonyymi
LIDL tahallaan sekava, koska silloin saa asiakkaat ostamaan tuotteita täydellä hinnalla!
LIDL saman hintainen kuin Prisma, mutta Prismasta saa Bonukset päälle!- Anonyymi
Olen tehnyt saman havainnon. Esimerkki: Lattialla oli iso erillinen myyntiteline Chian siemeniä. Ja hintalapussa luki, että erä.
Kävin S-marketissa niin ihan samaa siementä samanlaisessa pussissa oli myytävänä normaalilla hinnalla hyllyssä ja hinta oli sama kuin tuo Lidlin tarjoushinta.
Lidillissä pitää olla nykyisin tarkkana. - Anonyymi
Lidl onkin kasaarien omistama kauppa, kusetuksen mestarit asialla., tahallinen sekasotku kuuluu asiaan ja normaalia. Lidl on nykyään ehdottomasti EI.
- Anonyymi
Siinä tarjoushintalapussa on se pieni äppimerkki jos se on vain klubilaisille.
Se on aika huomaamaton ellei sitä tiedä. Piti erikseen kysyä myyjältä että se selvisi.
Onko se tarkoituksella sellainen? On tietysti!
Kaupoissa ei mikään ole sattumalta niin kuin on.
Jokin aika sitten pienennettiin kilo- ja yksikköhintamerkintöjä hyllyjen hintalapuissa.
Lidl oli joskus oikeasti halpa kauppa, nyt se alkaa olla vain halpamainen. - Anonyymi
En käy enää Lidlissä kun valokoima on niin kapea; juustonakit ja sianlihasäilyke katosivat.
Tuskinpa kukaan juureksia ym. menee ostamaaan Lidlistä, kun ne ovat sikahalpoja suomikaupoissakin, perunat, sipulit jne. - Anonyymi
Lidli on nykyisin somekansan kauppa. Somelaisen ihmisen tunnistaa siitä, että ihminen kulkee joka paikassa älypuhelin toisessa kädessä.
- Anonyymi
En ymmärrä miten ulkomailta tuotuja pakasteita joku voi ostaa. Kyllä on terveellisyys kaukana. Sekatavarakauppa ja huono sellainen.
- Anonyymi
Tämä äppeily on tehnyt Lidlin kuvastostakin jo niin sekavan, että kuvasto menee suoraan paperikeräyksen.
- Anonyymi
Olen hylännyt Lidlin jo kauan sitten. En omista edes älypuhelinta, niin ei ole mitään äppejäkään. En hyödy tarjouksista mitään.
Onneksi on muitakin kauppoja olemassa. - Anonyymi
Latasin Lidlin äpin eilen ja olen tyytväinen.
- Anonyymi
Kävin Lidlissä, molemmat kassat jumissa, kun asiakas räpläsi luuria, eikä osannut sitä äppiä käyttää. Oli viimeinen kerta, kun tuon ketjun kaupassa käyn.
- Anonyymi
Kohta saatte niitä appeja ihan tarpeeksenne.
- Anonyymi
Pitää olla appia pappia muista painaa nappia
- Anonyymi
Minä olen jo pääaiassa vaihtanut. Ei ole erikoispuhelinta. Minulla on vain puheli ja siinä se ei toimi. Onneksi on muitakin kauppoja jotka toimiin tasapuolisesti.
- Anonyymi
Joo, antaa olla.
- Anonyymi
en käy kaupassa enää ollenkaan, kaikki tulee kotiin kannettuna foodorasta
- Anonyymi
Peräkammarin persuporvari.
- Anonyymi
Koska minä haluan!
- Anonyymi
niin osa porukasta on liian tyhmää ostamaan Lidlistä
- Anonyymi
hyvä toivottavasti äppi tulee pakolliseksi ja käteisellä maksaminen jätetään pois
- Anonyymi
toivottavasti tähän mennään, karkottaa kaikki hihhulit takaisin S ja K kauppoihin
- Anonyymi
Sitä kokeillaan jo maailmalla ja tulossa tännekin.
Kiinassa ollut jo tovin kokeilussa Digi id systeemi. Sillä ei mitään voi ostaa tai matkustaa jos tekoälyn määrittämät sosiaalipisteet laskee liikaa.
Käytössä on myös biometrinen tunnistus kasvojentunnistuksella, kameroita on kaikkialla.
Asioihin valmistaudutaan maailmalla:
https://www-zerohedge-com.translate.goog/political/g20-announces-plan-impose-digital-currencies-and-ids-worldwide?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp&_x_tr_hist=true - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinassa ollut jo tovin kokeilussa Digi id systeemi. Sillä ei mitään voi ostaa tai matkustaa jos tekoälyn määrittämät sosiaalipisteet laskee liikaa.
Käytössä on myös biometrinen tunnistus kasvojentunnistuksella, kameroita on kaikkialla.
https://www-zerohedge-com.translate.goog/political/g20-announces-plan-impose-digital-currencies-and-ids-worldwide?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp&_x_tr_hist=trueTämä liittyy myös siihen:
https://dvv.fi/digitaalisen-henkilollisyyden-uudistus
https://vm.fi/eurooppalainen-lompakkosovellus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www-zerohedge-com.translate.goog/political/g20-announces-plan-impose-digital-currencies-and-ids-worldwide?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=wapp&_x_tr_hist=truetoivottavasti tulee mahdollisimman pian
- Anonyymi
Vittu, en ole jalkaani siihen puljuun työntänyt yli kymmeneen vuoteen. Enkä työnnä ellei hengen hädästä ole kyse. Vihervassut yleensä ovat sen puljun käyttäjiä koska eivät halua rahaa oman kansan hyväksi.
- Anonyymi
Luulottelee palstaporvari huutelussaan.
- Anonyymi
toivottavasti saadaan vielä Aldi tänne
- Anonyymi
ite jaksan vaan kävellä Saleen ostamaan kaljaa
- Anonyymi
ite lopetin tuon touhun kokonaan. tilaan viinat ulkomailta kotiinkuljetuksella
- Anonyymi
Unohtakaa äppi!
Pitäkää mielessä Äpy! https://apy.fi/ - Anonyymi
Lidlin appilla sain starttiboosterin, mutta Tilsiter-juustoviipaleet jäivät kauppaan.
- Anonyymi
onneks nykyään saa kaiken tilattuu kotiin, ei tarvi mennä kauppoihin seikkailemaan möökereitten ja mulattien sekaan
- Anonyymi
Lidl on syyllinen siihen, ettet osaa käyttää puhelintasi? Siksi sitä kutsutaan ÄLYpuhelimeksi.
- Anonyymi
Asioin viimeksi Lidlissä 2012. Rahat kotisuomeen, eikä mihinkään muualle.
- Anonyymi
joo pitää huolehtia ettei rikkaat suomalaiset pääse köyhtymään
- Anonyymi
Lidlistä ei saa Pirkka, rainbow, extra tuotteita eli ei kannata mennä sinne
- Anonyymi
itse olen K-menu miehiä. jos jotain ei ole K-menu tuotteena ei sitä tarvita
- Anonyymi
rainbow kaljaa ei saa Lidlistä eli aika paska kauppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse olen K-menu miehiä. jos jotain ei ole K-menu tuotteena ei sitä tarvita
Näinhän se on....Ja onkohan tuo Lidlin åppihomma oikein edes laillista. eriarvoistaa ostajat.
EN ikinä käy koko kaupassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rainbow kaljaa ei saa Lidlistä eli aika paska kauppa
Rainbow kaljaa ei saa pian enää mistään sillä COOP osti Rainbown ja vastedes S-ryhmä myy edullisia COOP-kaljoja.
#pssss #hörps - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rainbow kaljaa ei saa pian enää mistään sillä COOP osti Rainbown ja vastedes S-ryhmä myy edullisia COOP-kaljoja.
#pssss #hörpsMyikö coop myös kiljua * Hörps *
- Anonyymi
K ja S-ryhmässä ei ole vielä laitettu peruselintarvikkeiden suhteen peruspuhelimien ja seniorpuhelimien ostajia eriarvoiseen asemaan älypuhelimien omistajien kanssa. (mm tomaatti).
Mutta Lidlissä tämä onnistuu... Mutta Lidli onkin saksalainen kauppa.
Tomaattia some-äppiläisille tarjoushintaan.
Viikon tarjouslehti menee suoraan roskiin...- Anonyymi
K-Plussa on muuttunut edukseen.
Ennen piti kerätä etua vuosikausia ja sitten sai 5 euron etusetelin
Sai jos ei ollut muuttanut K-kauppojen ulottumattomiin
Nyt Plussakorttia syöttäessä kertoo jotain kertyneen edellisellä viikolla.
S-Bonusta kyllä jaksan odottaa sen runsaan kuukauden, mutta tämä on vielä nopeampi
- Anonyymi
jaahas... kurkkutarjous oli laitettu äpin taakse, samoin jotkut kirsikkatomatit...
goodbye Lidli 👎 - Anonyymi
Tämä on nyt sitten uusin Lidl-keksintö Löytö-sanojen taakse kätkeytyvät jutut.
Niissä on monesti tuotteita, joidenka hinnan edullisuutta on vaikea verrata. Niiden kanssa kannattaa olla tarkkana.
Markkinointikikkana tämä "löytö" sana ollut lienee ihan tuottoisa, kun sitä nyt viljellään joka lehdessä?
Toinen kikka on nämä erilliseen myyntitelineeseen laitetut tuotteet, joissa lukee "ERÄ". Eivä saata olla sen edullisempia kuin muualla.
Mutta "ERÄ" -nimi myyntitelineessä lienee melkoinen myynnin vauhdittaja? - Anonyymi
mpv:ssä ligatuurit saa pois laittamalla mpv.conffiin sub-ass-shaper=simple
- Anonyymi
Oliko tarkoitus sanoa jotain vai vain keikailla näyttäen asiantuntevalta?
- Anonyymi
Siansaksaa taitaa olla
- Anonyymi
Kaikki kaupat ovat menneet enemmän tai vähemmän erottelemaan asiaat hyviin ja huonoihin. Olisi paljon viisaampaa tehdä kauppaa reilusti, eikä kuluttaa turhiin pelleilyihin runsaasti rahaa, jotka karkottaa tietyn osan asiakkaista muualle. Lieneekö Halpahalli ainut rehellinen, vai onko silläkin jokin kierous jo keksitty.
- Anonyymi
omituista tosiaan että sosiaaliturvamaassa kukaan lapseton vaimoton mies haluaisi jatkuvasti rampata tosissaan töitä tekemässä jos ei ole jotenkin riippuvainen.
sen ymmärrän jos käy jotain työstämässä huvikseen sillon tällön mutta että 10 tuntia päivästä 5-6 päivää viikossa 48 viikkoa vuodesta niin huhhuh - Anonyymi
paketti tuli päivässä
outlet tuote (B-luokka), tuotteessa vielä muovit päällä eli aikaisempi ostaja tuli toisiin ajatuksiin aika nopeasti
verkko kauppa . kom kokemus arvostelu 10/10 olen kyllä tyytyväinen aina- Anonyymi
ja sinetöin ostokseni virtsallani
- Anonyymi
Tökkiikö Lidlin myynti?
Myyntiä yritetään vauhdittaa näillä viikkotarjouslehden "Löytö" -sanahinnoilla?
Ehkä ne toimivat ja uppoavat tähän äppisukupolveen, kun niitä näyttää alkaneen olla viikkotarjouslehden useilla sivuilla?
Sitten on nämä erilliset myyntitelineet käytävillä, joissa hinnan kohdalla on lisäsana "Erä". Hinta ei kuitenkaan saata juurikaan tai ei ollenkaan poikkea kilpailevan liikkeen hinnasta?
Nyt uusin juuri lehdessä ollut uutinen, on pienentään hintalapuissa kilohinta merkintää?
Jos asiakkaita voidaan vedättää näin ja homma toimii, niin siitä vaan...?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3131d613-7d35-44d1-aac2-d4aef09b583a - Anonyymi
onhan muillakin kaupoilla, äppi.taidat olla persaukinen köyhä persu jolla ei ole varaa
- Anonyymi
joo, k-mafian mobiiliedut ja plussaedut on paljon parempia
- Anonyymi
S-hole Sale viskaa tyrmään.
- Anonyymi
Hintamerkinnät puutteelisia ja erittäin pikku tekstillä Äppi ei vammaisten ja vanhempain käyttökelpoinen
- Anonyymi
hyvä vaan että vajakit ja mummot pysyy pysyy poissa
- Anonyymi
toi on just paras kun tarjoukset rajataan pienemmälle joukolle. mitä pienemmälle joukolle ne rajataan, sitä parempia ne voi olla. minä hyödyn muiden kustannuksella
- Anonyymi
ja tarjoustavaraa riittää näin paremmin, kun kaikki vajakit ei pääse ostamaan sitä loppuun
- Anonyymi
😀 helppoa kuin mikä käyttää äppiä ja tarjoukset hyviä ja ilmaiset tavarat hyviä. Sekä synttärilahjat kivoja.
- Anonyymi
ennen meidän marketissa laittoivat aamulla alennus leipä ja kasvis loodat aamusella joka oli hyvä että minä töitön ja vanhukset osti ne poisen nyt en tiiä mihin aikaan ne laittaa ne ärsyttää jos ne on siellä rikkaitten aikaan
- Anonyymi
Samoin aion tehdä.
- Anonyymi
Lidliin on hidas ja hankala kulku. Ei jaksa äppejä tai kyyläystä.
Ei enää edes juuri saksalaisia makkaroita, oluita tms... - Anonyymi
"Lidl vetää erän pakastevadelmia takaisin salmonellan takia"
"Lidlin mukaan takaisinveto koskee Freshona-merkkistä pakastevadelmaa. Tuote-erää on myyty Pirkanmaan ja Varsinais-Suomen alueella."
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010031283.html - Anonyymi
Minä olen suomalainen ja haluan rahan kiertävän omassa maassa oman kansan parhaaksi. Siksi kartan sitä liikettä kuin ruttoa.
Ei ole äppejö eikä kantasiakaskortteja eikä tule. Lidlin sen verran kallistunut että mulla on kohdennettu ostolakko siihen kauppaan.
- Anonyymi
Oon aloittajan kanssa niin samaa mieltä. Kaupassa käymisen pitäisi olla helppoa. Miksi pitää muistaa salasanoja ja käyttäjätunnuksia, kuluttaa aikaa oikeiden kuponkien aktivoimiseeen yms. Tämä joulutarjous on kaiken huippu. En mene enää joulukuussa lidliin, tokka enää muutenkaan. Olisi pitänyt osata laskea että ostaa vähintään 40 eurolla, jotta vitosen edun olisi saanut. Ja tarjouslohi oli tietysti loppu, se syy siis mikä kauppaan ylipäänsä nyt houkutti. En muistanut apin salasanaa ja ostoskorin hinta jäi alle neljänkympin. Väsyttävää, hankalaa ja tyhmää. Pitäkää appinne, käyn sitten tekemässä joulupstokset prismassa. Aiemmin ostin noin puolet lidlista ja puolet prismasta, mutta tämä appi-touhu saa kyllä keskittämään ostokset prismaan. Viitsivätkin juoksuttaa ihmisiä kaupassa nyhjäämään kännykkänsä kanssa koodien aktivointeja.
- Anonyymi
Asiakkaiden kiusaamista selvästikin tuo Lidlin äppitouhu, mutta miksi? Syy voi olla sama kuin siinäkin, että miksi suomessa Lidl-tuotteet maksavat enemmän kuin muissa maissa. Lidl on nähtävästi alistunut kotimaisen elintarvikekartellin toiveisiin.
- Anonyymi
Lidl = natsisiwa.
- Anonyymi
Sama homma Tokmannilla pitää olla klubijäsen ja kailottaa kassalla omaa puhelinnumeroaan.Terveisiä perseestä Tokmanni ja lidl.
- Anonyymi
Hei, Tokmanni on kyllä parempi! Helppo ja nopea tapa saada luvattu alennus. Kyseessä heillä Tokmannin klubijäsenyys. Olen sen hankkinut, antanut yhteystietoni eikä siitäkään ole ollut mitään ns. haittaa. Sain valita, onko jäsenyys älypuhelimessani vain fyysisenä klubikorttina. Minulla on nyt aina mukana tuo kortti, S- ja K-korttien rinnalla. Korttiin on kirjoitettu selkeästi puhelinmuneroni. Siispä kassalla näytän korttiä ja kassa naputtaa siitä puhelinmuneroni ja näin saan alennuksen. Siis ei tarvitse puh.numeroa joka kerta kassalla ääneensä lopottaa. Tämä on ihan OK systeemi, ainakin minulle.
Lidlissä voisi toimia vastaava, siis vain yhdenlainen ns. jäsenyys-alennussysteemi!
- Anonyymi
Haluaako lidl karkoittaa asiakkaansa, varsinkin tähän "pali-pali-peliin" ky...tyneet vanhemmat "jalat-maassa"-tyypit, vai miksi kehitetty täysin järjenvastainen kuponki-nippeli-nappeli-kuolleena syntynyt tuhraamistekele?
Aikuisilla ihmisillä todella aivan muuta tekemistä arjessaan, kuin jonkun senntialennuskuponkien kanssa pelehtiä, jos ei siellä joku ymmärrä tosiasioita. Jos lidl aikoo asiakkaansa jatkossa pitää, ottakoon "järjen käteen ", käyttöön simppeli ja nopea käytäntö KAIKKIEN alennusten saamiseksi, kuten K-ryhmällä ja s-ryhmällä.
Jos ei lidl halua vieläkään ymmärtää, niin YHDELLÄ kortilla tai koodilla alennukset konstailemattomasti
Lisäksi SELVÄSTI mikä tuote on ILMAN NAURETTAVAA lippus-lappus-skannailuleikkiä alennettu, ja mikä on typerän "pili-pali-pelin takana"!!!
Jos ei simppeliä alennussysteemiä millään sinne saada, pitäköön tässä maassa paljon kalliimmaksi hinnoitellut tuotteensa, jotka paljon halvempia muissa eu-maissa. - Anonyymi
Jostakin ne katteet bonuksiin on nyt revittävä.
Äppi-Lidli-somekansalla on paljon sähköautoja:
"Raju yllätyskorotus – Lidl nosti sähköautoilijoilta perimiään hintoja"
"Kaikkiaan korotusta lataushintoihin tuli kerralla kymmeniä prosentteja."
https://www.is.fi/autot/art-2000010113515.html - Anonyymi
Kun näyttää siltä että myös peruselintarvikkeiden tarjoushintoja ei saa ellei ole mukana, tai ei ole ollenkaan älypuhelinta, niin kyllä kierrän jo kaukaa tuon kaupan.
Liian sekavaa.... - Anonyymi
Kyllähän tuo äppi on tehty tietyistä kauppateknisistä syistä, ei sitä huvikseen ole luotu ! Ihan älytönhän se asiakkaan kannalta on ! Tarjoukset on helpomminkin "annettavissa" !!
- Anonyymi
Onhan K-kaupassakin plussa-tarjoukset.
- Anonyymi
Miten K ja S kykenevät antamaan tarjoukset ilman äppi pelleilyä? Laskiko nuuka ja ahne Lidl omistaja, että etukorttien valmistaminen tulee lian kalliiksi ja keksittiin älyvapaa äppeily.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, en käy enää Lidle kaupassa. Samat saa muista kaupoista, hintaero ei ole kovin suuri jotta kannattaa ”juosta” tarjousten perässä.
Pitäkää äppinne!- Anonyymi
Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että Lidl on tutkitusti halvin. S-ryhmän Prisma tulee hyvänä kakkosena. S-ryhmän AlePa ja pienimmät K-marketit ovat kalleimpia.
Otetaan esimerkiksi suomalaisten suosikkimakeinen Pantteri. Pienin pussi maksaa Lidlissä 1,45 €. Sama tuote on reilut parikymmentä senttiä kalliimpi Prismassa. S-market taas muutamia kymmeniä senttejä kalliimpi kuin Prisma. Ja lopuksi S-ryhmän AlePassa sama tuote maksaakin jo kokonaisen euron edemmän kuin Lidlissä.
Tarinan opetus: ainakaan makeisia ei kannata ostaa muualta kuin Lidlistä.
Ja mitä noihin äppeihin tulee, niin S-ryhmän kuukausittain vaihtuvat mobiiliedut on todella kökkö tapa antaa kanta-asiakkaille erityisalennus. Lidlissä Plus-edut vaihtuu viikon välein ja sieltä ne alennetut hinnat sitten aktivoituu kuitille, kunhan muistaa skannata sen QR-koodin joka kerta kun asioi Lidlissä.
- Anonyymi
Lidl perseilee hinnoittelussa äpeillään , todella huono ja hankala tapa , mielummin käy muualla , ja jos alennuksia kyttäilee niin kortti on miellyttävämpi tapa kuitata alennus , tosin kaikki nuo on turhuuksia asiakkaalle .
- Anonyymi
Viittaan KINTAALLA kaikille äpeille :D
- Anonyymi
Itse vaihdan myös kauppaa. Alelaputetut ovat nyt sen - 20. Tärkeää huononnusta sekä myös hinnat nousseet reilusti yli esim s tai k marketin halpa tuotteiden. Ei kiitos enää vaikka vuosikausia olen köynyt
- Anonyymi
Nyt LIDL on pudottamassa punalaputettujen -30% tuotteiden alennukset -20% iin. Jotenkin tuntuu sitä, että vaikeuttavat asiointia ja kiusaavat asiakkaita tahallaan näillä monimutkaisilla äppisysteemeillään ja nyt sitten vielä tämäkin. Ja elintarvikemafia kiittää….
- Anonyymi
Meidän Persujen kanta on se että työmaa juopottelu on tehtävä lailla sallituksi. Yhteiskunta on muuttunut niin rajusti että paine on kasvanut ainakin PK sektorien yrityspajoissa niin ettei niissä selviä selvänä edes Erkki. Tämä on meidän Persujen kanta.
- Anonyymi
Sanokaapa miksi suomalaisten tätyy maksaa niin paljon enmmän LIDL tuotteista kuin saksalaisten. Ruotsissakin hinnat taitavat olla alempana kuin suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanokaapa miksi suomalaisten tätyy maksaa niin paljon enmmän LIDL tuotteista kuin saksalaisten. Ruotsissakin hinnat taitavat olla alempana kuin suomessa.
Sitäpaitsi kumma kyllä löytyy aina jotain takaisinvedettävää tai muuta salmonellaa heidän tuotteistaan. Pitäköön saksalainen kauppansa. Voittoja emme heille suo.
- Anonyymi
Lidl;ssä kävin ennen pääasiassa mutta nykyisten hintapelaamisen ja äppisählinkien jälkeen lopettanut käynnin käytännössä kokonaan ! Jotakin tuotteita on ihan yes , mutta löytyy muualtakin !!!
- Anonyymi
Sain euron alennusta nakkipaketista äppiä vilauttamalla, ja parin viikon kuluttua oli jo euron edestä aktivoitavia rahanpalautuksia...vihasin boonuskortteja mutta nakkipaketilla möin sieluni
- Anonyymi
Saksalainen elämäntapa on tullut näemmä tiensä päähän, luki iltapäivälehdessä.
Rahat heiltä loppuu, hyvinvointia eivät enää pysty kansalaisilleen järjestämään.
En osta Lidlistä, en ole koskaan ostanut kuin muutaman kukan tai sentapaisen.
Pitäkööt tosiaan kauppansa, en halua alkaa rahoittaa heidän volkkaritehtaitaan ja möhömahaisia oluenjuojiaan.
Ostan mieluummin vaikka kalliimmalla rahalla kotimaista ruokaa.- Anonyymi
Cittari on lähtenyt mukaan samaan soopaan.
Siinäpä sitten yksinasuva eläkeläinen tuumailee eikä edes yritä
minkään Google Pay`n kautta alkaa puhelimella äppejä lataileen.
Näillä äppeillä varmistetataan luokkajako iän mukaan.
Menkööt äpittömät köyhät muualle täällä niitä ei tarvita.
- Anonyymi
Natsimarketti. Kyttäys-kyykky-äppi.
Hihamerkillä lisäetuja... Itse äänestin jaloilla ja kierrän äppikaupan kaukaa.
- Anonyymi
"Saksalaisen Lidlin markkinaosuus Suomessa laski jo toista vuotta putkeen. S-ryhmä hallitsee markkinoita ja toisena tulee Kesko."
Lidlin markkinaosuus laskenut jo toisen kerran kahden vuoden kuluessa, eikä ole ihme.
Lidl jippoilee tuon Äppinsä kanssa. Olen kyllästynyt. Mulla on peruspuhelin jota kuljetan mukanani. Älypuhelinkin on, mutta sitä en juuri käytä.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/8db02a94-4943-4596-b644-0a4c06a8f97c- Anonyymi
Luulisi Lidlinkin ymmärtävän, että vain äppitarjoukset karkottavat sellaiset asiakkaat joilla ei ole älypuhelimia. Tuntuu siltä, ettei sellaisia haluta kauppaan lainkaan. Ennen kävin minäkin Lidlissä, koska hinnat oli kaikille samat. Ei eroteltu asikkaita, vaan aina hyllyhinta oli sama kuin kassalla.
- Anonyymi
Lidlin halpuus perustuu siihen, että eihän siellä ole mitään järkevää ostettavaa. Ei tule tehtyä heräteostoksia.
- Anonyymi
Enpä uskonut,että näin tyhmiä on suomalaiset.
Luet qr koodin kassalla ja muut ei tarvitse. Se vain että tiedät mitä haluat ostaa. Vai onko porukka niin tyhmää että ostaa sitä mitä ei itse halua.😂 - Anonyymi
Äippä kohta tarvitaan pappia niin paljon säppiä
- Anonyymi
>>>Pitäkää äppinne...!!
JUURI NÄIN, KIERTÄKÄÄ KOKO LIIKE, kusettajia kunovat
ei tarjouksia, samat hinnat s-marketissa ilman äppejä ja jos haluat, saat bonuksia (kortti tarvitaan)
Haans ei pelaa korttipeliä. Ostetaan sieltä, mistä halvimmalla saa, ilman kortteja !
t. svt - Anonyymi
Lidlin itsepalvelukassat ei huomioi äpissä aktivoituja kuponkeja…onko muille käyny näin..
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Harrastaa ikäsyrjintää.
- Anonyymi
Juuri näin. Ne mokas tuolla äpillä ihan huolella. Nyt vinkuvat kun häviävät muille kilpailussa. Äpit pois niin johan alkaa asiakkaita taas tulla. Olemme totaalisen kyllästyneitä eri kortteihin ja äppeihin. Heti on menestys taattu sillä joka nuo ekana poistaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628