Tärkeämpää on löytää elämään sisältöä kristinuskosta. Tämä pitäisi Kauniaisissa muistaa, että hyvinvointi säilyisi.
Raha ei tuo onnea
5
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki uskonnot perustuvat väitteisiin ja oletuksiin, joilla ei ole minkäänlaista totuussisältöä. Niitä pitäisikin kutsua luulonnoiksi, jotta porukka ymmärtäisi helpommin, mistä on kyse.
Ja miten muka hyvinvointi olisi kristinuskon aiheuttama?
Kaikkein kehittyneimmät ja hyvinvoivimmat maat (USA poislukien) ovat kaikkein maallistuneimpia, eli uskonnoilla on niissä selvästi keskimääräistä vähemmän painoarvoa. - Anonyymi
Monet hermostuvat tulevaisuudessa korkoakorolle- ilmiön hävitessä, joten suvivirsi yksin ei jää vaivaamaan tottelemattomia
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/17-vuotias-severi-peltonen-sijoittaa-indeksiin-ja-tahyaa-osakkeita-korkoa-korolle-ilmiosta-voi-nauttia-pitkalle-tulevaisuuteen/1c4fe519-c5d2-48f5-a20c-d3063efb4541?ref=iltalehti:6905&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi- Anonyymi
Mihin tämä ilmiö muka häviää? Mikä olikaan osakeyhtiön tehtävä??
- Anonyymi00005
Raha ei tuo onnea, mutta kyllähän se rauhoittaa, jos tilillä on reilusti rahaa.
Mitä uskon asioihin tulee, niin minulla on sellainen käsitys, että Raamattu on totta. Minä uskon näin. - Anonyymi00006
Raha ei yksinään todellakaan tuo onnea, mutta sen rauhoittava vaikutus jollain tavalla kylläkin.
Omaisuus ja raha rauhoittaa ja ilman sitä stressi on huimaava - luulen, että monella stressi on juurikin se pahin ongelma rahattomuuden myötä ja se johtaa vääriin tekoihin ja päätöksiin, ynnä muihin harkitsemattomiin tekoihin.
Itse haluaisin lahjoittaa rahaa vähävaraiselle, mutta niin moni järjestö on suoraan sanoen kussut hommansa ristiin ja haluavat myös siitä oman hyötynsä.
Konkreettinen apu kiinnostaisi minua - siis antaa suoraan rahaa, tai apua sille, joka sitä todellakin tarvitsee, mutta kuinka, miten ja milloin olla paikalla, kun tarvitaan?
Siihen pitäisi paneutua ja minusta esimerkiksi säätiöt toimivat mallikkaasti, mutta ns. köyhemmän asialla on harvempi.
Ehkä se vähäosaisemman olo tarvitsee vain enemmän yritteliäisyyttä ja palkitaan sen mukaan - ja jos ei onnistu, niin ei hätää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557- 25555
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523