Ei varmaankaan tiedä.
Mahtaako Tony Blair tietää että Marin on Suomen historian vihatuin pääministeri?
16
187
Vastaukset
- Anonyymi
sanna mariin on niille just oikeaa materiaalia.
Kaikki myynnissä.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Voi kuule, Petteri Orpo taitaa olla kärkisijalla Suomen vihatuimmaksi pääministeriksi😉😂😂
- Anonyymi
Joo varmaan niiden vihervasemmistohippien keskuudessa, jotka ihannoivat pään katkaisua banderollissaan :D
- Anonyymi
Purra peittoaa Orpon kamaluudessaan mennen tullen. Siinäpä on paha ihminen, joka haluaa muille vaan pahaa.
- Anonyymi
Tuskin tietää sitäkään että Marin joutui vahingossa pääministeriksi pätevän Antti Rinteen tilalle.
Suomessa Marin tunnetaan parhaiten Pride marsseista, LBGT porukan hehkuttamisesta ja jauhobileistä - Anonyymi
Niin no, vaikka sinä häntä vihaisitkin enemmän kuin ketään muuta pääministeriä Suomen historiassa, niin ei sillä ole juurikaan merkitystä. Teitä vihaajia on kuitenkin aika vähän.
- Anonyymi
Teillä eläkeläisillä asiat on kivasti pulkassa,
kaikki on vaan niin kivasti itsestään selvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä eläkeläisillä asiat on kivasti pulkassa,
kaikki on vaan niin kivasti itsestään selvää.Joo, niin on.
- Anonyymi
Kyllä perskikkareet sitten jaksaakin tuota vähämielistä öyhötystänsä. Kerro toki lisää valheita, mitä siellä sinimustassa lahtarin kuplassanne pyörii.
- Anonyymi
Tony Blairin hommiin se on paras suositus, Blair on itse viimeaikojen vihatuin pääministeri.
Se on kuin takuuna siitä että on valmis millaisiin tahansa konnuuksiin ja huijauksiin oman maan etua ajattelematta. - Anonyymi
No, sitä ei ole mitattu mitenkään.
- Anonyymi
Ei takuulla tiedä, koska mittausten mukaan Marin on yksi suosituimmista pääministereistä ja 2000-luvullla suosituin pääministeri.
- Anonyymi
Joo niin oli omiensa keskuudessa, mutta 80 prosenttia kansasta vihasi sitä, mikä on ennätys
- Anonyymi
Kyllä ei Blair tiedä mihin kyntensä iskee!
https://www.youtube.com/watch?v=m1hvnguaZOA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181