Joku lääke Metforemin rinnalle tarvitaan

Anonyymi-ap

Mittasin aamusokerin se on 15. Syön metforemia 500 mg . Ja Forxigaa olen myös syönyt 10 mg mutta jostain syystä sokeri pomppasi nyt liikaa.

Onko teillä ehdottaa jotain lääkettä joka voisi sopia Metforemin ja Forxigan lisäksi.

Metforemia en oikein voi syödä enempää kun aihuettaa vatsaoireita ja lahtumista

Jokin lisälääke on hakusessa. Kaikki neuvot tervetulleita.

Syön kyllä hilloja ja makeaa voiko ne nostaa sokeria?

9

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Diabeetikolta pitäisi mitata laboratoriossa pitkäsokeri 1–2 kertaa vuodessa. Käänny lääkärin puoleen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oletko varma, ettei ollut mittausvirhe? Tarkistitko mittauksen toisella mittarilla? Sormenpäät puhtaat?

Paastosokeri 15 tablettihoidolla on niin paljon, että on ehkä otettava käyttöön insuliini lisäksi. Ota yhteyttä terveyskeskukseen heti!

• Anonyymi

Hillot ja kaikki makea nostaa verensokeria nopeasti ja tehokkaasti. Makea ei toki ole kielletty diabeetikoltakaan, mutta mieluiten sitä ei syödä paljon kerralla eikä usein.

Voisitko tutustua kaikille sopivaan terveelliseen ruokailuun? Kannattaisi.

• Anonyymi

Onko kokemuksia Januviasta? Voiko sopia Mtforemin kanssa ja toimia hyvin?

• Anonyymi

Kun aamusokeri on noin korkea, silloin on ehdottomasti keskusteltava lääkärin tai vähintään diabeteshoitajan kanssa lääkityksestä. Lääkitystä on selvästi muutettava. Itse ei tarvitse tietää, miten hoitoa muutetaan, mitä lääkkeitä on ja mikä niistä tässä tapauksessa on paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun aamusokeri on noin korkea, silloin on ehdottomasti keskusteltava lääkärin tai vähintään diabeteshoitajan kanssa lääkityksestä. Lääkitystä on selvästi muutettava. Itse ei tarvitse tietää, miten hoitoa muutetaan, mitä lääkkeitä on ja mikä niistä tässä tapauksessa on paras.

Jos ihminen ei ole lapsena saanut olla lapsi tai jos hänen vanhempansa ovat olleet rooleissaan heikkoja, hän haluaa pitää langat epätoivoisesti aina omissa käsissään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      4523
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      109
      2292
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      98
      1513
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      173
      1436
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      60
      1294
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1155
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      204
      1118
    8. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      11
      1069
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      50
      1049
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1004
    Aihe