Köyhän tämänpäiväinen testikohde on latvialainen kierrätyspaperista tehty vessapaperi. Rullalla olevan paperin arkki on pienempi kuin suomalaissuosikkien, mutta ei kuitenkaan niin pieni etteikö sillä pseensä pyyhkisi. Lisäksi paperi on hieman karkeampaa, mutta testin perusteella paperia käyttämällä ei prse hajoa. Toivoa sopii, että kierrätys ei tarkoita kertaalleen käytetyn uusiokäyttöä.
Plussat ja miinukset :
+ hinta puolet suosikeista
+ riittoisa
+ parempi kuin hesari
- karkea
- suomalainen metsäteollisuus menettää markkinoita ja työttömyys lisääntyy
Köyhä Testaa suosittelee Grite vessapaperia varauksin.
Köyhä Testaa : Latvialainen Grite vessapaperi
27
2658
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen vuosikausia käyttänyt liettualaista pehmeää 4-kerroksista vessapaperia.
Senkin hinta on tosin miltei tuplaantunut Putinin aloittaman erikoisoperaation jälkeen. Taisi olla viimeksi jo 3,75 euroa / 6 rullaa.- Anonyymi
Ei ole Putinin syyllinen jos p€r$€€$! putsaaminen on kallistunut. Syy on Ukrainan AZOV terroristien ja tyhmien EU pakotteiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Putinin syyllinen jos p€r$€€$! putsaaminen on kallistunut. Syy on Ukrainan AZOV terroristien ja tyhmien EU pakotteiden.
En minä ketään syyttänyt, vaan totesin aikajanan milloin hinta muuttunut.
- Anonyymi
Missä sitä liettualaista myydään muuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sitä liettualaista myydään muuten?
Persmarketeissa eli Ässässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...eli jos tuosta on lupa vetää johtopäätös: jos "Putlerin" porukka olisi onnistunut aikeissaan , seuraavaksi olisi hänen kohteenaan aikaisemmin julkaistujen karttojen mukaan ollut eräs pohjoisempi naapurimaa ja kyseisen toimituksen suorittaminen olisi jatkossa tehtävä joko Pravdasta repäistyllä liuskalla .. tai kesäaikaan sammaleella ..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...eli jos tuosta on lupa vetää johtopäätös: jos "Putlerin" porukka olisi onnistunut aikeissaan , seuraavaksi olisi hänen kohteenaan aikaisemmin julkaistujen karttojen mukaan ollut eräs pohjoisempi naapurimaa ja kyseisen toimituksen suorittaminen olisi jatkossa tehtävä joko Pravdasta repäistyllä liuskalla .. tai kesäaikaan sammaleella ..?
Tuohan on Suomen tulevaisuus, Hesari on liian kallista edes ahterin siivoomisern.
- Anonyymi
Kelpaa kyseiseen käyttöön toivotaan että pysyy pienen piirin tiedossa muuten hinta nousee?
- Anonyymi
Grite paperi on hintalaatusuhteen kärkeä.
- Anonyymi
Lildlin kotimainen missä on karhun ja ulkohuussin kuva on parhain paperi ulkohuussikäyttöön.
- Anonyymi
Paprutehtaan vieressä kasvaneena tarkastan aina vessapaperista missä maassa se on valmistettu. Ostan kotimaista. Viimeksi valinta kesti kauan, kun rainbow olikin melkein tuplasti kalliimpaa kun ulkolaiset. Omatunto ei kuitenkaan sallinut ostaa muuta, kun meidänkään kylällä ei muuta työpaikkaa oikein ollut ja paprutehtailla menee huonosti.
- Anonyymi
Suomalaisesta paperista menee sormi läpi. Laatu on heikkoa. Siksi suomalaiset paperitehtaat eivät pärjää maailmalla. Niitä suljetaan ja paperimiehet joutuvat kouluttautumaan vanhustenhoivaajiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisesta paperista menee sormi läpi. Laatu on heikkoa. Siksi suomalaiset paperitehtaat eivät pärjää maailmalla. Niitä suljetaan ja paperimiehet joutuvat kouluttautumaan vanhustenhoivaajiksi.
3 palaa päällekkäin pitää olla aina ettei mene sormi läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 palaa päällekkäin pitää olla aina ettei mene sormi läpi.
Jokainen osaa taitella vessapaperia ainakin kahteen tarkoitukseen.
- Anonyymi
Emboa ja Emiliaa ne paperit pitää olla ja pideesuihku jokapäiväisessä käytössä...
- Anonyymi
Pideesuihkulla raavas mies roiskii "ruikkuvettä" , ei toimi..lapsille tai naisille voi mennä.
Mihin sä sen saat mahtumaan puos alle? - Anonyymi
Bideen takia kuluu paperia peffan kuivaamiseenkin..
- Anonyymi
No kerro miten saat sen suihkusi peffan alle , ei mun pöntön alle voi tukkia istuessa. Pieni poika kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro miten saat sen suihkusi peffan alle , ei mun pöntön alle voi tukkia istuessa. Pieni poika kyllä.
Heh heh. Miten saat pyyhittyä perseesi? Äitikö käy pyyhkimässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh. Miten saat pyyhittyä perseesi? Äitikö käy pyyhkimässä?
Pyyhkimisessä ei roisku.,,vesisuihku pärskii joka puolelle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyyhkimisessä ei roisku.,,vesisuihku pärskii joka puolelle..
Heh heh. Suihkuta sitä vettä persettä päin äläkä seinille.
Sinulle voitaisiin myöntää kyllä "Vuoden Uusavuton"-titteli.
- Anonyymi
Mukava lukea näin syödessä.
- Anonyymi
Voisikohan näkkileipää käyttää takapuolen pyyhintään? Se olisi edullista ja paksua,
- Anonyymi
Itse olen pyrkinyt luksukseen wc-paperin osalta, koska se ei tee vuodessakaan monta kymppiä. Muuhun luksukseen en niinkään tähtää, eikä ole varaakaan.
(Lotus just-1 on viisinkertainen ja isomman arkkikoon wc-paperi. Sitä tuskin kuluu kuitenkaan yhtä monta arkkia kuin halppispaperia.)
Silti odotan jatkoa tälle Köyhä testaa -sarjalle. - Anonyymi
Se bidee pitäisi olla valmiiksi rakennettu pöntön sisäkylkeen suuttimina. Letku ei toimi.
- Anonyymi
Hyvin toimii 1970.-luvulla lanseerattu bidee. Ei tarvitse mitään hiilinieluja tuhlata ja raapia anusaukkoa vereslihalle.
https://www.iltalehti.fi/fiidifi/a/201701132200053399
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1001263- 571257
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18945
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114804- 15752
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623