Mitä mieltä muut on?
Naisten puolelta ei tahdo löytyä mitään kivaa vaatetta. Samantyylisiä tunikoita ja trikoita tarjolla. Ja aina samat esillä.
Muissa halpahalleissa on paremmin.
Miesten puoli äkkiseltään vaikuttaa paremmalta.
Halpiksen vaatepuoli
9
1240
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä,ei löydy mitään...Jalasjärvellä hyvä valikoima naisten vaatteista ja takeista,poikkea sielä
- Anonyymi
Ei löydy kuin joskus sattumalta. Miesten huppareita olen ostanut.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Urheiluvaatteitakin on miehille isompi valikoima.
- Anonyymi
tuppaa ompelukset aukeen pienen käytön jälkeen
- Anonyymi
Vinkin antaisin joka näitä vaatteita tilaa että monipuolisuutta...
- Anonyymi
Sanoisin liikemiehenä että ei jokaisen nyplääjän takia kannata ylisuuria varastoja pitää.
- Anonyymi
LIIKEMIES HAHA no on parempi ajaa Jalasjärven halpikseen sielä on hyvä valikoima,onko se sitten edukasta liiketoimintaa,jos haetaan tavara muualta..opiskele markkinointia..ja viisastu..
- Anonyymi
Suamalaiset ovat sellaisia vasemmistolaisia jotka kuvittelee aina olevansa keskipisteenä kun ovat töissä niin kaikki pitäisi pureskella valmiiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026