Paikan päällä oli täysi kaaos
Suomalaiset saivat perjantain ja lauantain välisenä yönä vilttejä nukkumista varten paikallisilta
Lappajärven kunnanjohtaja Sami Alasara ja Geopark-tiimi ovat selviytyneet turvallisesti takaisin Suomeen sunnuntai-iltapäivällä.
Kaikki ovat fyysisesti kunnossa, mutta Marokon matka ja maanjäristys tulee jättämään pysyvän jäljen osallisiin.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/lappaj%C3%A4rven-kunnanjohtaja-ja-geopark-tiimi-selvisiv%C3%A4t-takaisin-suomeen-paikan-p%C3%A4%C3%A4ll%C3%A4-oli-t%C3%A4ysi-kaaos
Lappajärven kunnanjohtaja ja Geopark-tiimi selvisivät takaisin Suomeen
7
802
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihmeen Geopark tiimi alkaa vaikuttaa aika törkeästä toiminnalta
- Anonyymi
Milloin marokosta on turisteja tullut suomeen, rutiköyhästä maasta jossa maa järisee.
- Anonyymi
Niinpä. Ei niitä ole tullut japanistakaan. Ihan turhia reissuja.
- Anonyymi
Kunnanjohtaja halusi Marokkoon, koska teki siellä "suuren maailman bisnestä" aikoinaan.
Se on sitten ihan toinen tarina...ainakin erittäin tragikoominen.
- Anonyymi
Marokosta tuli Porin teinimurhaaja, Turun tappaja ja enoksi nimetty törkyäijä. Muutamia mainitakseni.
- Anonyymi
Ensi keväänä Geopark-tiimi menee Etelä-Afrikkaan katsomaan voitaisiinko tänne perustaa hyeena puisto. Tarkoitus on tarkkailla safarilla hyeenojen elämää ja asua teltoissa. Tämä tuo turisteja tänne ainakin Evijärveltä. Matkan pituus on ainakin 2 viikkoa ja ärhäkkääseen turistiripuliin varaudutaan syömällä pilaantuneita kananmunia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi keväänä Geopark-tiimi menee Etelä-Afrikkaan katsomaan voitaisiinko tänne perustaa hyeena puisto. Tarkoitus on tarkkailla safarilla hyeenojen elämää ja asua teltoissa. Tämä tuo turisteja tänne ainakin Evijärveltä. Matkan pituus on ainakin 2 viikkoa ja ärhäkkääseen turistiripuliin varaudutaan syömällä pilaantuneita kananmunia.
Ja lappjärveläiset maksaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798