Meitä on kolme kaverusta, jotka suunnittelevat omia pikkujouluja. Löytyisikö daamia, joka vastaisi meidän toiveita.
Daamimme tulisi pukeutua seksikkäästi mutta tyylikkäästi. Mielellään avokaulainen juhlamekko, korkokengät, saumasukat jne. Tarjoilisit meille illan mittaan pikku purtavat ja juomat ja ottaisit itsekin. Et panisi pahaksesi hyväilyjämme ja loppuillasta tarjoaisit pillusi käyttöömme.
Kiva jos sinulla olisi kookkaat rinnat, mutta se ei ole se tärkein juttu.
Pikkujoulukolmikko
Pikkujouluaika lähestyy
14
2113
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän päin herraseurue on?
Tonttutyttö- Anonyymi
Jaahas ja edelleen siellä vaan spede viihtyy. Otahan poskees ja pyllistele aikasi kuluksi ja lopeta ilmoittelus.
- Anonyymi
Tampereen liepeiltä.
Olisitko Tonttutyttö kiinnostunut ehdotuksestamme? Kerro itsestäsi!
Pikkujoulukolmikko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen liepeiltä.
Olisitko Tonttutyttö kiinnostunut ehdotuksestamme? Kerro itsestäsi!
PikkujoulukolmikkoOnhan teillä toisenne, mihin te akkoja tarviitte?
- Anonyymi
Hei te mieskolmikko pikkujoulu tunnelmissa. Kyllä daamina ja tyylikkäänä pidän itseäni, kuten hyvin katseitten kerääjä myös olen.
Olen kyllä mielestäni upea daami tonttutyttönen juhliinne.
Yrittäjä nainen olen,kirjanpitoala. Olen 42v xxl sievä pullukka, olen 162 cm 74 kg, tiukkaa lihaa olen, pyöriästä takapyllystäni, että näyttävistä takareisistäni,kuten etureidet lihvt tiukat ovat.
Pyöriä on vatsani,mikä pyöristyy sexsikkäästi alas uumaani,kohti haarojani.
Että olen hyvin erittäi isorintane [ tissit ovat isot jämäkät isot näkyvät nännit.]
Pukeudun sexikkää kivan näköiseksi,pikkumusta tiukka lyhyt jakkumekko, valkoinen silkkipaidan napitus näyttää rohkeesti tissieni vaon. Tissilivit ovat hyvin avokupit että nää tosiisottissit ovat hyvin näkyvisää pullottaa. Alusasut sexsikkäät käytän sexi koko corsettiliiviä,on punamustat sukkasoljet, että pienet alushousut satiininylöniä,tosi sexyt.tekee kiimasen olon vittuuni.
Olen täysin myös vapaa käyttööne hyväiltäväksi,halattavaxi kaikesta tästä olemuksestani, sitä haluan. Kuten olen valmis tarjoilee juomaa purtavaa teille. Kuten haluan glökiä konjakkia itsekkin. En missää tapauksessa tuota pettymystä teille, minä haluan tosi sexiä, olen valmis miesten palevelukseen ,en pihtaa vittuani ,.minä tunnen sen halun tuoda esille mitä varten vittu
vittuni häpylihat haaroissani on,voin todeta tämä harojeni väli tulee olemaa ja on miehiä varten,mistä voi nauttia kuinka vaan halutaa.
Voidaa kyllä tää kaikki päästä toteuttaa,kun te vaan haluatte tälläise himokkaa rva daamin ottaa naiseksenne ette tule pettymää saatta uhkeeta naista,että kyrpänne saa kiimasta vittuani.
heittäkää jotai viestiä,haluatteko naista.- Anonyymi
Niinkö se taas spede sulla tekee. Oletko unohtanut ottaa lääkkeesi.
- Anonyymi
Jaahas siinäpä taas niuvanniemen speden ulosanti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas siinäpä taas niuvanniemen speden ulosanti.
Sää mää ja bää on nyt spede ulosannilla buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä taas määkijä speden ulosanti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän tuosta ole epäilystäkään siunhan tuo selkeesti. Kukas muun tuon olis voinut laittaa.
- Anonyymi
Ei me haluta sua
Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on501226Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241199Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141110- 1271066
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 73899
- 72895