Pikkujouluaika lähestyy

Anonyymi-ap

Meitä on kolme kaverusta, jotka suunnittelevat omia pikkujouluja. Löytyisikö daamia, joka vastaisi meidän toiveita.
Daamimme tulisi pukeutua seksikkäästi mutta tyylikkäästi. Mielellään avokaulainen juhlamekko, korkokengät, saumasukat jne. Tarjoilisit meille illan mittaan pikku purtavat ja juomat ja ottaisit itsekin. Et panisi pahaksesi hyväilyjämme ja loppuillasta tarjoaisit pillusi käyttöömme.
Kiva jos sinulla olisi kookkaat rinnat, mutta se ei ole se tärkein juttu.

Pikkujoulukolmikko

14

1914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistähän päin herraseurue on?

      Tonttutyttö

      • Anonyymi

        Jaahas ja edelleen siellä vaan spede viihtyy. Otahan poskees ja pyllistele aikasi kuluksi ja lopeta ilmoittelus.


      • Anonyymi

        Tampereen liepeiltä.
        Olisitko Tonttutyttö kiinnostunut ehdotuksestamme? Kerro itsestäsi!

        Pikkujoulukolmikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen liepeiltä.
        Olisitko Tonttutyttö kiinnostunut ehdotuksestamme? Kerro itsestäsi!

        Pikkujoulukolmikko

        Onhan teillä toisenne, mihin te akkoja tarviitte?


    • Anonyymi

      Hei te mieskolmikko pikkujoulu tunnelmissa. Kyllä daamina ja tyylikkäänä pidän itseäni, kuten hyvin katseitten kerääjä myös olen.
      Olen kyllä mielestäni upea daami tonttutyttönen juhliinne.
      Yrittäjä nainen olen,kirjanpitoala. Olen 42v xxl sievä pullukka, olen 162 cm 74 kg, tiukkaa lihaa olen, pyöriästä takapyllystäni, että näyttävistä takareisistäni,kuten etureidet lihvt tiukat ovat.
      Pyöriä on vatsani,mikä pyöristyy sexsikkäästi alas uumaani,kohti haarojani.
      Että olen hyvin erittäi isorintane [ tissit ovat isot jämäkät isot näkyvät nännit.]
      Pukeudun sexikkää kivan näköiseksi,pikkumusta tiukka lyhyt jakkumekko, valkoinen silkkipaidan napitus näyttää rohkeesti tissieni vaon. Tissilivit ovat hyvin avokupit että nää tosiisottissit ovat hyvin näkyvisää pullottaa. Alusasut sexsikkäät käytän sexi koko corsettiliiviä,on punamustat sukkasoljet, että pienet alushousut satiininylöniä,tosi sexyt.tekee kiimasen olon vittuuni.
      Olen täysin myös vapaa käyttööne hyväiltäväksi,halattavaxi kaikesta tästä olemuksestani, sitä haluan. Kuten olen valmis tarjoilee juomaa purtavaa teille. Kuten haluan glökiä konjakkia itsekkin. En missää tapauksessa tuota pettymystä teille, minä haluan tosi sexiä, olen valmis miesten palevelukseen ,en pihtaa vittuani ,.minä tunnen sen halun tuoda esille mitä varten vittu
      vittuni häpylihat haaroissani on,voin todeta tämä harojeni väli tulee olemaa ja on miehiä varten,mistä voi nauttia kuinka vaan halutaa.
      Voidaa kyllä tää kaikki päästä toteuttaa,kun te vaan haluatte tälläise himokkaa rva daamin ottaa naiseksenne ette tule pettymää saatta uhkeeta naista,että kyrpänne saa kiimasta vittuani.
      heittäkää jotai viestiä,haluatteko naista.

      • Anonyymi

        Niinkö se taas spede sulla tekee. Oletko unohtanut ottaa lääkkeesi.


      • Anonyymi

        Jaahas siinäpä taas niuvanniemen speden ulosanti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas siinäpä taas niuvanniemen speden ulosanti.

        Sää mää ja bää on nyt spede ulosannilla buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt spede ulosannilla buaahaa

        Siinäpä taas määkijä speden ulosanti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt spede ulosannilla buaahaa

        No eihän tuosta ole epäilystäkään siunhan tuo selkeesti. Kukas muun tuon olis voinut laittaa.


    • Anonyymi

      Ei me haluta sua

    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe