Pikkujouluaika lähestyy

Anonyymi-ap

Meitä on kolme kaverusta, jotka suunnittelevat omia pikkujouluja. Löytyisikö daamia, joka vastaisi meidän toiveita.
Daamimme tulisi pukeutua seksikkäästi mutta tyylikkäästi. Mielellään avokaulainen juhlamekko, korkokengät, saumasukat jne. Tarjoilisit meille illan mittaan pikku purtavat ja juomat ja ottaisit itsekin. Et panisi pahaksesi hyväilyjämme ja loppuillasta tarjoaisit pillusi käyttöömme.
Kiva jos sinulla olisi kookkaat rinnat, mutta se ei ole se tärkein juttu.

Pikkujoulukolmikko

14

2219

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistähän päin herraseurue on?

Tonttutyttö

• Anonyymi

Jaahas ja edelleen siellä vaan spede viihtyy. Otahan poskees ja pyllistele aikasi kuluksi ja lopeta ilmoittelus.

• Anonyymi

Tampereen liepeiltä.
        Olisitko Tonttutyttö kiinnostunut ehdotuksestamme? Kerro itsestäsi!

Pikkujoulukolmikko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereen liepeiltä.
        Olisitko Tonttutyttö kiinnostunut ehdotuksestamme? Kerro itsestäsi!

Pikkujoulukolmikko

Onhan teillä toisenne, mihin te akkoja tarviitte?

• Anonyymi

Hei te mieskolmikko pikkujoulu tunnelmissa. Kyllä daamina ja tyylikkäänä pidän itseäni, kuten hyvin katseitten kerääjä myös olen.
      Olen kyllä mielestäni upea daami tonttutyttönen juhliinne.
      Yrittäjä nainen olen,kirjanpitoala. Olen 42v xxl sievä pullukka, olen 162 cm 74 kg, tiukkaa lihaa olen, pyöriästä takapyllystäni, että näyttävistä takareisistäni,kuten etureidet lihvt tiukat ovat.
      Pyöriä on vatsani,mikä pyöristyy sexsikkäästi alas uumaani,kohti haarojani.
      Että olen hyvin erittäi isorintane [ tissit ovat isot jämäkät isot näkyvät nännit.]
      Pukeudun sexikkää kivan näköiseksi,pikkumusta tiukka lyhyt jakkumekko, valkoinen silkkipaidan napitus näyttää rohkeesti tissieni vaon. Tissilivit ovat hyvin avokupit että nää tosiisottissit ovat hyvin näkyvisää pullottaa. Alusasut sexsikkäät käytän sexi koko corsettiliiviä,on punamustat sukkasoljet, että pienet alushousut satiininylöniä,tosi sexyt.tekee kiimasen olon vittuuni.
      Olen täysin myös vapaa käyttööne hyväiltäväksi,halattavaxi kaikesta tästä olemuksestani, sitä haluan. Kuten olen valmis tarjoilee juomaa purtavaa teille. Kuten haluan glökiä konjakkia itsekkin. En missää tapauksessa tuota pettymystä teille, minä haluan tosi sexiä, olen valmis miesten palevelukseen ,en pihtaa vittuani ,.minä tunnen sen halun tuoda esille mitä varten vittu
      vittuni häpylihat haaroissani on,voin todeta tämä harojeni väli tulee olemaa ja on miehiä varten,mistä voi nauttia kuinka vaan halutaa.
      Voidaa kyllä tää kaikki päästä toteuttaa,kun te vaan haluatte tälläise himokkaa rva daamin ottaa naiseksenne ette tule pettymää saatta uhkeeta naista,että kyrpänne saa kiimasta vittuani.
      heittäkää jotai viestiä,haluatteko naista.

• Anonyymi

Niinkö se taas spede sulla tekee. Oletko unohtanut ottaa lääkkeesi.

• Anonyymi

Jaahas siinäpä taas niuvanniemen speden ulosanti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas siinäpä taas niuvanniemen speden ulosanti.

Sää mää ja bää on nyt spede ulosannilla buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä taas määkijä speden ulosanti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän tuosta ole epäilystäkään siunhan tuo selkeesti. Kukas muun tuon olis voinut laittaa.

• Anonyymi

Ei me haluta sua

Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45129
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      120
      25941
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      321
      15629
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      161
      10772
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9687
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9041
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      80
      8445
    8. 238
      6808
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      219
      6463
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      56
      6068
    Aihe