Jossain yhteydessä olen ennemmin ihmetellyt miksei Ideaparkin kohdalla ole keskikaidetta,kiihdytyskaistaa yrittää monentasoista kuskia liittyä pääkaistalle ja vaaratilanteita syntyy,pahimmassa tapauksessa tulee kylkeenkiilauksia tai peräänajoja jolloin toinen tai molemmat osapuolet saattavat ajautua vastaantulevien kaistalle.Mahdollista on myös että tapahtuu perisuomalainen provosoituminen kun joku kiilaa alinopeudella eteesi vaikka ajat vakionopeudensäätimellä sallittua nopeutta,ei yli eikä ali jolloin liittyvän autoilijan on mahdollisimman helppo vaihtaa kaistaa kun ei tule jojottelua .Ettei vaan olisi kolarissakin ollut jotain tällaista.
Joka tapauksessa suunnitteluvirhe on selkeä.
Mitäs minä sanoin
18
378
Vastaukset
- Anonyymi
Jep...koko kantatie67 nelikaistaaseksi Ilmajoelta Seinäjoelle🤔
- Anonyymi
Juuh ainakin Ahonkylästä asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh ainakin Ahonkylästä asti
V..tut. Ahonkylääset tormaa kantietielle Kolmion takaa ja jää nus....maan eteen ku ei kaasua löydetä👌
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180092403
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sutta ja sekundaa on nää Seinäjoen seudun tiejärjestelyt on Syy Rantablrjet Vaasasta ovat ne suunnitelleet.Piruuttaan tätä tekevät.Linnaan koko sakki.Ai niin
Vaasan vankila kuulemma lakkautetaan.
Tuli uutisissa elokuunpuolella.
Koska se Seinäjoki- Jalasjärvi kolmostien risteys tehdään.Mitään ei oo tapahtunut 30 vuoteen - Anonyymi
Euroopas, jo Ruotsista lähtien, toimii motarien rampeilla vetoketjuperiaate. Se on sitä länsimaista liikennekulttuuria, jossa annetaan tilaa. Suomessa taas on venäläinen liikennekulttuuri, jossa ei anneta tuumaakaan tilaa, provosoidutaan ja yritetään estellä toisia. Miettikääpä sitä. Olisko suomalaisilla peiliin katsomisen paikka, ollaanko länsimaisia vaiko niitä itäisiä.
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Sen vielä lisäisin, että moni provosoi toista. Alkaa spontaani kisa, jossa toisen ohitus koetaan kiusantekona. Agitointia.
- Anonyymi
Aloittajana kirjoitin juuri asian kuinka Suomen ohjeistus on,eli pääkaistaa ajava kun ajaa norminopeutta eikä ala jojottamaan nopeuttaan niin liittyvän on helppo lukea oikea rako mihin liittyä.Varsinkin jos hidastellaan pääkaistalla niin liikenne puuroutuu ja välit mihin liittyä ikäänkuin katoavat.
- Anonyymi
Ei tuota ole missään ohjeistettu. Liikennesäännössä mainitaan vain väistämisvelvollisuus. Se ei kuitenkaan kiellä päätietä ajavaa hieman sovittaa omaa nopeuttaan. Ruotsissa ja Tanskassa, Saksasta puhumattakaan, tämä toimii hienosti, eikä siellä ole mitään jojottelua. Se tosin vaatii myös sen, että sieltä rampilta tulija tulee reippaalla vauhdilla eikä matele. Länsimaissa Euroopassa, jos rampilta tulija on rinnalla, niin pääsääntöisesti päätietä kulkeva nostaa hieman kaasua ja rampilta tulija pääsee siitä kivasti liittymään vetoketjuperiaatteella liikenteeseen. Samat liikennesäännöt sielläkin on, mutta joustavuutta enemmän. Aina ei ole pakko orjallisesti pitää kiinni etuajo-oikeudestaan. Mikään ei kiellä olla joustava
Paitsi Venäjällä ja Suomessa, täällä nimenomaan tulkitaan kaikki säännöt siten, että voidaan tehdä kiusaa toisille mahdollisimman paljon.
- Anonyymi
Liikennesäätö on yksiselitteinen rampilla ajajalla on kärjellään seisova kolmio
- Anonyymi
Sama kolmio on Ruotsissakin. Mikään ei silti kiellä olemasta joustava. Ruotsissa joustetaan, Suomessa ja Venäjällä ei.
- Anonyymi
Joo mutta koska kt67 leventämis touhu oikeen alakaa. Ku koko aika jotaki sattuu🤔
- Anonyymi
Ei Suomessa osata mitään ja lisäksi kansa on röyhkeää ja tyhmää kuin Venäjällä.
- Anonyymi
Tuossa tiessä Ilmajoelta Seinäjoelle ei ole vituillaan muu, kun tärinäviivat. Nyt nekin on aika maltilliset, mutta muutama vuosi sitten kyseiset täristimet oli kyllä järkyttävät ja sai kieli keskellä suuta mennä, että niiden välissä pysyi, varsinkin talvella. Vittuako niitä täristimiä pitää ojan puolella olla, keskiviivan nyt jotenkin ymmärtää.
- Anonyymi
No miks sun pitää siellä pientareen puolella sitten ajaa? Ei mulla ainakaan oo mitään ongelmaa ollu ajaa omalla kaistalla, enkä ole kokenut tarvetta ajaa pientareen puolella.
- Anonyymi
Tuolla kuvauksella, suosittelen käyttämään julkista liikennettä, mikäli autolla ajaminen tuottaa haasteita. Kertomuksesi perusteella, epäilen jotain neurologista häiriötä, jos et meinaa pysyä viivojen välissä. Toki pieni mahdollisuus on myös siihen että aurauskulmat on pielessä, kannattais se tarkistaa ensimmäisenä, sen jälkeen neurologille y-talolle, joka tutkii missä kondiksessa hermostosi on.
- Anonyymi
Parempi tosiaan jättää autoilu jos tärinäviivat haittaa,ne on pelastanut monen kännykkäjupin hengen jokka tosiaan seilaa viivalta viivalle.
- Anonyymi
Ei ollu mikään nuori mies enään kuolin ilmoituksen perusteella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623