Runkkaan toisten kortsuihin

Anonyymi-ap

Kiimasta vetää omalle toisen spermaama kortsu, hyvin luistaa.

32

1555

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­y­­­m­­­f­­­o­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18009406I

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Juu kyllä tutuu hommaa, mut niin harvoin löytää nykyään tuoreita lastillisia. Ah se on vain paras nautinto, kun oma terska kohtaa vieraan sperman ja saa siinä kylpeä. Aivan meinaa pallit haljeta, eikä montaakaan vetoa tarvita kun jo oma lasti tulee. Lastikortsut on parasta kiimaa.

      • Anonyymi

        Olisi ihana runkata sinun katsellessa kortsuun ja antaa sitten kortsu jossa on minun spermat sinulle,katsella kun runkkaat siihen


      • Anonyymi

        Hml levarilla metsiköön porukka jättää puun oksaan, aika usein käyn hakee jopa juuri lauettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hml levarilla metsiköön porukka jättää puun oksaan, aika usein käyn hakee jopa juuri lauettu.

        Ootko löytänyt niin tuoreen että on vielä lämpimät ja valkoiset spermat sisällä,tuntuis kiihoittavalle runkata itse ja jättää kortsu jossa mällit jonnekin,joku löytäisi ja kiihoittuisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko löytänyt niin tuoreen että on vielä lämpimät ja valkoiset spermat sisällä,tuntuis kiihoittavalle runkata itse ja jättää kortsu jossa mällit jonnekin,joku löytäisi ja kiihoittuisi

        Jätä ihmeessä kortsu roikkumaan, aina on meitä ottajia. Itse jätän ja myös otan jatkokäyttöön kortsuja joissa lasti.
        Terv. Isokyrpä runkkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko löytänyt niin tuoreen että on vielä lämpimät ja valkoiset spermat sisällä,tuntuis kiihoittavalle runkata itse ja jättää kortsu jossa mällit jonnekin,joku löytäisi ja kiihoittuisi

        Viimeksi eilen menin metsään, kaksi oli tosi touhuissa. Toinen istui penkillä otti suihin toiselta joka seisoi edessä. Menin viereen näin kortsu imettäjällä, sanoin jätä kumi oksaan kun laukeet, odotan autossa käyn noutaa kun lopetatte. Jonkun ajan päästä palasivat autoilleen, kaveri näytti peukkua käy hakee. Kävin saman tein, lämmitä valkoista spermaa todella paljon. Ensin työnsin kielen kortsuun maistelin, todella raikasta ja kiinteää sit vedin kaluni päälle, runkasin puolisen tuntia laukesin itse. Lopuksi tyhjensin koko lastin suuhuni, pyörittelin suussani ennen nielemistä. Mikä vitamiini pommi taasen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä ihmeessä kortsu roikkumaan, aina on meitä ottajia. Itse jätän ja myös otan jatkokäyttöön kortsuja joissa lasti.
        Terv. Isokyrpä runkkari.

        Minun kyrpä on varmaan pienempi,tuntuisko hyvälle vetää minun jäljiltä vielä tiukka kortsu jossa minun mällit sisällä omaan kyrpääsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kyrpä on varmaan pienempi,tuntuisko hyvälle vetää minun jäljiltä vielä tiukka kortsu jossa minun mällit sisällä omaan kyrpääsi

        Harmi vaan kun heitetään spermattu kortsu maahan, puun oksaan nätisti roikkuu kyllä ottajia aina löytyy.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On se vaan kiihoittavaa katsella kun kaveri runkkaa kortsuun,kortsun pää muuttuu valkoiseksi,sitten vetää se omaan penikseen,tuntuu niin ihanan lämpöiseltä ja limaiselta,vaihdellaan että vuorotellen runkataan ensin

      • Anonyymi

        Tunne mieletön kun lämmin toisen sperma kortsussa, oman kullin upottaa kortsuun. Nam..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne mieletön kun lämmin toisen sperma kortsussa, oman kullin upottaa kortsuun. Nam..

        Parasta nautintoa..harmi kun heitetään kortsu maahan, oksaan roikkuu se kertoo ota käyttöön.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla olisi clippi, jossa runkaan spermaiseen kortsuun. Annapa yhteystietosi, ninn lähetän Sinulle.

      • Anonyymi

        Oletko mistä päin..


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisin kokeilla, just nyt kelpais vaikka metsästä löydetty tuntemattoman lastit

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorena perheen isänä tuli nussittua lähes joka ilta ja kortsua ei saanut vessasta vetää alas. Kortsu roskikseen illalla, aamulla kortsu roskiksesta matkaan, kun lähdin töihin. Matkalla levari jossa tiesin miehiä käyvän ns. pikkuisen homostelemassa, siellä kortsu tarjolle oksalle kiikkumaan ja aina oli hävinnyt. Olipa kerran jätetty oksan piikkiin lappunen jossa luki vain " kiitos". Jatkoin tätä epäsäännöllisesti jonkun vuoden.
      Nyt on aikaa mennyt kymmeniä vuosia ja ollaan siinä vaiheessa elämää, että itse kierrän ns. homostekemassa samoilla mestoilla sperman toivossa, joskus saa tuoretta suoraan reiästä, joskus löytää kortsun jossa lasti, ja sekös mieltä lämmittää.
      Vähä muisteloita ja tätä päivääkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisko Espoon alueella tästä aiheesta kiinnostuneita? Siis että tehtäisiin vaihtarit jollakin kätköllä. Mitään nettirunkkaamista ja fantasiatarinointia en etsi, vaan tosissani kaveria jonka kanssa homma onnistuisi. Asialliset yhteydenotot cumaster ät tutamail piste com

    • Anonyymi

      Kuinka vanha kortsu,jossa mällit kelpaa

      • Anonyymi

        Kyllä se pitää olla tuore. Sperma on luonnontuote joka menee pilalle parissa päivässä. Jos säilytätte esimerkiksi yön yli, niin säilyttäkää jääkaapissa, ei missään roskakorissa tai lattialla odottamassa että aamulla viette sen tms.

        Minäkin tein samaa kortsujen viemistä kun joskus Jallussa joku paikkakuntalainen sanoi ostavansa spermakortsuja. Aluksi oli puhetta niiden lähettämisestä mutta postissa se olisi käynyt aivan liian kalliiksi ja sperma olisi ollut pilalla kun posti olisi niitä vienyt ja saimme sovittua paikan ja tarkat ohjeet mihin viedä. Töiden jälkeen runkkasin jonkun vanhan riihen tai ladon rääsyn vierellä soratien pätkällä samalla kun söin ja sitten kävin viemässä kortsun siihen seinäparrulle vähän syrjään roikkumaan. Ensimmäiset viikot jännitti kun oli ainoastaan kirjeessä sovittu miten tehdään, mutta aina kun seuraavana aamuna tulin takaisin oli kortsu lähtenyt. Olikohan kahden käden sormien verran että oli kortsu vielä aamulla odottamassa mutta iltapäivällä oli jo käyty hakemassa.

        Se oli win win tilanne kun tykkäsin kortsurunkuista kun joka paikka ei ollut sotkussa ja olin ostanut ison, viiden sadan kappaleen paketin kumeksia joita jäi sitten kotona käyttämättä kun silloinen akka oli semmoinen pihtari kuin oli ja siitä sai vielä rahat tilille.

        Yhden ainoan kerran näin että siinä liikkui ihmisiä kun joku, noin viisikymppinen maatalonisännän oloinen mies ja ilmeisesti hänen vaimonsa polkivat pyörällä peräkanaa siitä ohi ja katselivat tarkkaan ja päät heiluen kun söin muka leipää. Jos tunnistatte niin keltainen vanha Opel Kadett oli alla, housut kintuissa ja kortsu päällä ja parissa minuutissa kortsun pää täynnä.

        Toivottavasti sai hakija tai hakijat hyvät runkut niistä spermoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pitää olla tuore. Sperma on luonnontuote joka menee pilalle parissa päivässä. Jos säilytätte esimerkiksi yön yli, niin säilyttäkää jääkaapissa, ei missään roskakorissa tai lattialla odottamassa että aamulla viette sen tms.

        Minäkin tein samaa kortsujen viemistä kun joskus Jallussa joku paikkakuntalainen sanoi ostavansa spermakortsuja. Aluksi oli puhetta niiden lähettämisestä mutta postissa se olisi käynyt aivan liian kalliiksi ja sperma olisi ollut pilalla kun posti olisi niitä vienyt ja saimme sovittua paikan ja tarkat ohjeet mihin viedä. Töiden jälkeen runkkasin jonkun vanhan riihen tai ladon rääsyn vierellä soratien pätkällä samalla kun söin ja sitten kävin viemässä kortsun siihen seinäparrulle vähän syrjään roikkumaan. Ensimmäiset viikot jännitti kun oli ainoastaan kirjeessä sovittu miten tehdään, mutta aina kun seuraavana aamuna tulin takaisin oli kortsu lähtenyt. Olikohan kahden käden sormien verran että oli kortsu vielä aamulla odottamassa mutta iltapäivällä oli jo käyty hakemassa.

        Se oli win win tilanne kun tykkäsin kortsurunkuista kun joka paikka ei ollut sotkussa ja olin ostanut ison, viiden sadan kappaleen paketin kumeksia joita jäi sitten kotona käyttämättä kun silloinen akka oli semmoinen pihtari kuin oli ja siitä sai vielä rahat tilille.

        Yhden ainoan kerran näin että siinä liikkui ihmisiä kun joku, noin viisikymppinen maatalonisännän oloinen mies ja ilmeisesti hänen vaimonsa polkivat pyörällä peräkanaa siitä ohi ja katselivat tarkkaan ja päät heiluen kun söin muka leipää. Jos tunnistatte niin keltainen vanha Opel Kadett oli alla, housut kintuissa ja kortsu päällä ja parissa minuutissa kortsun pää täynnä.

        Toivottavasti sai hakija tai hakijat hyvät runkut niistä spermoista.

        Spermahan muuttuu aika nopeasti kirkkaaksi,haittaako se ja kelpaako jos aamulla on tullut munasta niin vielä iltapäivällä on käyttöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spermahan muuttuu aika nopeasti kirkkaaksi,haittaako se ja kelpaako jos aamulla on tullut munasta niin vielä iltapäivällä on käyttöä

        Kyllä semmoinen muutaman tunnin vanha kelpaa, mutta ei päivän yli koska se on jo pilaantunut, ellei sitä ole säilytetty kylmässä.

        Sperma muuttuu vartissa kirkkaaksi, ja se on sen normaali toimintatapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä semmoinen muutaman tunnin vanha kelpaa, mutta ei päivän yli koska se on jo pilaantunut, ellei sitä ole säilytetty kylmässä.

        Sperma muuttuu vartissa kirkkaaksi, ja se on sen normaali toimintatapa.

        Pilaantunut sperma kirkasta, tuoksukin pistävä jos roikkunut oksalla päiviä. Muutama tunti runkauksesta vielä hyvää tavaraa voi ottaa mukaan ja pakastaa käyttää myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilaantunut sperma kirkasta, tuoksukin pistävä jos roikkunut oksalla päiviä. Muutama tunti runkauksesta vielä hyvää tavaraa voi ottaa mukaan ja pakastaa käyttää myöhemmin.

        Onko Kuopion seudulla paikkaa johon voisi jättää runkatun kortsun,oon ensi kertaa asialla,kiihoittaisi kokeilla jättää ja jos joku tykkäisi löytämästään


    • Anonyymi

      Oletko mistä päin? Itse Hml kupeesta haluisin vaihtaa.. M 45

    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i s­­­eksi­­­teatteri avautu­u Su­­­omeen! Kutsu­­­mme kai­kki­. Il­­mo­ittau­tum­ine­n ry­hmä­­­ämm­­e tä­­­äl­l­ä 👉 http://armtown.com/H/O0z9E3

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1977
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1356
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1105
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      62
      1025
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1006
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      82
      952
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      810
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      734
    Aihe