Iso kontti pääsi putoamaan kuorma-auton kyydistä

Anonyymi-ap

Helsingin Mannerheimintiellä tapahtui maanantaina onnettomuus, jossa työmaakontti putosi liikkuvan kuorma-auton lavalta takana ajaneen henkilöauton konepellin päälle.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009847075.html

Pari metriä lisää tuvaväliä, niin ei olisi tippunut konepellille.

16

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupungin puutarhurilla on hiukan selittelemistä.

Jotenkin Helsingin lakimiehet yrittävät siirtää vastuun autoilijalla, vaikkei kaupunki ole huolehtinut kadun kunnossapidosta. Kuormahan ei ollut mitenkään ylikorkea tai ylileveä.

• Anonyymi

Tämäkin on ilmiselvästi Pyöräliiton aiheuttama. Taas ne saa erivapauksia.

• Anonyymi

Ramirent luiskahti, jalakset tietty alla?🤭

• Anonyymi

Ihanaa kun joku on lukenut Iltapäivälehtiä.
      Kaupunkiliikenteessä ei voi jättää kokoajan isoja välejä kun välillä seistään paikoillaan ja välillä liikutaan hitaasti liikennevirran liikkuessa risteysten välissä jne....

• Anonyymi

Voi ihan hyvin jättää muutaman metrin. Ei tarvitse edessä olevan puskuria koko ajan olla nuuhkimassa. Nopeuden noustessa myös turvavälin tulee kasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ihan hyvin jättää muutaman metrin. Ei tarvitse edessä olevan puskuria koko ajan olla nuuhkimassa. Nopeuden noustessa myös turvavälin tulee kasvaa.

Että kaupungissa jättää muutamat metrit autojen väliin, hyvin se liikenne sitten vetää, dorka. Tuollainen parakki pitää kiinnittää kunnolla ja se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että kaupungissa jättää muutamat metrit autojen väliin, hyvin se liikenne sitten vetää, dorka. Tuollainen parakki pitää kiinnittää kunnolla ja se siitä.

Olihan parakki kii nitetty aivan asiallisesti, mutta kadun varren kaartuva puu pysäytti sen. Siinä ei muutama liina kestä, vaan parakkikin pysähtyy auton jatkaessa eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välit repeävät pidemmiksi ajossa ja lyhenevät pysähtymistilanteissa, kuten esim. liikennevalojen yhteydessä. Normi tilanne. Itse jätän aina normaalia pidemmän välin, jos joudun isomman auton takana ajamaa.

• Anonyymi

Mikä on ajoneuvon sallittu maksimikorkeus kaupunkialueella? Ratikkajohdot ainakin rajoittavat.

Kenen vastuulla on poistaa ajoväyliltä laittomat sallittua korkeutta rajoittavat vaaralliset esteet? Kaupunginjohtajanko?

• Anonyymi

Kuski vastaa rahdistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuski vastaa rahdistaan.

Kaupunki vastaa kulkuväylistä. Liian matalat paikat on lain mukaan merkittävä asianmukaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupunki vastaa kulkuväylistä. Liian matalat paikat on lain mukaan merkittävä asianmukaisesti.

Ei mitkään lait koske Helsinkiä. Näin johtajat ovat päättäneet.

• Anonyymi

Tuonkin puun haara on tutkittu olevan ihan ok 25 vuotta sitten.

Nykyisin joku virolainen yritys tutkii kaduilla olevia laittomia esteitä suoraan Google Mapin katunäkymällä.

• Anonyymi

Kaupunkialueella sama kun kaikkialaa muuallakin 4,5m.

• Anonyymi

Ne evät ole samalla kaistalla. Ja se osui toisen iso autoon ennen kun se kaatui minun autoon.

Am not even on same lane with the big truck. We are on different lane when he was over speeding, his untied container hit a tree by the road side, hit another big truck before felling on my car as am driving to work. Before you talk about giving 2 km gap you should know what happened.

• Anonyymi

Muutama metri lisää turvaväliä on kuitenkin vähän eri asia, kuin tuossa mainittu 2 kilometriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      176
      2862
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      155
      1899
    3. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      124
      1648
    4. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      262
      1499
    5. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      92
      1311
    6. Miten tämä

Päättyy sitä pohdin
      Ikävä
      95
      1250
    7. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo
      29
      1123
    8. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      59
      1119
    9. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      47
      1061
    10. Joko ymmärrät

Ettei ikäväsi kohde ole sinulle oikea
      Ikävä
      85