Mattias valittiin Juudaksen tilalle

Anonyymi-ap

Kun suuri Herran työkalu Juudas oli riistänyt itseltään hengen, tarvittiin uusi apostoli. Opetuslapset eivät osanneet päättää kahdesta vaihtoehdosta ja Jumalan tahto osoitettiin arvalla, joka osoittautui Mattiaan eduksi.

Paavali kohtasi näkyjeesuksen Damaskon tiellä harhoissaan. Juuri sellaisen, mistä Raamattu varoittaa. Paavali lankesi oman mielensä harhoihin ja sekaantui päästään. Kristinusko olisi täysin toisenlainen ilman Paavalin sekavia valeoppeja.

11

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeita opetuslapsia on 12.

      Paavali ei kuulu joukkoon.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18009527Y

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Paavali ei kuulu joukkoon. Paavali julisti toista evankeliumia, kuin mitä alkuperäiset oikeat 12 apostolia ja Jeesus.

      Joos. 4:3

      Käskekää heidän hakea kaksitoista kiveä keskeltä Jordania, siltä kohtaa missä papit seisovat, ja kantaa ne siihen paikkaan missä vietätte ensi yön."

      • Anonyymi

        Ilm. 21:14

        Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.


    • Anonyymi

      Jeesus kutsui seurassaan maan päällä kulkeneita apostoleita ystävikseen, eikä salannut heiltä mitään.

      Toki hän olisi heillle jo eläissään kertonut, että hänen kuolemansa jälkeen heidän sekaansa ilmestyy vielä kuuluisampi apostoli, entinen murhamies Saulus Tarsolainen.

    • Anonyymi

      käärme lipoo taas kielellään ja puhuu omia päänsä harhoja

    • Anonyymi

      Jeesus varoitti oikeita apostoleita ja meitä Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, joita ilmestyy hänen kuolemansa jälkeen ja jotka väittää olevansa Jeesuksen asialla.

      1. Joh. 2:26 "Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät."

    • Anonyymi

      Hellarit muuttavat Jeesuksen selvät sanatkin pelkiksi symbooleiksi ja vertauksiksi hämärtääkseen totuutta, vaikka Jeesus puhui opetuslapsilleen ihan suoraan siinä vaiheessa.

      Joh. 16:29

      Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

      • Anonyymi

        Jeesus ei puhunut mistään erillisestä jälkeenpäin ilmestyvästä pakanoiden apostolista.

        Jeesus lähetti valitsemansa oikeat apostolit pakanoiden apostoleiksi, ei vain Juutalaisten apostoleiksi ja käski heitä KASTAMAAN KAIKKI KANSAT eli kaikki maailman ihmiset omiksi opetuslapsikseen. Ja kastetuille piti opettaa käskyt ja kehotus pitämään ne.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        "KAIKKI KANSAT" PITI KASTAA JEESUKSEN OMAKSI

        Keitä KANSAAN kuului?

        Joel 2:16

        Kootkaa KANSA, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

        Room. 9:8

        Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei puhunut mistään erillisestä jälkeenpäin ilmestyvästä pakanoiden apostolista.

        Jeesus lähetti valitsemansa oikeat apostolit pakanoiden apostoleiksi, ei vain Juutalaisten apostoleiksi ja käski heitä KASTAMAAN KAIKKI KANSAT eli kaikki maailman ihmiset omiksi opetuslapsikseen. Ja kastetuille piti opettaa käskyt ja kehotus pitämään ne.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        "KAIKKI KANSAT" PITI KASTAA JEESUKSEN OMAKSI

        Keitä KANSAAN kuului?

        Joel 2:16

        Kootkaa KANSA, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

        Room. 9:8

        Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

        Mene töihin ja lopeta tuon mantrasi jauhaminen!


    • Anonyymi

      Kirottua valheoppia!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe