Asiakas soitti ja valitti ettei hänen tiliään ole tarpeeksi nopeasti veloitettu

Anonyymi-ap

Ja joutui siitä muka ongelmiin?

Miten ton paskan MyPosin kanssa pitää toimia?

Jos sitä ei tyhjennä tietyssä ajassa, niin voiko tosiaan asiakkaalle tulla ongelmia?

Onko tähän joku ohjeistus kuinka usein MyPos pitää tulouttaa?

7

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiakashan on saanut ilmaista lainaa, kun veloitus venynyt. Asiakas on saanut etua maksuviivästyksen takia, periaatteessa korkoa tulisi maksaa siitä hyvästä asiakkaan kun korot nyt nousseet.

• Anonyymi

Käyttötilien korot ovat nousseet? Missä pankissa?

• Anonyymi

Jaa meinaat, että MyPos veloittaa sun asiakkaan tiliä vasta kun siirrät rahat omalle tilillesi?

• Anonyymi

Paljonko laskutit puhelusta? 25€ on minimisumma lyhyestä puhelusta.

• Anonyymi

Eikä kannata unohtaa sunnuntaikorvauksia, eikä sitä, että taksiautoilijat on välitysyhtiön renkejä.

• Anonyymi

Pankin asiakkaalle on mukavampi jos veloitus tapahtuu mahdollisimman nopeasti mahdollisen katevarauksen jälkeen. Jos toimittaa maksuaineiston kovin hitaasti pankkiin, voi käydä jopa niin, että katevaraus ehtii välillä purkautua. Siitä ei ole taksille haittaa, mutta asiakas voi hämmentyä, kun katevarauksen purkautumisen jälkeen tuleekin yhtäkkiä jokin veloitus. Esim. Osuuspankki ei näytä korttimaksuissa selväkielisesti asiakkaan maksuhetken päivämäärää eli katevarauksen päivämäärää vaan päivämäärän jolloin veloitus tapahtui myöhemmin oikeasti pankissa. Toisaalta S-Pankki näyttää tilitapahtumaluettelossa (eri asia kuin tiliote) aina asiakkaan maksuhetken päivämäärän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe