Olin tänään Vuosaaren LIDl,issä

Anonyymi-ap

Sisään tuli valtavan äänekäs 7 "hengen" matujoukko, ehkä 18-22 vuotiaita puolimustia työvoimapulasta pelastajia. Ohimot kaljuiksi ajettuina ja hattara päälaella he tyrkkivät ihmisiä kuin ei mitään olisi. Pitivät sellaista metakkaa, että koko myymälä raikui. Koetin olla piilossa hyllyjen takana mutta samalla tunsin sisälläni suunnatonta onnea siitä, että emme jääneet Impivaaralaiseksi syrjäkyläksi.

51

919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No Vuosaaressahan noita näkee. Perus arkea.

• Anonyymi

Roskikseen tuollaiset häiriköt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännää kun poliisi ei hajoita kadulla näitä laumoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tilaa.. Siellä ovat jo suomalaiset eläkeläiset.

• Anonyymi

Onko ne kuuroja vai muuten h---ja aina mölisevät yötä päivää.

• Anonyymi

Ne ei osaa puhua mitään alle 100 dB. Työsuojelunormiston mukaa se vaatisi kuulosuojainten käyttöä.

• Anonyymi

Outoa että vielä joku valkoihoinen asuu Vuosaaressa, aloittaja mikä sinun ihonväri on?

• Anonyymi

Minä muuten asuin päälle 30 vuotta sitten onnellisena Vuosaaressa. Kunnes somalit tulivat. Niitä alkoi yhtäkkiä kertyä mm. pihamaallemme joutilaina pällistelemään kohti asukkaiden ikkunoita. Ilmeisesti ikkunat ja parvekkeet olivat niille aivan uusi, eksoottinen kokemus: seinä, jonka läpi saattoi nähdä! Ilmassa leijuva, kukitettu, avoin pyykki- / kahvihuone!

Kun tuo pieni lauma idioottimaisesti suutaan ammollaan, siinä purkkaa jauhaen, niin että räkälangat vain kurkussa heiluivat, silmänvalkuaiset päässä ympäri muljahdellen, alkoivat jo oksettaa, vaikuttaa enemmänkin häiriöltä sekä vieraseläimistöltä rauhallisen valkoväestön sisäpihoilla (vuosaarelaisten koiratkin käyttäytyivät paremmin), päätin pakata omat matkalaukkuni ja muuttaa sivistyneempään kaupunginosaan, jossa tuohon eläimistöön ainakin vielä tuolloin harvemmin törmäsi. Olen hyvä ennustamaan, eli laskemaan 1+2.

Naapurikerrostalossamme on kuitenkin jo useita vuosia asunut joku arabiperhe, joiden perheriidat joskus kaikuvat yli muutoin hiljaisen koivikkomme. Välillä pihallaan huutaa muija, välillä äijä ite. Toisinaan on heillä juhlansa: 20 arabiautoa tungettu kasaan, tukkimaan taloyhtiönsä kaikki pelastustiet ja näiden sitten torvia kuorossa töötäten. Ympärileikataanko siellä jotain lapsiparkaa, kaikkien enojen ja setien yhteen ääneen mylvien ikkunoiden ulkopuolella? Vai mikä on juhlan nimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä muuten asuin päälle 30 vuotta sitten onnellisena Vuosaaressa. Kunnes somalit tulivat. Niitä alkoi yhtäkkiä kertyä mm. pihamaallemme joutilaina pällistelemään kohti asukkaiden ikkunoita. Ilmeisesti ikkunat ja parvekkeet olivat niille aivan uusi, eksoottinen kokemus: seinä, jonka läpi saattoi nähdä! Ilmassa leijuva, kukitettu, avoin pyykki- / kahvihuone!

Kun tuo pieni lauma idioottimaisesti suutaan ammollaan, siinä purkkaa jauhaen, niin että räkälangat vain kurkussa heiluivat, silmänvalkuaiset päässä ympäri muljahdellen, alkoivat jo oksettaa, vaikuttaa enemmänkin häiriöltä sekä vieraseläimistöltä rauhallisen valkoväestön sisäpihoilla (vuosaarelaisten koiratkin käyttäytyivät paremmin), päätin pakata omat matkalaukkuni ja muuttaa sivistyneempään kaupunginosaan, jossa tuohon eläimistöön ainakin vielä tuolloin harvemmin törmäsi. Olen hyvä ennustamaan, eli laskemaan 1 2.

Naapurikerrostalossamme on kuitenkin jo useita vuosia asunut joku arabiperhe, joiden perheriidat joskus kaikuvat yli muutoin hiljaisen koivikkomme. Välillä pihallaan huutaa muija, välillä äijä ite. Toisinaan on heillä juhlansa: 20 arabiautoa tungettu kasaan, tukkimaan taloyhtiönsä kaikki pelastustiet ja näiden sitten torvia kuorossa töötäten. Ympärileikataanko siellä jotain lapsiparkaa, kaikkien enojen ja setien yhteen ääneen mylvien ikkunoiden ulkopuolella? Vai mikä on juhlan nimi?

oksennan

• Anonyymi

Eva Biubau ainakin tykkää niistä kovasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se kyllä näkyy ja kuuluu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tuo pieni lauma idioottimaisesti suutaan ammollaan, siinä purkkaa jauhaen, niin että räkälangat vain kurkussa heiluivat, silmänvalkuaiset päässä ympäri muljahdellen, alkoivat jo oksettaa, vaikuttaa enemmänkin häiriöltä sekä vieraseläimistöltä rauhallisen valkoväestön sisäpihoilla (vuosaarelaisten koiratkin käyttäytyivät paremmin), päätin pakata omat matkalaukkuni ja muuttaa sivistyneempään kaupunginosaan, jossa tuohon eläimistöön ainakin vielä tuolloin harvemmin törmäsi. Olen hyvä ennustamaan, eli laskemaan 1 2.

Tuollaista se on kun näkee wc-pytyn ekaa kertaa elämässä....t.Somali mahmoud 27v.

• Anonyymi

Ne valkoihoiset ovat venäläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on muslimeista. He toimivat islamin oppien mukaisesti. He, muslimit, ovat muiden yläpuolella.

Ovat siis teitä ylempänä. Niin lukee heidän teksteissään. Heillä on myös oikeus alistaa ja häpäistä eri tavoin niitä, jotka eivät ole muslimeita.

Tässä (kevyesti) hieman aiheesta:

https://www.quora.com/Why-do-Muslims-think-that-Islam-is-superior-to-other-religions-Isn’t-this-thought-communal

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asunee muualla.

• Anonyymi

Olemme pelastuneet Junttilan ”pauloista”. Viherpunavasemmisto kunniaan …

• Anonyymi

Stockmannin herkusta tulee eväät ostettua, Ihan rauhassa siellä saa tehdä ostoksia.

• Anonyymi

Eivät käy sittarissakaan! Lidlissä en osta ihonhoitotutteita, kun ne availevat purkkeja ja rasvaavat itsensä. Sitten purkki kiinni ja hyllylle takaisin. Käsidesiaikaan ne käytti hyllyjen käsidesejä.

Niitten ongelma on vapaa kasvatus. Evät sano lapsillensa mitään, vaikka pomppivat hedelmien (oli appelsiineja) päällä kaupassa. Mä pesen kaikki tuotteet kun tulen kotiin, kun niitä on räkäkäsin näpelöity ilman ostoaikeita. kerran näin, kun pikkuinen istui ostoskärryssä ja nuoli kaikki kassan vieressä hyllyllä olevat purkkapussit. En osta niitäkään lidlistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät käy sittarissakaan! Lidlissä en osta ihonhoitotutteita, kun ne availevat purkkeja ja rasvaavat itsensä. Sitten purkki kiinni ja hyllylle takaisin. Käsidesiaikaan ne käytti hyllyjen käsidesejä.

Niitten ongelma on vapaa kasvatus. Evät sano lapsillensa mitään, vaikka pomppivat hedelmien (oli appelsiineja) päällä kaupassa. Mä pesen kaikki tuotteet kun tulen kotiin, kun niitä on räkäkäsin näpelöity ilman ostoaikeita. kerran näin, kun pikkuinen istui ostoskärryssä ja nuoli kaikki kassan vieressä hyllyllä olevat purkkapussit. En osta niitäkään lidlistä.

Matut ottavat paistopisteen tuotteita pussiin ja syövät ne myymälässä. Cociksen kanssa tietysti ja roskat hyllyyn. Olen nähnyt monta kertaa. Hyllyistä löytyy tyhjiä laatikoita kun sisältö sullotaan taskuihin. Linkkarit kelpaa hyvin.

• Anonyymi

Ihanaa, että monikulttuurisuus lisääntyy Suomessakin.

• Anonyymi

Jep,joko avotulen teko olkkarin lattialle on sallittu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep,joko avotulen teko olkkarin lattialle on sallittu ?

Avotuli kuuluu tehdä sähköuuniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avotuli kuuluu tehdä sähköuuniin.

Märät pyykit kuivataan kiukaalla.

• Anonyymi

Noi kaksi viimeistä sanaa,
      ne ennenkaikkea.

”Impivaaralaiseksi syrjäkyläksi”

Mikä onni, on sentään perseileviä mamurenttuja.

• Anonyymi

Onkohan sama kun olin Lidlissä niin täytyi ihmetellä sitä mekkalaa🙄. Miksi pitää huutaa ja lapset riehuu! Kaikki vaan pyöritteli päitään ei voi sanoo jos huomauttais olisit rasisti🤔.

• Anonyymi

Rasisti sana on muotia nykyään, sitä viljellään tiuhaan.

• Anonyymi

eikö ihmiset saisi enää kaupassakaan käydä?

• Anonyymi

Kyllä saa käydä. Mutta paikalliselta Matu-klaanin päälliköltä on oltava kulkulupa ja lisäksi kk-maksullinen suojelusopimus kunnossa.

Silloin voit käydä kaupassasi. Se suojelusopimus takaa, että jos sua pikkasen kaljalasteinesi tuupitaankin ehkä kaupan pihalla, niin ei viedä nirriä kuitenkaan kokonaan pois.

• Anonyymi

Vuosaaren kaunis, merellinen kaupunginosa on luovutettu matujen haltuun.
      On vain muisto vaan stadilaisten mielessä.

• Anonyymi

Minä taas käy töissä ja elän selvinpäin.

• Anonyymi

siis käyn n-kirjain uhotui. Onko joku tavannut töissä olevan persun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingin vois sahata irti ja työntää merelle kaikkineen.

Mitä se kiljusakki siellä tekee, takasin joka iikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viherpunavassri se parkuu tukileikkauksista, kun on elänyt aina fattan tuilla, päivääkään ei ole käynyt työssä.

• Anonyymi

Sikakyösti päässä voisi tuprutella hermokaasua suihkepullosta tuolla aina kävellessään.

• Anonyymi

Samanlaisia kuin mustalaiset.

• Anonyymi

Vuosaaresta kannattaa pysyä kaukana Somalilandian vuoksi. Hirveä mesta.

• Anonyymi

Jos voisin, ottaisin matujoukkoa kädestä kiinni
      ja saattelisin ne
      reikäseen laivaan ja
      laiva ulapalle.

• Anonyymi

Matuja on täällä jo niin paljon, ettei niisä pääse karkuun vaikka minne korpeen muuttaisit.

• Anonyymi

Älä valehtele natsi!

• Anonyymi

Uussuomalaiset ottavat valtaa

• Anonyymi

Mokka väkeä pukkaa koneinsinöörit

• Anonyymi

Ei ne metsiin tule. Kautta historian metsä on tuonut uhanalaiselle suomalaiselle turvan. Vaikuttaa, että se aika on taas tullut

• Anonyymi

Impivaarassa oli viihtyisää.

Miksi se pitää muuttaa Mogadishuksi?

• Anonyymi

Se on muutettu jo!

• Anonyymi

Taikaseinästä ihmeellinen luukku rahaa tulee

• Anonyymi

Värikartta muuttuu

• Anonyymi

Kelagold kaiken hoitaa

• Anonyymi

Ovat muslimeita ja toimivat islamin oppien mukaisesti.

• Anonyymi

LIDL:iin saavat asiakkaat tuoda eläimiä. Satakiloisiakin. Se on varsin joviaali kauppa.

S ja K-ketjun myymälöissä tullaan äkkiä huomauttamaan vaikka olisi ihan pikkuriikkinen kissi sylissä.

Siksi suosin LIDL:iä.

• Anonyymi

Niiden olemus antaa vastauksen siihen kysymykseen, että miksi niiden omissa maissaan on aina ja kaikki päin persettä. Vika on geeneissä.

• Anonyymi

Satukirjailija vauhdissa tässä ketjussa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90