Unelmanainen

Anonyymi-ap

Tässä oli jo aloitus unelmamiehestä, joten ihan hyvä tehdä aloitus unelmanaisestakin.

Jos sinulla olisi valtaa, taito ja mahdollisuus rakentaa itsellesi unelmanainen, mielikuvitus vaan rajana, minkälainen siitä tulisi?

63

892

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pullava Justiina :)

      • Anonyymi

        Täältä tullaan!!!!!!!


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18010785R

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Unelmanaiset ovat yksisarvisia. Ei sellaisia ole olemassa.

      🦄

      • Anonyymi

        Aivan samoin kuin unelmamiehetkin.
        Ne ovat kulta-aarteita sateenkaaren päässä.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samoin kuin unelmamiehetkin.
        Ne ovat kulta-aarteita sateenkaaren päässä.

        -keinovaginamies-

        Aina on huijattu sillä sateenkaarella. Ei ole ukkoa eikä koko kaarta!


    • Anonyymi

      oikeasti meinaa kuolla nsauruun mitä tuollsinen ohjelmasw voi muodostasa nimistä.

      Sarviman

    • Anonyymi

      50-luvun klassinen kaunotar, pirteä ja naisellisuuttaan arvostava hymyileväinen tapaus voisi olla aika optimi.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ihanaa


      • Luulen se jää haaveeksi, jos et puhdista suutasi ja käytöstä .


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Luulen se jää haaveeksi, jos et puhdista suutasi ja käytöstä .

        Aika turha on käytöstä arvioida semmoisten jotka ei todella tiedä ja tunne ja jos jää haaveeksi sitten jää, ei minun maailma siihen kaadu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika turha on käytöstä arvioida semmoisten jotka ei todella tiedä ja tunne ja jos jää haaveeksi sitten jää, ei minun maailma siihen kaadu.

        -harmiseikirj-

        Minähän näin miten marttakerholaisia kohtelit se oli julmaa käytöstä, eihän ne tee kuin työtään varmasti paikallinen kunta ostanut vankien tueksi että yhteiskuntaa paremmi pääsee siiville. Toisen asia oli päätön kiroilu sessio palstalla. Kunnioitusta se nainenkin tarvitsee eikä joka kohtaa syyttelyitä ”värinöistä” esim vangille.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minähän näin miten marttakerholaisia kohtelit se oli julmaa käytöstä, eihän ne tee kuin työtään varmasti paikallinen kunta ostanut vankien tueksi että yhteiskuntaa paremmi pääsee siiville. Toisen asia oli päätön kiroilu sessio palstalla. Kunnioitusta se nainenkin tarvitsee eikä joka kohtaa syyttelyitä ”värinöistä” esim vangille.

        Martat voisi auttaa ihan normaalejakin ihmisiä. Multa ei heru sääliä murhamiehille eikä niiden kätyreille, olkoot vaikka miten marttoja.

        -harmisrikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika turha on käytöstä arvioida semmoisten jotka ei todella tiedä ja tunne ja jos jää haaveeksi sitten jää, ei minun maailma siihen kaadu.

        -harmiseikirj-

        ” ei todella tiedä ja tunne”
        Toistan.

        Minähän näin miten marttakerholaisia kohtelit se oli julmaa käytöstä, eihän ne tee kuin työtään varmasti paikallinen kunta ostanut vankien tueksi että yhteiskuntaa paremmi pääsee siiville. Toisen asia oli päätön kiroilu sessio palstalla. Kunnioitusta se nainenkin tarvitsee eikä joka kohtaa syyttelyitä ”värinöistä” esim vangille. Tai mitenkään ole esimerkillistä keksiä kirosanoja.

        En tajua jos saa kyseisen unelmien naisen sanotko sille syytöksiä koko ajan värinöistä muille miehille? Sanot vielä saavasi sellaisen ansaitsevan.

        Tätähän se on koko palstan sitten ajan ja jos väität ettet ollut sinä sitten kannattaa varmistaa että hommaa takaisin nikkinsä tai valjastaa uuden. Mutta voin lyödä vetoa jos l
        Näiden yhteenvedon mukaan mitä olen kuullut palstalla jotka oikeasti auttaa yhteiskuntaa ihmisiä aloille alat luomaan siitä ” kevytkenkäistä, huoran” leimaa kuinka monta ”50-luvun klassinen kaunotar, pirteä ja naisellisuuttaan arvostava hymyileväinen tapausta” Voit saavuttaa

        Sinun köytös meni niin likaisen puolelle miksi suutahduin ”jos koet oikeasti haluavasi sitten marttikerho. ”

        En minä en tunne oli huvittava ilmaisu tarvitseeko minun tuntea jos olemme palstailleet vuosia ystävinä? Enkö silloin tiedä jotain sinusta jotain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika turha on käytöstä arvioida semmoisten jotka ei todella tiedä ja tunne ja jos jää haaveeksi sitten jää, ei minun maailma siihen kaadu.

        -harmiseikirj-

        Minä varmaan tiedän tunnen sinut parhaiten täällä eikä johdu siitä tietäisin asuinkuntasi, asuntosi, muutakaan vaan luontosi. Minä en ole arvioinut sinua tekojesi elämäsi perusteella koska en tiedä mitään. Mutta tuo keskustelu oli aliarvoisen huonoa kohtelua voit syyttää kuntaasi voithan pyrkiä paikallisten asioihin hoitotehtäviin, että yksinäisille miehille on tarjolla marttakerhoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Martat voisi auttaa ihan normaalejakin ihmisiä. Multa ei heru sääliä murhamiehille eikä niiden kätyreille, olkoot vaikka miten marttoja.

        -harmisrikirj-

        Minä ajattelen asian näin jos olisin haketunut martaksi en voisi jättää työtehtäviä ja tuskin nyt pahimmat olisi tuollakaan ja murhamiehetkin olen siinä samaa mieltä vieläkin että vankilat pitää ulkoistaa koska ne maksaa malttaita eikä ne muuten saa pitkiä tuomioita varsinkin rankimmat tapaukset. Köyhimäisessä maassa rankimmat tapaukset saisi varmasti myös kohtelua oikeanlaista. Japani olisi oli kiva paikka.😅 siellä ne joutuu miestiskelee.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minä ajattelen asian näin jos olisin haketunut martaksi en voisi jättää työtehtäviä ja tuskin nyt pahimmat olisi tuollakaan ja murhamiehetkin olen siinä samaa mieltä vieläkin että vankilat pitää ulkoistaa koska ne maksaa malttaita eikä ne muuten saa pitkiä tuomioita varsinkin rankimmat tapaukset. Köyhimäisessä maassa rankimmat tapaukset saisi varmasti myös kohtelua oikeanlaista. Japani olisi oli kiva paikka.😅 siellä ne joutuu miestiskelee.

        Eiköhän ne ihan vapaaehtoisina käy siellä ihailemiaan jännämurhamiehiä tapaamassa ja vaikka olisi työtehtäväkin aina voisi kieltäytyä turvallisuuteen vedoten, mikään työnantaja ei voisi pakottaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne ihan vapaaehtoisina käy siellä ihailemiaan jännämurhamiehiä tapaamassa ja vaikka olisi työtehtäväkin aina voisi kieltäytyä turvallisuuteen vedoten, mikään työnantaja ei voisi pakottaa.

        -harmiseikirj-

        Sinä olet aina mietit pahimman kautta mutta sitten jos mietitään esim koronaa miksi et sitten samoin suojien kanssa. Kyllähän WHO on jo sanonut 2021/6 että maskit rokotteiden lisäksi ja muut suojat. Kyllä meidän murha miehinä on ex sanna marin hallitus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne ihan vapaaehtoisina käy siellä ihailemiaan jännämurhamiehiä tapaamassa ja vaikka olisi työtehtäväkin aina voisi kieltäytyä turvallisuuteen vedoten, mikään työnantaja ei voisi pakottaa.

        -harmiseikirj-

        Sanna marin manipuloi suojien olevan ikävä ja poisti ne. Thl myöntää ylikuolleet olevan myös korona kuolleita.


        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-korona-oli-paaasiallinen-syy-ylikuolleisuuteen-mutta-kuolemien-estaminen-olisi-ollut-hyvin-vaikeaa-olemme-parhaamme-tehneet/8619940


    • Anonyymi

      Xe.Sheena.

      Tuollsainen psallojuttu kummittaa mielessä, vsikks no vaikka voi ollla käyytössä jotsain vsikks AMD:n tekemiä grsafiikksjuyttujs jooytyts iydse ei tsrvettsa.

    • Muumimamma ja ripaus pikkumyytä.

    • Olen pahoillani, mutta pelkään, ettei kaikille halukkaille löydy niitä isorintaisia tiimalasivartalollisia kappaleita, joten kannattaa pohtia myös sitä seuraavaksi mieluisinta vaihtoehtoa. 😉

      • Anonyymi

        Pienempirintainen tiimalasivartalo sitten kiitos, jos nekin on päässeet loppumaan pyydän ilmoittamaan kun tulee uutta erää varastoon.

        -harmiseikirj-


      • Entäs jos muutenkin haluaa mieluummin niitä toisia vaihtoehtoja.😉😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pienempirintainen tiimalasivartalo sitten kiitos, jos nekin on päässeet loppumaan pyydän ilmoittamaan kun tulee uutta erää varastoon.

        -harmiseikirj-

        Valitettavasti myös takaisinsoittopalvelumme on päässyt ruuhkautumaan, joten yritäthän myöhemmin uudelleen 👍


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Entäs jos muutenkin haluaa mieluummin niitä toisia vaihtoehtoja.😉😊.

        Aloituksessahan juurikin pyydettiin hieman täsmentämään 😉
        Aina te miehet muuten haluatte jotakin muuta ja vielä monikossa. 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Aloituksessahan juurikin pyydettiin hieman täsmentämään 😉
        Aina te miehet muuten haluatte jotakin muuta ja vielä monikossa. 😄

        Viisas mies haluaa kerralla kaksi, jos toinen menee epäkuntoon toinen paikkaa.

        -harmisrikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisas mies haluaa kerralla kaksi, jos toinen menee epäkuntoon toinen paikkaa.

        -harmisrikirj-

        Ei kai sitä nyt kalliita kapistuksia jouten pidetä ihan vaan varaosina? Kyllä kai molemmille puuhaa löytyisi samaan aikaankin, kun oikein tarkasti pohdit. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Aloituksessahan juurikin pyydettiin hieman täsmentämään 😉
        Aina te miehet muuten haluatte jotakin muuta ja vielä monikossa. 😄

        No mä en kyllä ite kaipais kuin sen yhden ja se kun olis niin ei tarvis muita sitten kaipailla.😊. Ja se monikko juttu saattaisi ehkä satunnaisesti joskus ihan vaan hetkellisesti olla hauskaa ja mielenkiintoista.😉😁.

        Niin ja hyvää huomenta ja mukavaa ja iloista päivää.🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No mä en kyllä ite kaipais kuin sen yhden ja se kun olis niin ei tarvis muita sitten kaipailla.😊. Ja se monikko juttu saattaisi ehkä satunnaisesti joskus ihan vaan hetkellisesti olla hauskaa ja mielenkiintoista.😉😁.

        Niin ja hyvää huomenta ja mukavaa ja iloista päivää.🤗.

        Huomenta Mikkojuhan 🤗
        Ja anteeksi, en vain malttanut olla viisastelematta 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Huomenta Mikkojuhan 🤗
        Ja anteeksi, en vain malttanut olla viisastelematta 😁

        Ihan hauska juttuhan se oli.😁. Ei oo mitään syytä pyytää anteeksi.😊.


    • Unelma nainen on psyykeltään tasapainoinen, hyväntuulinen mielummin kun ränkkäperse, sinut ittensä kanssa ja hyväsydäminen muttei mikään maailmanparanta utopisti, jalat maassa sydämessä rakkautta. Tulee toimeen ittekseen ja yhdessä.

      Mutta kevennyksenä, ei se viehättävyyskään kiellettyä ole fyysisestikkään.

      https://youtu.be/pJjQ9GmbFEw?si=rdnblxDlGsiPeL38

    • Tiedän ihan tismalleen, eikä tarvitse lähteä edes rakentamaan sellaista, löytyy valmiina

      • ...ei palstalta 🙂


      • Anonyymi

        Ilmeisen saavuttamaton eli yhtä todellinen kuin mielikuvitusolento.


      • E-Lukka kirjoitti:

        ...ei palstalta 🙂

        Se on mahtava. Miksi jo et pyöri ja hyörimässä hänen ympärillään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisen saavuttamaton eli yhtä todellinen kuin mielikuvitusolento.

        😁, ei kai saavuttamattomuus todellisesta ihmisestä mielikuvitusolentoa tee


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        😁, ei kai saavuttamattomuus todellisesta ihmisestä mielikuvitusolentoa tee

        Yhtä kuin mielikuvitusolento sinun todellisuudessasi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se on mahtava. Miksi jo et pyöri ja hyörimässä hänen ympärillään.

        Jospa olen tarpeeksi viisas pitämään riittävästi etäisyyttä, tai tyhmä...noh jompikumpi 😁.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä kuin mielikuvitusolento sinun todellisuudessasi.

        Kerropa nyt sitten mikä tässä minun todellisuudessani häiritsee sinun todellisuuttasi, oi ulottuvuuksien asiantuntija 🙄, pitäisikö minun oikeasti kuolata jonkun digimallineen perään jossain internetin syövereissä? Tai rakennella jotain mainostamaasi mielikuvitusolentoa tuulesta temmatuilla spekseillä 😂.


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Kerropa nyt sitten mikä tässä minun todellisuudessani häiritsee sinun todellisuuttasi, oi ulottuvuuksien asiantuntija 🙄, pitäisikö minun oikeasti kuolata jonkun digimallineen perään jossain internetin syövereissä? Tai rakennella jotain mainostamaasi mielikuvitusolentoa tuulesta temmatuilla spekseillä 😂.

        Aloituksessa pyydettiin kuvailemaan unelmanainen ja sinun unelmiesi nainen on siis sellainen joka on olemassa, mutta jota et saa lähellesi. Asia selvä.


    • No kerran mä varmaan treffasin unelmanaisen.

      Hän kun tuli tilaan, hän täytti sen ja koko muu maailma sulkeutui mitättömäksi ympärillä. Hän hymyili ja käveli iloisena pöytääni, sekä tervehti, sekä esittäytyi niin rennosti.
      Hänestä huokui sellainen tyyneys, kuitenkin kiinnostus minua kohtaan ja rauha.

      Jotenkin silloin en ollut tuollaiseen tapaamiseen valmis....oma olo tuntui vähän pikkupojalle ja katselin varmaan pitkin seiniä, mutta se oli silloin sellaista... mutta aivan huikea ihminen ja upea nainen. Kerrassaan.

      Nyt voisin kuvitella jo olevani rauhallisempi itsekin ja läsnäolevampi. Mutta sellaisen naisen kanssa haluaisin vielä revanssin. Jotenkin luulen, että olisi aika vapauttava keskustella sellaisen kanssa, joka ei ole varautunut ja on kiinnostunut, läsnä ja avoin.

    • Anonyymi

      Alistuu, tottelee, palvelee. Miestä lyhyempi, normaalipainoinen tai chubby. Ikää 19-34v. Totetuttaa villeimmätkin seksuaaliset fantasiani kyseenalaistamatta. Ei miespuolisia kavereita. Taustaltaan aasialainen, latino tai valkoihoinen.

    • Anonyymi

      Ihannenaiseni ei ole mikään ihannenainen vaan joku jossa on samanlainen yhdistelmä perseestäolevaa dysfunktionalisuutta ja kuitenkin jollain tapaa järjissään olemista. Olis kiva jos ongelmat ja hyvät puolet olis jotain muuta kuin mitä itsellä on, tämä oma juttu on jo nähty.

      Fyysisesti enimmäkseen terve ja kohtuudessa.

      Semmoset naiset joilla on kaikki hyvin ei vaan toimi.

      • "yhdistelmä perseestäolevaa dysfunktionalisuutta" , 😂👍


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        "yhdistelmä perseestäolevaa dysfunktionalisuutta" , 😂👍

        Niin. En toivo kenenkään olevan vaikeassa asemassa tai millään tavalla rikki, ihmiset ehkä olisivat ansainneet parempaa noin yleisesti. Mutta kun itse kuulun kategoriaan joka määritetään ICD:n kautta niin ihmiset jotka ovat kaikin puolin kunnossa eivät vaan ole samassa maastossa kanssani, en usko että he näkevät asioita samanlailla ja omaavat valmiuksia kohtaamiseen kun jotain joka vaan ei toimi tulee vastaan.

        Koska itselläni on tälläistä taustaa ja näitä ominaisuuksia jotka eivät toimi edukseni - ja kuitenkin elän niistä huolimatta parasta mahdollista elämääni - niin minullapa on valmiuksia handlata naista jolla on omat ongelmansa, se on minun normaalini, jotain mihin minulla on kykyä samaistua.

        Eli joo. Perseestäolevaa dysfunktionalisuutta. Se on ristiriidassa "ihanne-mitään" kanssa enkä näe itseäni missään olosuhteissa ihannemiehenä, joten joko haikailen terapiasuhdetta ammattilaisen kanssa tai sitten haluan vaan kohdata jollain tavalla samassa asemassa olevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. En toivo kenenkään olevan vaikeassa asemassa tai millään tavalla rikki, ihmiset ehkä olisivat ansainneet parempaa noin yleisesti. Mutta kun itse kuulun kategoriaan joka määritetään ICD:n kautta niin ihmiset jotka ovat kaikin puolin kunnossa eivät vaan ole samassa maastossa kanssani, en usko että he näkevät asioita samanlailla ja omaavat valmiuksia kohtaamiseen kun jotain joka vaan ei toimi tulee vastaan.

        Koska itselläni on tälläistä taustaa ja näitä ominaisuuksia jotka eivät toimi edukseni - ja kuitenkin elän niistä huolimatta parasta mahdollista elämääni - niin minullapa on valmiuksia handlata naista jolla on omat ongelmansa, se on minun normaalini, jotain mihin minulla on kykyä samaistua.

        Eli joo. Perseestäolevaa dysfunktionalisuutta. Se on ristiriidassa "ihanne-mitään" kanssa enkä näe itseäni missään olosuhteissa ihannemiehenä, joten joko haikailen terapiasuhdetta ammattilaisen kanssa tai sitten haluan vaan kohdata jollain tavalla samassa asemassa olevan.

        Aha, perustuu siis todelliseen terveystilaan, en arvannut sitä. Vetosi vain huumorintajuun pelkkänä ilmaisuna, etenkin kun löytyi otsikon "Unelmanainen" alta. Ei ollut tarkoitus mitenkään halventaa. Tuo vain muistutti omaa ulosantia pitkälti silloin kun laitan kaikki ponit laukkaamaan ja ne ponit eivät aina tottele ohjastajaa 🙂.


    • Ooh oliko täällä sellainenkin aloitus.🥰

    • Olivia Dunne ulkoisesti, ja tietenkin siihen vielä mukava kiva ja kiltti luonne.

      • Ja turha tulla sanomaan nyt, etten tuollaista saa. No en tietenkään edes kuvittele saavani. Kyse oli unelmasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja turha tulla sanomaan nyt, etten tuollaista saa. No en tietenkään edes kuvittele saavani. Kyse oli unelmasta.

        Eikö netta ollutkaan sun unelmien nainen. Oli sentään samassa työpaikassa ennen suden potkuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö netta ollutkaan sun unelmien nainen. Oli sentään samassa työpaikassa ennen suden potkuja.

        Onhan tuossa jotain samaa näköä, jos yhtään lohduttaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan tuossa jotain samaa näköä, jos yhtään lohduttaa...

        eli suurempi mahdollisuus olis ollut saada Netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli suurempi mahdollisuus olis ollut saada Netta.

        Tuskinpa vaan...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuori Kate Winslet.

      Ei yhtään tatuointia.

      Sopivasti pyöreä.

      Vähän ajettu.

      Siihen päälle vielä alistuvainen hissukka luonne.


      :D

      - KonnaKettu

    • Anonyymi

      Jokainen ex on ollut tavallaan sen hetken unelmanainen.
      Unelmien toteutuessa ei elä enää illuusiossa:)

      AV

    • Anonyymi

      En uskaltaisi lähteä sellaiseen projektiin, vaikka kaikki valta ja mahdollisuudet siihen olisi. Se on aika riskaabelia touhua, koska kaikissa sellaisissa unelmissa on jonkinlainen twisti, mikä jää huomaamatta. Se pienellä präntätty. Enkä minä muutenkaan ole niin viisas ja älykäs, jotta tietäisin minkälainen toisen pitäisi olla. Kyllä jokaisen pitäisi tietää se itse paremmin kuin kukaan muu. Jos ei tiedä, pitää jatkaa etsimistä...

      Omakohtainen kokemus on opettanut sen, että toteutuneet unelmat naisesta eivät kuitenkaan ole lopulta vastanneet toiveita. Olen saanut kaiken, mistä olen unelmoinut ulkonäköä myöten, mutten ollut valmis siihen mitä kaikkea muuta sen mukana on tullut. Ja vituiksihan ne on mennyt. Kaikki ne haaveet lopulta kaatui omaan mahdottomuuteensa. Ja hyvä niin. Sen jälkeen tuli tilaa jollekin muulle. Jollekin, mikä ei ollut mitään mitään mitä olin kuvitellut. Mutta oli kuitenkin kaikkea ja enemmänkin. Eli kun en ole olettanut ja odottanut mitään, olen saanut enemmän kuin mitä olisin ikinä osannut unelmoida ja haaveilla.

      Tämän takia aina ihmetyttää ja hämmästyttää aina tätä pientä kulkijaa ihmiset, jotka tietävät tarkkaan ihannekumppanin ominaisuudet ja minkälainen on hyvä suhde. Minä en tiedä vieläkään. Tiedän kyllä minkälainen on huono suhde. Se on täynnä odotuksia ja oletuksia. Jos niistä ei kykene luopumaan, tekee hyvästäkin suhteesta hyvin nopeasti huonon. Tai sitten se muuttuu vaan teatteriksi, missä ei lopulta ole mitään todellista. Ei edes sellaisessa suhteessa olevat ihmisetkään ole enää todellisia. Näyttelijöitä vaan ja suurin osa aika huonojakin vielä. Mutta sielua, sydäntä ja ymmärrystä sellaisissa ei ole. Ja ne on hyvän suhteen perusta. Sellainen perusta on hyvä olla. Jos ei ole, sellainen pitää rakentaa. Sen jälkeen se muukin rakentuu hyväksi, kauniiksi ja vahvaksi. Kaikki muu on ajanhukkaa, jos tätä ajan kanssa joskus oivalla.

      -ap-

    • Anonyymi

      Jos ihannenainen on fantasiat toteuttava nainen, niin haaveeksi jää....

      • Anonyymi

        Siis unelmanainen


    • Anonyymi

      Vallasta huolimatta jättäisin rakentamatta. Siinä (ei siis hänessä) ei olisi enää elämän tuntua, ei makua, ei arjen yllätyksellisyyttä, ei mielipiteitä, ei päähänpistoja. "täydellinen" nainen tuntuisi ostamisen jälkeen pari sekuntia ja jäisi sitten istumaan nojatuoliin. Huomioisin ohikävellessä.

    • Anonyymi

      Hän jätti palstan 😭

      T. Topi

    • Anonyymi

      Eihän mies - vain yhtä - naista kaipaa.
      Vaihtotaloutta. Vaihtelua.
      Siinä valossa kysymys oli täysin turha.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1960
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1517
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1330
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1235
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1111
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1037
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1017
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1002
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      851
    Aihe