Täällä saa rauhassa olla https://www.ylasatakunta.fi/teksti/parkanolaismiehen-epaillaan-paasseen-sepittamalla-turvallisuus-ja-pelastusalan-sisapiireihin-6.68.117717.b558635663
Sepittäjä uutta tietoa Parkanossa sekin tykkää asua.
4
845
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoinen Rotaryklubin Presidentti olisi noilla tiedoilla?
- Anonyymi
Neuvostoliittolaistaustainen mies ujuttautuu kerta toisensa jälkeen Suomen turvallisuus- ja pelastustoiminnan aitiopaikoille, Helsingin Sanomat kirjoittaa.
>Viimeksi pirkanmaalainen, noin 50-vuotias mies siirrettiin syrjään Naton reserviläisten kesäkongressin järjestely- ja turvatoimista. Aiemmin hänet on HS:n mukaan muun muassa hyväksytty ja sitten erotettu VPK:n jäsenyydestä ja Uudenmaan pelastusliiton jäsenyydestä.
>HS huomasi ristiriitoja miehen itse ilmoittamassa työhistoriassa, jonka mukaan hän on muun muassa professori ja tehnyt töitä Natolle ja YK:lle, sekä tutkinnoissa, jotka sisälsivät esimerkiksi avaruustekniikan tohtorin ja sotatieteiden maisterin arvonimet. Osa väitteistä oli valetta.
>Miehen juuret ulottuvat Neuvostoliittoon, jossa hän opiskeli sotilaallisessa ilmailuinsinööriopistossa, minkä jälkeen hän jatkoi opintojaan Suomessa avaruusteknologian parissa. Tohtoria hänestä ei tullut ja sotilasyhteydet herättivät epäilyksiä kollegoissa.
>Suomen entinen Venäjän ja Ukrainan puolustusasiamies, everstiluutnantti evp Juhani Pihlajamaa arvioi HS:lle, että miehen toiminta voisi viitata tiedustelijan taustaan. Vaikka mies on useasti jäänyt kiinni taustansa vääristelystä, hän on päässyt tehtäviin, joiden kautta on voinut hankkia tietoa Suomen haavoittuvaisuuksista - Anonyymi
Luulisi että menisi maataan puolestaan itään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996