Mielsetäni erittäin rumat ikäänkuin katto maalattu osittan mustaksi
Miksi rakennus valbonta ei puutu niden rumiuteen
Onko paneelit rumat esim punaisella kaunilla tiilikatolla
12
332
Vastaukset
- Anonyymi
Jos äänestää SDP niin näyttävät hyvältä !
- Anonyymi
Jos katon omistaa riittävän ruma ämmä niin sitten ne sointuvat hyvin yhteen eikä kellään ole mitään valittamista.
- Anonyymi
Vaikee pysyy aiheessa .
Lopettakaa provoilu
Palsata poliisi suuttuu kun eisaa omaa anefaansa jupistua
- Anonyymi
On ne rumat jos äänestää
Persua - Anonyymi
Holhousyhteiskunnassa haluttaisiin puuttua kaikkeen.
- Anonyymi
Itse laitoin punaiset aurinkopaneelit kun rakennus valvonta niin vaati.
- Anonyymi
Mikä vika pitää olla päässä, jos alkaa aprikoimaan onko joku tekninen laite ruma tai kaunis. Ei niitä rakenneta kauniiksi, vaan toimivaksi.
- Anonyymi
Ihan niinkuin ryzzänmaan maatuskat.
- Anonyymi
Ryssän maassa on äärioikeisto diktatuuri jossa rikaat saa kaikki kansan rahat
Kuin nyt suomessakin- Anonyymi
Minä olen miljonääri ja annan rahaa köyhille,paljon tarviit?
- Anonyymi
Sen verran että saan paneelit
Onko oikea vastaus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759