https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/84e80fed-46ad-4351-a538-63b21533f662?ref=ampparit:5f6b
Isis hommat ratkaisee pressavaalit-Kannattiko Pekko?
erityisesti perussuomalaisille Haavisto on punainen vaate.
23
326
Vastaukset
- Anonyymi
suorastaan kuin elokuvan nimi Tappava ase
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
eli jos kokoomuslaiset ja PS ei äänestä Haavistoa niin tulos on siltäosin selvä
- Anonyymi
Homo presidentiksi, mitä seuraavaksi?
- Anonyymi
Pekka kotiuttaa suomeen myös isismiehet ja suvut...pressan määräys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekkaa noutaa tilauslennoilla koko Afrikan Suomeen eläteiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs Pekan terroristit on kotiutuneet Suomeen, ovat parhaassa työiässä, joten käyvätkö kaikki jo työssä?
- Anonyymi
Ei käy Pekka Presidentiksi. Jatkakoon Ulkoministerinä.
- Anonyymi
Miksi jonkun sukupuolinen suuntaus olisi mikään este työlle. Osaaminen ja kokemus tekee jostain hyvän presidentin, siihen ei sukupuolisuus vaikuta, ämistös sinäkään tiedät montako homoa on eduskunnassa , sillä kaikki eivät ole tulleet uskoa kaapista.
Huvittavaa sinänsä tuo alkukantaisuus joka eräillä on siellä missä muilla on aivot.
Aika lopettaa nuo lapsellisuudet asiasta joka on jokaisen yksityinen . Ei kukaan sinunkaan tuomitse kun hirnut kun hevonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs Pekan terroristit on kotiutuneet Suomeen, ovat parhaassa työiässä, joten käyvätkö kaikki jo työssä?
Ainakin nämä viimeiset kolme murhaajaa olivat ihan vaan suomalaisia jotka terrorisoivat 15 vuotiaan pojan hengiltä . Pois sellaiset yhteiskunnasta ja vanhemmille myös rangaistus kun annetaan alaikäisten kulkea tappamassa ihmisiä silloin kun muut lånormaalit laoset ovat kotonaan siinä sulle terroristeista
- Anonyymi
Pekka on myös punainen vaate niille, jotka asuvat Carunan sähkönsiirtoverkon- alueella!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Puunhakkaajien paita puuttuu. Lieneeköhän Aleksanderilla minkävärisiä.
- Anonyymi
Kaikille järkeville suomalaisille on Haavisto punainen vaate. Ainoastaan cityleidit on tämän henkilön takana...miksi? no kun tämä ei välitä naisista...no miksi nämä cityleidit sitten hyyssää h...miestä?
- Anonyymi
Liittyykö huumemyönteisyys asiaan?
- Anonyymi
Kaikki eivät välitä naisista , se ei vissiin sun päähäs sovi, ja monet naiset inhoavat sinun kaltaistesi turpasolistia
- Anonyymi
äänestäjät päättää pääseekö isisPekko suomen imaamiksi
- Anonyymi
Sähkökauppias home-Pekka on historiaa!
- Anonyymi
Presidentin tulee olla mies, jolla nainen vaimona. Stuppi sipisi hyvin Presidentiksi.
Tyylikäs pari Sauli Niinistö ja Jenni Haukio. Edustivat tyylikkäästi Ruotsissa. Näin tulee olla jatkossakin. - Anonyymi
Ei haavisto ole sen punaisempi vaate kenellekään, kuin aiemmissakaan vaaleissa. Haavistolla on niin paljon epäselvyyksiä ja pahoja munauksia, valehtelua ja lähes rikollista toimintaa alkaen darfur nimityksestä tai tuloksista, että haavisto tuskin saa uutta kannatusta muualta kuin punikkien joukoista. Haaviston pelastaa ainoastaan viellä vihatumpi vastustaja toiselle kierrokselle, jos nyt edes sinne asti äänet kantaa.
- Anonyymi
Sinä se olet lukenut hyvin juorumediaa, asiat ovat kyllä ihan toisella tavalla
- Anonyymi
Demarit tykkää kakka reijästä ja antavat äänensä eivätkä tuomitse leikkejä!!😂😅
- Anonyymi
Hyi että, kyllä on aikoihin eletty !
- Anonyymi
Mikset mene kokeilemaan itse kun sulla on niin kova kiinnostus alapään asioihin . Raukkaa käy sääliksi oikein kun mitään muuta eimosaa kirjoitella .
Olisko aika hakea hoitoa jostain, ei tuo normaalin ihmisen puheelta kuulostaa äajattelepoas jos pääsisit vangiksi , niin saisit toiveesi täytettyä tahdoin sitä tai et. Puupää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316