erityisesti perussuomalaisille Haavisto on punainen vaate.

Anonyymi-ap

23

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

suorastaan kuin elokuvan nimi Tappava ase

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­N­­y­­m­f­­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

eli jos kokoomuslaiset ja PS ei äänestä Haavistoa niin tulos on siltäosin selvä

• Anonyymi

Homo presidentiksi, mitä seuraavaksi?

• Anonyymi

Pekka kotiuttaa suomeen myös isismiehet ja suvut...pressan määräys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pekkaa noutaa tilauslennoilla koko Afrikan Suomeen eläteiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs Pekan terroristit on kotiutuneet Suomeen, ovat parhaassa työiässä, joten käyvätkö kaikki jo työssä?

• Anonyymi

Ei käy Pekka Presidentiksi. Jatkakoon Ulkoministerinä.

• Anonyymi

Miksi jonkun sukupuolinen suuntaus olisi mikään este työlle. Osaaminen ja kokemus tekee jostain hyvän presidentin, siihen ei sukupuolisuus vaikuta, ämistös sinäkään tiedät montako homoa on eduskunnassa , sillä kaikki eivät ole tulleet uskoa kaapista.
        Huvittavaa sinänsä tuo alkukantaisuus joka eräillä on siellä missä muilla on aivot.
        Aika lopettaa nuo lapsellisuudet asiasta joka on jokaisen yksityinen . Ei kukaan sinunkaan tuomitse kun hirnut kun hevonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs Pekan terroristit on kotiutuneet Suomeen, ovat parhaassa työiässä, joten käyvätkö kaikki jo työssä?

Ainakin nämä viimeiset kolme murhaajaa olivat ihan vaan suomalaisia jotka terrorisoivat 15 vuotiaan pojan hengiltä . Pois sellaiset yhteiskunnasta ja vanhemmille myös rangaistus kun annetaan alaikäisten kulkea tappamassa ihmisiä silloin kun muut lånormaalit laoset ovat kotonaan siinä sulle terroristeista

• Anonyymi

Pekka on myös punainen vaate niille, jotka asuvat Carunan sähkönsiirtoverkon- alueella!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Puunhakkaajien paita puuttuu. Lieneeköhän Aleksanderilla minkävärisiä.

• Anonyymi

Kaikille järkeville suomalaisille on Haavisto punainen vaate. Ainoastaan cityleidit on tämän henkilön takana...miksi? no kun tämä ei välitä naisista...no miksi nämä cityleidit sitten hyyssää h...miestä?

• Anonyymi

Liittyykö huumemyönteisyys asiaan?

• Anonyymi

Kaikki eivät välitä naisista , se ei vissiin sun päähäs sovi, ja monet naiset inhoavat sinun kaltaistesi turpasolistia

• Anonyymi

äänestäjät päättää pääseekö isisPekko suomen imaamiksi

• Anonyymi

Sähkökauppias home-Pekka on historiaa!

• Anonyymi

Presidentin tulee olla mies, jolla nainen vaimona. Stuppi sipisi hyvin Presidentiksi.

Tyylikäs pari Sauli Niinistö ja Jenni Haukio. Edustivat tyylikkäästi Ruotsissa. Näin tulee olla jatkossakin.

• Anonyymi

Ei haavisto ole sen punaisempi vaate kenellekään, kuin aiemmissakaan vaaleissa. Haavistolla on niin paljon epäselvyyksiä ja pahoja munauksia, valehtelua ja lähes rikollista toimintaa alkaen darfur nimityksestä tai tuloksista, että haavisto tuskin saa uutta kannatusta muualta kuin punikkien joukoista. Haaviston pelastaa ainoastaan viellä vihatumpi vastustaja toiselle kierrokselle, jos nyt edes sinne asti äänet kantaa.

• Anonyymi

Sinä se olet lukenut hyvin juorumediaa, asiat ovat kyllä ihan toisella tavalla

• Anonyymi

Demarit tykkää kakka reijästä ja antavat äänensä eivätkä tuomitse leikkejä!!😂😅

• Anonyymi

Hyi että, kyllä on aikoihin eletty !

• Anonyymi

Mikset mene kokeilemaan itse kun sulla on niin kova kiinnostus alapään asioihin . Raukkaa käy sääliksi oikein kun mitään muuta eimosaa kirjoitella .
        Olisko aika hakea hoitoa jostain, ei tuo normaalin ihmisen puheelta kuulostaa äajattelepoas jos pääsisit vangiksi , niin saisit toiveesi täytettyä tahdoin sitä tai et. Puupää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe